Ja hoor, genieten doen we. Heb ook op aanraden van mijn collega telefoonnummers van andere collega's geblokkeerd op mijn mobiel, dan kunnen ze mij niet storen tijdens mijn verlof. Andere jaren belden ze mij op mijn vakantiebestemming op voor futiliteiten. En woensdag vertrekken we voor 4 dagen naar de zee. Je vader zal je altijd aan denken, heb ik ook met mijn mama, zeker als de controle er weer aankomt dan wordt het weer even helemaal spannend. Maar ze is afgelopen week geweest en alles was nog steeds in orde. Maar kan allemaal snel omslaan natuurlijk... Zo, nu nog even kaartjes knutselen. Moet er nog een heel aantal maken, 2 wil ik er nog klaar hebben voor we op vakantie vertrekken. Dus maar aan de slag dan Is ook verstand op nul. There is no better therapy than crafting
Goed gedaan idd geniet bij de zee en gezin knuffel en fijne vakantie. Verder gaat het goed met je moeder? wat had ze ook al weer sorry als me dat door geschoten is. Zo lang mijn vader niet afvalt is het goed dat is heel belangrijk vinden wij en ook de dokters .
Mijn mama heeft 11 jaar geleden voor het eerst borstkanker gehad. Eind 2007 had ze controle bij de oncoloog en was alles ok. Ze voelde weer een knobbelde maar de oncoloog wimpelde het af als littekenweefsel door de bestralingen. Ik moest voor iets kleins naar de ha dus ging mama mee, werd daar wel serieus genomen en dadelijk doorgestuurd voor mammo en echo. Kanker was terug. Daarna steeds controle bij de gyn, niet meer bij die oncoloog. Ze heeft 5 jaar hormoonpillen moeten slikken, dus 2 jaar geleden was het even spannend toen ze mocht stoppen want de tumoren waren hormoongevoelig. Maar voorlopig gaat alles goed. Gyn en ha volgen haar goed op en bij het minste krijgt ze bijkomende onderzoeken. Ben nog even foto's aan't uitzoeken, straks de memorycard eens leegmaken voor vakantie. Morgen uitstapje naar de Valkenier met mijn vriendin en kindjes. Beloofd druk te worden, maar heb er zin in. Daarna eens aan de koffers beginnen denken...
Nijn: Ok fijn dat het nu goed gaat geniet van haar , ondanks het weg is . Goed idee trouwens foto camera klaar maken . Hier gaan we woensdag weg , morgen koffer in pakken . Auto al gewassen en gezogen olie al ververst . Groene sticker al gehaald kunnen we ook naar centro als we terug naar huis gaan. Nu nog route uit stippelen en kleine boodschappen zoals pakjes drinken broodjes. We zijn aan het kijken of we nog drie dagen er aan vast kunnen plakken.
Hier is ook zo goed als alles klaar. Nog knuffels, tandenborstels en kussen, maar dat is voor morgen. Koffer is gepakt, met veel moeite en 100x 'mama!!' Dadelijk nog stofzuigen, misschien een dweil erdoor. Dat zie ik wel. wil niet stressvol op vakantie vertrekken. Marnat: fijne vakantie! Geniet ervan en van elkaar!
Doen we , we zijn nu nog wel een cd voor in de auto aan het maken . En drinken en broodjes morgen in een tas[ brood al wel gesmeerd ] Stofzuiger al door het gedaan , maar geen dweil na we terug zijn. Nu alleen lekker muziek luisteren en spelletje doen en zp en verder niks meer. Jij ook fijne dagen en geniet van elkaar ! knuf
Thanx meid x Ga ook niet meer dweilen. Hond blijft thuis (ouders en schoonouders komen haar uitlaten), dus veel gaat het niet uithalen. Moet dan toch weer dweilen bij thuiskomst. Bedankt zuurtje! Hoe is het met jullie ondertussen?
nog steeds veel pijn, vooral in rug en nek. 3x per week kiné ik neem nog steeds 3x per dag tramadol/paracetamol manlief nog 2x en 1x dafalgan forte (hij is aan het afbouwen met de tramadol/paracetamol voorlopig dus nog veel geloop met de papieren en verplicht vakantie
Niet leuk zo in de vakantie... Hoop dat jullie toch wat leuke dingen kunnen doen met jullie gezinnetje.
Nijn: Met huisdieren weet je het veel haren hier ook met de kat , buurvrouw geeft hem eten en water . Ik denk ook maar zo kan het nog goed genoeg dweilen in de vakantie . Zuurtje: hoop toch dat je nog mooie dagen hebt samen en ook jij geniet van elkaar. Bedankt we gaan er wat moois van maken.
Marnat en Nijntje een hele fijne vakantie! Geniet ervan!! Zuurtje he bah meis beterschap! Hier vandaag weer "gewerkt" 3 oppaskids dus een gezellig clubje van 5, zijn naar de speeltuin geweest jar niet helemaal fit, last van zn hoofd en keel gelukkig geen koorts meer! fijne avond!
Dank jullie! vanacht nog 1x wakker geweest dus t lijkt de goede kant op te gaan met hem. vandaag nog 1 oppaskindje hele dag van 7:00 - 16:15 en dan volg week di pas weer Goeie reis Marnat en Nijn!
Wij zijn goed aangekomen, prachtig weer, wind en zon: knalrood verbrand... Kids gelukkig niet. Dus maar after sun smeren... Nu nog een poging doen om ze te laten slapen. Ze liggen tegenover elkaar met de voeten tegen elkaar maar dochterlief maakt het serieus bond waardoor zoonlief gewoon meedoet. Dani: beterschap voor Jar!