Ja, juist voor koppels die niet zo gemakkelijk (of helemaal geen!) kinderen kunnen krijgen vind ik het sneu. Zij willen niets liever dan zwanger worden en zullen er waarschijnlijk alles aan doen om het zo gezond mogelijk te laten groeien. In mijn ogen verdient een kindje beter dan dat zij er mee omgaat. Door schade en schande heb ik geleerd dat er iets van zeggen gewoon geen zin heeft inderdaad. Kan ik beter een olifant leren paaldansen, dan krijg je tenminste geen grote bek Wel genoten hoor van het eten Grieks is altijd héérlijk en zeker 'onze' griek haha. Ga je op vakantie of gewoon een paar daagjes ertussenuit? Veel plezier in Assen!
Waxinelichtje: Sommige aanstaande moeders doen idd gewoon maar op. Ik snap dat ook niet, maar het is hun keuze... Hier een vreselijk vervelende zoon Niet luisteren, in de winkel/bij bezoek zich aanstellen. al zoveel met hem gepraat, maar het helpt allemaal niet. Nu is de deal dat als hij zich de komende 2 dagen niet gaat gedragen, hij niet naar het verjaardagsfeestje van zijn vriendje mag aanstaande zaterdag. vrij drastisch, maar zijn radeloos Zijn nog niet naar de film van de minions geweest door zijn gedrag, hij kan er nog lang op wachten op die manier... En toen hij alleen met manlief was toen ik schoenen ging kopen met meisje, was hij wel flink. Ik kom thuis met meisje en het begint weer opnieuw. Geven hem aandacht, manlief speelt regelmatig met hem met de lego terwijl meisje met iets anders speelt maar het helpt allemaal niet.
waxinelichtje: We waren er al tussen uit geweest , dit hotel was toevallig goed koop op vakantie veiling en te combineren met Dolfinarium . Idd vrouwen die er alles aan doen om gezonde kindjes op de wereld te zetten moeten er vaak meer voor doen of voor boeten en krijgen geen kids [ zo als ik] Fijn dat je lekker gegeten hebt . Het was erg leuk nachtje weg hotel was goed , alleen in dit deel Utrecht niks te doen . We hebben 4 en half kilometer gelopen naar een winkel deel. En wat gegeten patat. Als je op door reis bent is het hotel prima om er vakantie te houden nee . Dolfinarium was top erg veranderd veel gezien en gelopen. Kon ook op de foto met dolfijn maar was me wat te duur 20 euro pp. Wie weet dat we dat ooit nog eens doen , voorlopig gaan we niet meer weg. Aankomende week nog zwemmen fietsen bos wandelen, verder kalm aan met geld. Eerst weer flink werken en zien wat mijn werk betreft eind van het jaar . Buffer op bouwen gaan we na de vakantie eerst maar proberen. Flessen sparen mp weet ik het veel . We redden ons wel maar we moeten wel even weer de rem er op zetten straks. Eten drinken kleren eerst genoeg , verhongeren zullen we niet. Morgen uitslag van mijn vader , we gaan rond drie uur naar ze toe , s avond meld ik wel van hoe en wat .
Marnat: Hier zowat idem. Genoeg kleren ed, eten besparen we elke maand flink op. De rest sparen we ook. Zoonlief vandaag wat flinker dan gisteren. Nog een bepaald moment flink gestraft door in de hoek en strafstoel, maar daarna ging het weer beter. Het dreigen van het niet naar feestje mogen heeft blijkbaar toch geholpen. Vanmorgen zowel ikzelf als manlief gesprek met hem gehad.
Fijn dat het straffen werkt . Mochten we tips nodig zijn wat besparen betreft hoor je me wel. Het is geen straf met minder te moeten , maar als het niet anders is houd het op. Hoop natuurlijk nog altijd dat ik niet thuis kom te zitten , maar rekening er mee houden is niet verkeerd denk ik. We hebben goed voor raad dus komt vast goed . Straks gewoon weer week menu doen dan redden we het wel. Hier dagje wassen en aan rommelen .
