Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Manlief is gisteren met meisje bij de ha geweest, heb gezegd dat hij andere pijnstilling moest vragen maar niet gedaan. vrijdag een afspraak bij de rugschool, zien wat ze daar zeggen. heb gezegd dat hij terug naar de prof moet, dan maar de schroeven er terug uit. De zenuw is niet beschadigd maar wordt wel ergens geprikkeld maar op de foto kunnen ze dat niet zien...

Marnat: Hier ook erg toe aan vakantie. Die laatste week is er precies teveel aan... Nog 2 dagen voor mij.

Porsche: Heb je gelijk vakantie met de kinderen?

zuurtje: zit jullie ook niet mee :( Hopelijk geraken jullie snel van de ongemakken af.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sollicitatie is de deur uit. Nu maar duimen... Had er nog een gezien, maar is tijdelijk met kans op vast. Dat durf ik niet te riskeren.

Marnat: Er is wel werk, maar ze vragen overal hoger onderwijs diploma en dat heb ik niet. en toch waag ik het erop, heb 11,5 jaar ervaring bij 1 werkgever. Hoop dat daar ook rekening mee gehouden wordt...

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat ja ik moet ook tijd vrij maken en nu in de vakantie lukt het wel maar als ik oppaskids heb ben ik daar ook druk mee en dat vind hij lastig..

Nijn waarom vraagt hij dat dan niet? hij heeft toch ook pijn? eigenwijs?
    Neem aan dat ze wel rekening houden met je werkervaring hoor!

Porsche nog even tanden op elkaar!

Slaap lekker allemaal!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Porsche: Nog even vol houden , we kunnen het en dan genieten .
    Gaan jullie nog weg?

Nijn: Eigenwijs mannetje heb jij, mis dat andere medicatie wel werkt .
    Ok succes met zoeken .

Dani: Snap het als je speelt met oppas kindjes kun je hem er niet bij betrekken en op die manier de aandacht geven.
    Dat hij spelletje mag bedenken enz , of zijn de kids te klein?

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wij hebben de laatste drie van de zomer vakantie dus voor mij nog 3 weken wachten ... Wij gaan naar Italië heerlijk ..

waar gaan jullie allemaal heen ...

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heerlijk, Italië! Wij gaan naar Oostende. Wordt schijnbaar mooi weer dus kids zullen zich amuseren op het strand. Persoonlijk is de Belgische kust niet mijn favoriet maar kijken nu naar de kindjes.

Marnat: hij heeft nu de vierde soort pijnmedicatie. Allemaal geven als bijwerking diarree maar geen een neemt de zenuwpijn weg.

Vanavond gaat weer een sollicitatie de deur uit, is wel een dik half uur rijden, maar als dat een toffe job is denk ik dat ik het er voor over zou hebben. Alles beter dan nu.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ga toch even inbreken, jarenlang hevige zenuwpijn in mn arm gehad en kreeg toen Lyrica voorgeschreven. Is een middel tegen epilepsie maar helpt ook bij zenuwpijn. Bij mij hielp dit medicijn super.. misschien nog het proberen waard. Heel vervelen om constant pijn te hebben. Sterkte ermee

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je, volgende afspraak maar eens aanhalen.

Is idd erg vervelend, zeker als je niet op veel begrip kan rekenen van je omgeving. Die menen maar dat als je geopereerd bent, je pijnvrij moet zijn. ;) Heel triestig, maar het maakt je enorm hard in het leven.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    De reacties uit je omgeving kunnen inderdaad hard zijn, hier ook gehad vooral omdat je na 3 operaties niks geks meer zag aan de buitenkant. Zware periode in je leven, ik had toen nog geen kinderen. Lijkt me frustrerend voor je man met zo'n jong gezin.. je wilt gewoon voor je kinderen kunnen zorgen en er lekker op uit kunnen als gezin :(

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lief dat je meedenkt. De oppaskids zijn wel klein, Jar is 6 en half en het oudste oppaskindje is 2 en half

Hij wil ook niet met mij en oppaskids maar alleen met mij
    op school vermaakt hij zich wel thuis verveelt hij zich kan niet alleen spelen en je moet hem vermaken .. ja wil en lukt niet hele tijd en daardoor gaat hij kattekwaad uit halen helaas :(

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Graag gedaan , ja dan weet ik het voor nu ook even niet .
    Mijn nichtje en neefje kunnen goed alleen spellen .
    Alleen knutselen dan? of samen met die van twee ?
    Of nu kijken wat de aandacht met hem doet nu jullie vakantie hebben .

Mijn manlief heeft al vakantie ik mag morgen nog even.
    Morgen wegen en dan zien met wat voor gewicht ik de vakantie in ga, manlief weegt zaterdag.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Hoe is je jongste ? druk of rustig denk dat je daar ook naar moet kijken.
    Ga anders eens wat zwembaden af op internet en kijk daarvandaan wat te doen.
    Ga zo ie zo met hem zwemmen hem al wat voor breiden wat zwemmen is en hoe het moet .

