Dankje oja we gaan ook even weg in de vakantie . We gaan drie dagen naar sauerland via vakantie veiling , we wilden er toch even uit. En gaan erop uit met de fiets het hoeft niet allemaal geld te kosten , we vermaken ons wel
Oh fijn!! Wij gaan over 2w naar Oostende. Kids hebben niet veel nodig dan zand en water Gaan wel op uitstap naar sea life, hebben we 50% korting. Rest moeten we nog zien. PLopsaland gaan we niet doen. Zoonlief wil nergens in, dochterlief mag nergens in en manlief kan nergens in. Weggegooid geld dus... Dierentuin staat ook nog op de planning. Voor de week erna denk ik. Poeh, ben moe! Meer dan een week niet geslapen van de warmte, deze nacht erg goed geslapen met als resultaat dat ik nu bijna in slaap val op het werk
Hier cv ketel stuk hij doet gek ze komen vanmiddag om hem te maken . Daarom begin ik eerder zo dat ik wel thuis ben als ze komen . Verder weinig te melden .
Gelukkig is het zomer zodat je verwarming niet nodig hebt. En fijn dat ze zo snel kunnen komen, is wat anders dan bij ons... Hier zijn de kids net wakker. Dadelijk opstaan en ontbijten
Zoonlief heeft vandaag de laatste dag zwemkamp gehad. Weer thuisgekomen met een zwemdiploma, 200m heeft hij deze keer gehaald. En fier dat hij is! We merken dat hij na die 5 dagen kamp veel zelfverzekerder is in het water en veel beter zwemt. Heeft hem echt goedgedaan.
Hoi allemaal! Wij zijn weer terug van een fijne week weggeweest! We hebben maar 1 dag regen gehad en zijn toen wezen zwemmen voor de rest genoten van de rust en de natuur haha alleen de oudste zit niet lekker in zn vel. heel tegendraads en niet willen luisteren. als hij zn zin niet krijgt zit hij al op de kast. het put ons beiden zo verschrikkelijk uit! weten niet goed wat we er nu mee moeten benaderen hem positief geven hem veel 1 op 1 aandacht voeren gesprekjes met hem enz.. hopelijk gaat het snel beter.. ik ga de rommel opruimen hier! t regent toch blegh!
Dani: Wat je zoon betreft gen idee verder je doet het al goed . Als je vraagt wat er is wat zegt ie dan ? Fijn dat de vakantie mooi was geniet lekker na zou ik zeggen. Nog vier dagen en dan vakantie en gaan wij genieten .
Grrr sta ik bij de kassa heb betaald wil ik mijn telefoon in me jaszak doen zit hij er naast vol op de grond. Hoesje klapte open dus viel vol op het glas nu is er een stukje glas aan de onderkant kapot 😢😢😢. Hij is net 3 maanden geleden gemaakt.
Mammievan2: wat is dat flink balen zeg!! Dani: welkom terug! Hier een 5-jarige zoon met dezelfde kuren. Gek word ik ervan! Was heel blij dat ik kon gaan werken vandaag!
pffff wat ik even kwijt wil is dat mijn schoonzusje me heeft gevonden op het forum en dat vervolgens in een familie app heeft gedeeld met iedereen.... dus nu maar een nieuwe forumnaam en weer als junior member beginnen.... **zucht** familie doet er erg lacherig over maar ik baal er enorm van...
Hey! Fladderaar meen je niet?! Wat raar dat ze dat dan in de familie app zet goed zeggen wat je er van vind hoor! raar gedoe.. sterkte ermee marnat dank je! oh bijna vakantie! lekker vooruitzicht! Ja we doen ons best. Als ik er naar vraag dan weet hij t niet goed hij vind dat ik te weinig met hem doe en hij wil meer aandacht van mij dus dat probeer ik ook wel te geven maar ben zelf altijd druk druk.. Nijn hoe is het met de rug van je man en met jezelf en de kids? vandaag de schuur opgeruimd e.d Morgen nog lekker daagje weg. fijne middag/avond!