Vandaag is het ook redelijk meegevallen. Met de bus naar Maastricht geweest, tranen dat meisje al uit de bus moest Daarna met papa met de klei gespeeld en toen even rustmomentje, onze 4 kaarsjes waren uit Maar aangezien zoonlief vrij flink is geweest, mag hij morgen naar het feestje. Daarna door naar mijn vriendin, die is vandaag jarig maar had al vanalles gepland vandaag. Marnat: Wij maken ook een weekmenu, vooral seizoensgroenten eten, dat scheelt. Wij winkelen ook niet meer bij Delhaize hier in B, Jumbo in Maastricht en Aldi (omdat ik maaltijdcheques per gewerkte dag op het werk krijg en ze die niet meer aannemen bij Jumbo). Wij houden de laatste 2 maanden ineens bijna 300 over op onze gemeenschappelijke rekening. Hoe het komt, geen idee! Vorige maand hebben we er rook- en gasmelders mee gekocht, die moesten we nog hebben in huis. Deze maand 3 avonden uit eten op vakantie betaald. Vind het een fijn idee. Moet ook wel zeggen dat ik niet iemand ben die constant kleren voor de kids koopt als ze er geen nodig hebben. Als ze genoeg in een maat hebben, is het zo. We hebben ze nu in de sale allebei schoenen gekocht met 50% korting, nog geen 100 voor 2 paar schoenen. Anders betalen we dat per paar (op schoenen besparen we niet, die moeten degelijk en stevig zijn)
Week menu: kan veel schelen maar ook dat je boodschappen moet doen. Groente en vlees dat je hebt eerst op maken , nu moeten we er wel wat vlees bij dat halen we nog uit Duitsland deze vakantie + mis wat verse groente vries zakken van die kilo zakken . Mijn vader heeft nog klein tumortje er zitten die moet nog weg gaan . De Chan was te vroeg nu over 3 maand weer komen en dan weer Chan en hopen dat het weg is , nieren waren niet goed , vader moet meer drinken. Dit komt door de bestraling en chemo door veeel te drinken kan/moet het weer goed komen. Vader en moeder zijn erg blij dat laat ik ook zo. Wij zijn niet rustig omdat het kleine tumortje er nog zit en de nieren niet goed zijn.
Zou ook niet zo gerust zijn met die kleine tumor. Kan die dan nog weggaan door de nawerking van de chemo? En dan vader maar aansporen om goed te drinken. Weet niet of het bij jullie ook weer warm gaat worden de komende dagen? Heeft hij niet graag eens een waterijsje? Zo heeft hij ook onrechtstreeks meer vocht binnen. Vlees was hier ook op. Dus dat ben ik ook gaan inslaan na de vakantie. Proberen nu zoveel mogelijk dingen op te maken dat we verse dingen kunnen bijkopen daarna. In de koudere periodes van het jaar eten we ook vaak 's middags soep in het weekend met de kindjes. Lekker, goedkoop en boordevol vitamines.
Ja het schijnt te kunnen door de werking van de bestraling . Als het goed is eten ze geregeld ijs , drinken vonden wij al dat ze dat niet veel doen. Maar ze zeggen van wel en nu wil die ook meer drinken , moet hem daar maar in geloven hij is ook oud en wijs genoeg . Soep hebben wij ook genoeg willen we zondag eten met brood . Morgen warm want we hebben vandaag nasi gehaald . We hadden het eten klaar staan , manlief vlees al klaar gemaakt zo alleen nog in de koelkast .
De laatste tijd heb ik niet in dit topic gezeten, maar dit moet ik wel ff kwijt vind het ook weer zo wat om hier een apart topic voor te openen.. Ik ga zo naar huisarts, heb een moedervlek die van vorm en kleur is veranderd, ook is hij opgezet.. Meiden ik ben bang! Wat er gaat gebeuren, wat het is, alles....
miss C: Is idd poosje geleden , maar je hoeft niet bang te zijn. Ze snijden hem weg en doen hem op de kweek waarschijnlijk . En hoeft niks aan de hand te zijn dikke knuffel mee. Ik ben er al drie kwijt op mijn 17/18 laten weg halen zaten bruine kringen om. In ziekenhuis weg laten halen, moest de rest in de gaten blijven houden. Ik heb er genoeg op mijn rug en de rest van mijn lichaam van klein naar dik en bewegelijk. Er is 1 bij die gaat al zelf weg . Hier straks naar het water .
ben op zich wel gerust gesteld, hij moet idd wel weg gehaald worden maar heeft geen spoed.. neem aan dat als het wat engs was geweest dat ze het wel meteen in werking hadden gezet...
Miss c : Dat denk ik ook wel , maar ze zetten hem toch nog op kweek denk ik? Fijn dat je gerust bent , ik weet alleen nog dat het prikje gevoelig was verder niks gemerkt. Ik heb ook nog wel een paar waarvan je zou zeggen moeten ze niet weg , maar heb er geen last van zo lang er geen gekke kleuren of randen zitten .