Hier alles goed lekker vakantie nu .
    Mijn vader is gister naar ziekenhuis geweest voor gesprek.
    Voor nu moeten we we afwachten wat het lichaam doet over drie maand weer komen en dan ook een scan , dokter zij u bent ziek .
    Ze geven nu alle behandelingen de tijd en zien wat het lichaam er mee doet.
    Beetje rust geeft het maar niet genoeg voor ons gevoel.
    Mijn ouders gaan verder en genieten van alles en elkaar meer kun je nu niet.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Marnat heftig zeg voor je ouders. Hopelijk komt je vaders lichaam tot rust en komen de behandelingen goed tot zn recht

zwemles: hij is 4 en half, heeeeel erg watervrij ;)
    springt er in met blaasjes en komt zelf boven, echt een watterratje, wil er ook nooit uit haha en hij maakt zelf al zwemslagen en zwemt al op zn rug. maar ivm zn beentje wat dus ook nog niet goed is denken we dat 2 uur misschien wel te intensief is we weten t niet goed.

Andere zwemschool waar jar zat was 3 kwartier maar die is er niet meer en door dat ik gastouder ben zit ik gewoon aan een bepaalde dag/tijd vast.

lastig!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd wel heftig maar goed we gaan het er beste van maken en hoop houden .
    S moeder komt er ook nog steeds door ,we maken er het beste van.
    Wij moeten nu vakantie houden van mijn ouders en dat doen we ook .
    Zij gaan naar hun caravan dat komt wel goed.

Mis toch een keer proberen of zien hoe het in de vakantie gaat met zwemmen met veel spelende kids.
    weet verder ook niet , mijn neefje en nichtje zwemmen ook nog niet . Ik weet wel dat ze in zuidlaren zwommen toen ze jonger waren , mis daar eens kijken? Geen idee of het te ver voor je is .
    Of ik moet mijn zusje vragen of daar ook gewoon zwem lessen zijn .
    Wil dat wel voor je doen .
    Alleen of dat in de vakantie gebeurt weet ik niet ze hebben ook vakantie en gaan ook weg.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lief van je Marnat maar dat is voor ons idd erg ver :)
    ik heb opties nu:
    of 2 uurslessen of 45 min met duikbril flippers en badmuts waar ik geen fijn gevoel bij heb.. hahahah naja van t weekend maar eens over na denken.

hoop dat jullie een fijne vakantie hebben!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat komt wel goed denk er idd goed over na anders hem vragen wat ie van flippers en badmuts vind als die het moet dragen tijdens zwemmen.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Heb ook even in je topic gereageerd. Persoonlijk zou ik 2u nooit doen wegens te lang. Zoonlief had 1u en qua aandacht was dat meer dan genoeg. Sommige lessen zelfs al te lang.

Marnat: Fijne vakantie! Ik doe 2 weken met je mee :)

Hier donderdag nog een gesprek gehad met mijn diensthoofd: ik leg een hypotheek onder de dienst door te zeggen dat ik aan't solliciteren ben. en dan kan ze niet meer empathisch met me zijn?!? Te gek voor woorden. Moest tijdens mijn verlof maar eens nadenken wat ik deed en aan de gevolgen denken. Hoef niet meer na te denken: ofwel hoor ik iets positiefs van de sollicitaties, dan is het simpel. hoor ik niks positiefs dan zeg ik gewoon dat ik mijn best doe om terug gemotiveerd naar het werk te komen. Gewoon zeggen wat ze willen horen, want zeggen wat je denkt of voelt, word je gewoon op afgerekend. Weet dus nu ook wat we aan ons nieuwe diensthoofd hebben. Op personeelsvlak niets.

Gisteren en vandaag leuke dagen gehad. Alleen zoonlief is nog een ander paar mouwen. Vandaag gaat het iets beter qua luisteren. Zijn namiddag gaan zwemmen (meisje zwemt met bandjes los! wat een verbetering, want paar maanden geleden hing ze nog als een aapje rond me), dus ze waren allebei echt moe. Gaat manlief even boven kijken, zit zoonlief met alle knuffels rondom zich: we houden een feestje ;) :D
    Morgen is hier plattelandshappening in het dorp. Hebben de wei naast ons huis in beslag genomen, plezant is anders, al dat volk morgen tot in onze tuin... De organisatie is ook zo'n stelletje ongeregeld, geen gevoel voor verantwoordelijkheid. Andere jaren was er een gymkana, met tractors oefeningen doen. Was nog wel leuk om te zien. Maar nu zijn het volksspelen en bezichtigen van tractors ed (die staan in de wei achter ons huis). Ben eigenlijk wel benieuwd of hier veel volk op gaan afkomen. Bij die gymkana wel altijd, nu geen idee. Kunnen ook alles volgen vanaf onze slaapkamer en badkamer :) Wordt vervolgd... ;)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Fijne baas hoop met je mee dat je wat vind.
    Maar beloof me dat je ook van je dagen geniet en wat leuks gaat doen .
    Dan genieten wij ook , geniet van het leven duurt maar even he.

We zullen ook vast aan mijn vader denken maar gaan ook genieten, het gaat goed met vader zo lijkt het dat we geen zorgen hoeven te maken.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje hopelijk vind je vlug een andere leuke baan

nijntje en marnat geniet van jullie vakantie

hier nog steeds verplichte 'vakantie'
    gisteren opnieuw foto's laten maken van mijn rug op aanraden van de kiné omdat er geen beterschap in komt
    ik had de uitslag meegevraagd maar kwam die even rauw op mijn dak
    mijn rug is er dus erger aan toe dan ik dacht en wist
    er zijn ook enkele woorden wat ik niet weet wat het betekent maar misschien kan de kiné hier duidelijkheid in brengen

maandag ook maar even een nieuw voorschrift vragen aan de ha voor tramadol / paracetamol

Deel Deze Pagina