Hier weer terug top geweest , heb wel een blaar auw + veel spier pijn en kuiten doen zeer . Heel veel bergen op gelopen , op naar volgende genieten vol op. Hele sport sauerland hihi , je drinkt dan gauw te weinig maar wel weer goed gekomen. Woensdag op donderdag nachtje in een hotel in Utrecht en dan naar dolfinarium .
marnat fijn dat het leuk was hier druk met versieren, maar vlug door doen of het geraakt niet tijdig af en ik wil toch graag nog enkele uurtjes slapen
Dat ik niet weet wat ik meemaak.. Onze dochter clustert normaal gesproken savonds, maar nu slaapt ze alleen maar op haar drink momenten na.. Ik heb daardoor lekker van alles kunnen doen
zo alles is versierd en staat klaar, alleen de pakjes nog en het bedachte spelletje morgen is het 10 jaar geleden dat wij trotse ouders werden van een speciale zoon en dat gaan we op gepaste wijze vieren. slaap lekker iedereen
Zuurtje van harte gefeliciteerd!! Marnat fijn dat jullie genoten hebben! heb je ook kortingskaarten voor dolfinarium? ik heb er hier nog wat van 25% korting mocht je belang hebben. Nala dat is ook wel eens lekker haha Hier vandaag naar Ballorig geweest stormt hier! de boom vd buurman is afgeknapt stuk bij ons in de tuin plant kapot de rest in de steeg wat een ravage! hadden hem al eerder gevraagd weg te halen maar wou hij niet.. dit heeft nog een staartje Fijne avond!
Hahaha, hier idem Marnat: Zo, flink gewandeld! nala: Heerlijk als je zo even vanalles kan doen als je je er niet aan verwacht. Dani: Oei, dat is minder. Zou ook proberen het er eens met de buurman over te hebben. Zeker als je het al aangegeven hebt om hem weg te doen. zuurtje: Proficiat voor je zoon!! Hoe vond hij zijn feestje? Is het wat meegevallen? Wij zijn ondertussen ook thuis aangewaaid Storm op zee, maar was wel zo goed als droog vanmorgen. Wilden even naar de golven gaan kijken op de dijk, maar dat was niet zo'n goed plan... Kon gewoon niet ademen om de klim tot de dijk te doen omwille van de wind, meisje geraakte niet van plaats. Dus toen we halverwege waren, teruggedraaid, schoot meisje ineens een heel stuk vooruit. Goed dat ik haar vast had! En voor manlief was het niet te doen met de wind in zijn rug. Dus jammer genoeg niet naar de golven kunnen gaan kijken. Wel even de stad in geweest, schoenen voor zoonlief aan 50% gevonden om in het najaar naar school te gaan. Rit naar huis ging gelukkig vlot, meisje heeft hele rit geslapen, zoonlief toch vanaf Leuven tot thuis Ze liggen allebei vroeg in bed, kunnen ze wat bijslapen. Want morgen gaan we weer naar de binnenspeeltuin met vrienden en maandag meisje jarig.
Dani: Lief maar we hebben al via vakantieveiling kijken we altijd voor zo iets. Nijn: Als je het verder maar leuk gehad hebt , hier was het rustig wat het weer betreft . Alleen gister ochtend flinke onweer bui , de rest regen , nu is het droog. Vandaag ook lekker thuis was vouwen drie manden vol , verder geen idee wat we doen .
Graag gedaan hoor Ja wij kijken daar ook nog wel eens scheelt toch weer he veel plezier! enne wasvouwen is hier ook de bezigheid van de dag net als bladeren vegen .. De buurman is hier nu de boom aan het opruimen en wat takken eruit zagen hoop dat de hele boom omgaat! mn planten in de voortuin zijn helemaal afgeknapt heb ik hem ook gezegd maar hij haalt gewoon zn schouders op
Dani: Zo, netjes is anders van je buurman... Marnat: Duitsland is idd even tot rust komen. En eigenlijk al gewoon een ontbijt 's morgens voor je hebben klaarstaan, dat is pure luxe vind ik Heerlijk spek en eitjes, koffiekoekje, hmmmm! Hier is meisje vandaag verjaard, ze had een heerlijke dag. Wat was ze fier met haar prinsessenkleedje! Ze wil het niet meer uit Cadeautjes van de familie, was puur genieten voor haar! Mijn zus had een maya taart gemaakt. heerlijk!
Nijn: Gefeliciteerd met je meisje al weer drie . Morgen nog een dag thuis en woensdag een nachtje hotel in Utrecht en dan dolfinarium . Daarna zullen we zien of we nog meer er op uit gaan , als er nog geld genoeg is hihi , maar ben bang dat het dan op is. Hopen maar dat het weer mee doet om te fietsen bos wandeling en zwemmen . Ben de regen wel zat nu .
Dank je Marnat! Hier willen de kinderen nog naar de dierentuin maar denk dat het voor augustus gaat zijn. Cinema (Minions) gaan we wel nog deze week doen gezien het slechte weer, dan een bezoekje aan de bieb, met de bus naar de markt in Maastricht (moet toch groenten hebben) en denk op het einde van de week naar de speeltuin. Fietsen vindt zoonlief ook leuk, dus zo'n kleine dingen doen we wel nog. Alles gelijk kan toch niet. En zo kan je er weer naar uitkijken en er zoveel meer plezier aan hebben.
Met kleine dingen kun je ook plezier hebben hoor , ik en manlief vermaken ons wel. Ging ook liever verder op vakantie , al heeel lang geleden , maar goed kan niet . En wie weet kan het volgend jaar ook niet , weten nog niet wat er met de zorg verder gebeurt of ik blijf werken. Alles wat nu kan genieten we ook extra van , en we willen buffer op bouwen voor in dec uit gaande van dat ik thuis zit. Of we zitten samen op de bank of 1 en we gaan van het slechtste uit kan het altijd mee vallen.
Nijn gefeliciteerd met je dochter!! Nee zagen dat t hek nu ook wel echt krom was.. denk toch de buurman maar eens aanspreken goedenacht!
Ik wil ff kwijt dat ik gisteren in een restaurant zat met mijn man en toen kwam er een stelletje binnen en zij is ook zwanger (denk ongeveer net zo ver als ik). Algauw zaten meneer en mevrouw continu te tongzoenen en te kleffen. Toen de ober kwam nam mevrouw gezellig een Ouzo en daarna een paar glazen witte wijn. Bij het menu nam ze ook nog lekker geitenkaas. Daar valt echt mijn bek van open! Ik weet dat ze volwassen is en dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar ik kan het niet begrijpen. Zeker nu ik zelf zwanger ben niet! Bah.
waxinelichtje; Tja er zijn vrouwen die gewoon door gaan met drank en roken en eten wat ze maar wat ze willen tijdens een zwangerschap . Meis naast je laten en genieten van je zwangerschap . Zij wil niet anders en weet je die is meteen zwanger geworden gok ik zo. Ik ergerde me er ook altijd aan juist omdat ik niet zwanger werd /word . Geloof me het veranderd er niks om , of je er wat van zegt of niet luisteren doen ze toch niet . Heb je lekker gegeten en genoten met je man? Hier morgen er nog even tussen uit , helaas wel met ongi die te vroeg is . Kan er geen pijl op trekken het komt wanneer het wil . Zondag 2 augustus gamma racing day gelukkig geen ongi . Nog gefeliciteerd met je huwelijk , wij op 25 juni 2007 getrouwd .