Ja hoor t is weer mooi weer. iedereen zit gezellig buiten en hebben plezier prima tot dusver.. Je verwacht dan wel op zn minst dat mensen rond een uur of 22 23 uur wat zchter gaan doen toch?? Er zijn ook mensen die geen vakantie meer hbben en er optijd uit moeten!!! Nu zitten de buren weer buiten en gillen hard lachen de wijn vloeit rijkelijk,.. maar onze kinderen kunnen er niet door slapen en wij gisteravond ook niet ml moet er om 4.30 uit en ligt er dus optijd in. maar rekening houden met... nee joh ben je gek!:x gewoon lekker doorgaan tot een uur of 2... pfff ben er bang voor straks wij moeten morgen gewoon werken! vorig jaar ook al aantal aanvaringen gehad we kunnen niet echt goed met elkaar opschieten wijkagent een keer gebeld was er toen ook al zo klaar mee .. raam dicht doen is echt geen optie! Zelfde buurman als de boom die op ons hek viel! :x -- Miss C als t ernstig was dan hadden ze t wel gelijk weggehaald of je doorgestuurd naar ziekenhuis hoor. Heb er ook een weg laten halen, idd op kweek gezet en dan krijg je uitslag hier was t gelukkig ook niks. kwam steeds 1 dikke zwarte haar uit en werd steeds dik en rood.
"Pardon mevrouw, mag ik iets vragen?", vroeg ik van het weekend aan een baliemedewerkster bij de V&D Kalverstraat (of is dat nog Rokin?), die he-le-maal niks te doen had. "Ja." antwoordde ze. De punt was duidelijk hoorbaar. "Kunt u mij vertellen waar ik de lift kan vinden?" Ik laat me niet kennen. Met een knik met haar hoofd duidt ze aan: "Andere kant." En daar kon ik het mee doen. Uit gewoonte heb ik toch maar netjes bedankt. Gelukkig waren de twee dames op de 4e wél heel aardig.
waarom krijg ik geen notiificatie email als er nieuwe berichten zijn?? opties staan wel aan zooooo irritant!
oh en ik ben die regen nu wel dikke zat!!! kids zijn zooooo vervelend heb er ook nog 3 oppaskids bij haha 2 liggen er in bed 1 speelt en mn 2 boy`s hangen op de bank voor de tv dvd te kijken
Miss C: Bij mij hebben ze er ook een weggehaald, denk anderhalf jaar geleden nu. Was van kleur veranderd en dan naar de dermatoloog geweest (ha kijkt het hier niet na, stuurt gelijk door). Het had ondertussen 3 verschillende kleuren en kon kwaadaardig worden, maar gelukkig tijdig weggenomen. Beetje oplettendheid kan nooit kwaad. Maar je maar geen zorgen, je hebt er goed aan gedaan om het laten te checken. En wegnemen was bij mij onder plaatselijke verdoving. Dani: Niet fijn, zo'n buren... Wij hebben zeer luidruchtige achterburen. Toen de kinderen klein waren altijd ballen overgooien en dan schaapachtig komen terugvragen. Dan gingen ze trampoline springen om over de haag bij ons te kunnen kijken. Nu zijn de kinderen tieners, nu gaat om 21u de muziek luid op Kids slapen er hier gelukkig wel door, maar wij kunnen de ramen dichtdoen omdat we tv gewoon niet meer horen. WWJK: Mijn 2 weken vakantie zitten er weer op terug aan't werk... Diensthoofd heeft me nog niet apart geroepen over wat ik ga doen, verder solliciteren of blijven. Ben benieuwd wanneer ik weer op het matje word geroepen... Gsm blijft netjes in mijn tas zitten, neem geen gsm meer op, sms'en op toilet. Tijdens de vergadering vanmiddag had iedereen gsm op tafel behalve ik. Dus veel hebben ze niet meer te zeggen
LadyXochi: Ze had vast geen zin om te werken . Dani : Geen idee waarom je geen melding krijgt je instellingen verandert ? Je berichten overzicht kun je toch ook pakken en dan staat daar een envelopje in waardoor je weet dat er gereageerd is. Morgen dagje zwemmen en vrijdag boodschappen Duitsland buurvrouw gaat gezellig mee . Donderdag even door het huis heen denk ik. Hier de vakantie dus ook bijna om .
Had vorige vrijdag een Nuna pepp luxx buggy besteld bij een webshop, dinsdag heel de ochtend op de pakketje gewacht, komt de postbode en levert 2 pakjes af. Gelijk gebeld met de winkel, waren verbaast dat ze twee op hebben gestuurd en blij verrast dat ik het eerlijk heb gezegd. Hadden afgesproken dat ik de tweede buggy terugstuur en zij verzendkosten terug storten met een bedankje, heb nog gezegd dat ik geen bedankje hoef en dat het vanzelfsprekend is dat ik de tweede buggy niet zelf houd. Net een mailtje van ze ontvangen dat ze weerpakket van Nuna Pepp (t.w.v. 30(!))hebben opgestuurd. Vind het zó lief dat ik dat even wilde delen.