Manlief zijn laatste spuit helpt van geen meter. Pijnstilling helpt niet en bijgevolg heel veel pijn en niet te genieten. Fladderaar: hoe flauw, het in de familie app zetten! Dat ze er jou dan persoonlijk over aanspreekt ipv op zo'n manier. Het beheer kan je verder helpen met een nieuwe nickname. En als ik me nizt vergis kan je een prive weblog maken, kan je je banner daarin zetten moest je meer privacy willen. Heb ik ook zo gedaan in het begin dat ik zwanger was. Wwjk: vandaag functioneringsgesprek gehad en beginnen wenen... Opmerking gekregen en moest me verantwoorden en toen werd het even allemaal teveel. Dan nog woorden in mijn mond willen leggen die ze me wilde horen zeggen, nou mooi niet gedaan! Mocht vroeger vertrekken dus heb ik ook gedaan. Nu zit mijn collega hele tijd te bellen om meer te weten maar heb niks gezegd. Neem ook niet meer op. Is me letterlijk gezegd dat mijn gsm niet werkgerelateerd is dus ze kunnen de hoogste boom in!! Vanavond nog een sollicitatie de deur uit doen. Van de vorige heb ik helemaal niks gehoord. Zo, dat lucht op Dani: zoonlief zegt hier steeds niet te weten waarom hij zo doet. Ben nu begonnen met speelgoed tijdelijk af te nemen, weet niet hoe ik het hem aan zijn verstand moet krijgen van te luisteren, stoppen met dat drukke gedoe, grote mond...
haai meiden hoe gaat het hier? drukke kindjes lees ik hier de zoon ook, maar hij is een week op vakantie geweest en heeft te veel indrukken gehad daar manlief, jongste dochter en ik waren er ook niet bij dus ik heb hem ook niet even kunnen laten kalmeren manlief en ik zijn nog steeds thuis na het auto ongeval, ik sta al op de ziekenkas en manlief binnenkort ook de kinderen zijn volledig genezen, nu man en ik nog manlief zijn bekken zit nog vast en ik heb nog last van mijn nek en rug we krijgen 3x per week kiné en heb al een briefje voor de 9 volgende afspraken het zal nog eventjes duren voor we er vanaf zijn verder zijn we druk met alle papieren in het orde aan het brengen voor de verzekering en druk met het voorbereiden met de 10 verjaardag van onze zoon
Oh nijn ik hoop zo dat je gauw ander werk krijgt en de situatie van je man werkt ook niet mee kun je niet opnieuw samen naar de arts zeggen dat jullie er aan doorgaan? Sterkte! speelgoed afpakken hielp hier tijdelijk daarna ook niet meer helaas. toenstraks even met hem boodschap gedaan en even gekletst dan gaat het super goed ml net ff 1 op 1 boekje gelezen en nu gaat hij lief slapen.. even van genieten Zuurtje ai dus nu nog drukker van de vakantie indrukken? wat een pech zeg bij en voor jullie! hopelijk knappen jullie snel op en helpt de kine en kun je weer normaal je ding doen. Beterschap en sterkte!
Zuurtje : Knuffel daar . Dani: Waar heb je het druk mee dan , waardoor je niet met hem bezig kan zijn ? mis kun je 1 uurtje huis [ belangrijkste] en dan met hem uurtje of twee knutselen voetballen . En daarna weer jouw ding doen . Mis voelt hij zich dan weer beter in zijn vel , en mist hij jouw gewoon. Nijn: Vervelend dat de spijt niet werkt , kan dokter niks doen? Hoop voor je dat je wat anders vind , zal niet makkelijk zijn of is er in b genoeg werk vergeleken met nl. Hier moe merk nu wel dat we aan vakantie toe zijn of het komt omdat we weten dat we nog drie dagen moeten.
heey luitjes ... ik wil kwijt dat ik zooooo toe ben aan vakantie ... De Kids moeten nog 2 dagen naar school ... heel veel sterkte / succes voor iedereen die het nodig heeft.