Wat bedoel je met mooi op tijd? Oh leuk, dus dan zie je haar weer? Ik zie mijn zusje komende maand weer, heb haar al 8 maanden niet gezien (woont niet in NL). Hebben ze een vaste plek op de camping? Zelf gaan we niet op vakantie dit jaar, we hadden er gewoon geen zin in Maar verder vermaken we ons prima, het weer hebben we mee hier in Nederland
Ow sorry haar leeftijd om een kindje op de wereld te zetten . Wou dat wij dat hadden , maar helaas . En of ik mijn zusje meteen zie deze dagen geen idee. Mijn ouders hebben een vaste plek al vele jaren en genieten nog altijd. Straks boodschap doen verder nog geen idee. Wij zijn met mazzel alleen naar Sauerland geweest via vakantieveiling . Verder ook niet idd vermaken kan ook in Nederland en dat hebben we ook gedaan zowel met als zonder geld , dit keer veel gewandeld niet veel gefietst het weer was er niet na. We hebben leuke weken gehad kunnen er weer tegen . een fijne vakantie maak er wat van .
Jij ook Sauerland, waar is dat, Duitsland? Klinkt wel prima, lekker goedkoop weg. En ja, voor de een is het een mooie leeftijd, voor de ander is het te vroeg. Nichtje heeft vandaag besloten het weg te laten halen. Is niet anders. Het kind studeert en heeft geen relatie, dus snap haar motivatie heel goed. Maar blijft treurig zoiets.
Zwaai, ben er ook nog Ben terug full time aant werk, kids zijn druk dus nog geen fut gehad om te reageren. Vorige nacht van 2 tot half 6 wakker van onweer en zondvloed aan regen, 6u opstaan om te werken... Vannacht beter geslapen maar nu K.O. Nog wat lezen en dan bed in.
Onweer? hier niets ook geen regen . Pas op je zelf en hoop dat je je morgen beter voelt , slaap lekker . Hier heerlijk 30 kilometer gefietst . Maandag weer werken morgen nog een leuke dag er van maken samen. Nu ook maar het is warm in huis 25 graden al weer ramen staan open over dag.
haai meiden ik leef ook nog ik kreeg geen mailtjes meer maar er zijn problemen met de hotmail adressen dus heb ik even een ander mail adres gezet, hopelijk krijg ik nu weer wel berichten. verder ook druk met alles voor de verzekeringen in orde te brengen en op te ruimen we hebben 2 nieuwe kasten in de woonkamer gezet (park en verzorgingstafel zijn weg uit de woonkamer) dinsdag nog een kast bij in de keuken want daar hebben we te weinig bergruimte hoe gaat het verder met jullie?
Hoi Ik ben er ook nog hoor! krijg ook geen meldingen meer al 3 wkeen niet maar er word aan gewerkt zeggen ze al mogen ze wel opschieten van mij elke keer dat gezoek Zuurtje hoe is het nu met jou/jullie? Nijn hier ook een paar spatters gehad verder niet hoor.. jasses werken trek je het nog een beetje? Marnat oh heerlijk sportief weer! Hier ook maar weer minder snoepen en drinken. zit nog in de vakantie modus. geen weegschaal, lekker eten en wat vaker alcohol.. lastig om weer te switchen maar drink nu extra water en wat minder snoepen overdag no problem maar savonds!!! aargh.. knop moet weer om haha -- hier een voetbal dilemma dames. Help! Jar wil graag op voetbal wezen kijken tijdje terug al zn vriendjes/klasgenootjes jippie leuk! hij zou daar dan bij in de groep komen werd gezegd. maar nu... nee hij gaat al veel hoger want hij is van 2008 en niet van 2009. hele vroege leerling ook. maar nu moet hij gelijk bij f5 ipv de 5 jarige of 4x4 wat ons gezegd is. toenstraks de coordinator aan de tel en die zegt ja hij had 10 dgn later geboren moeten worden.. :x domme opmerking. ze maken geen uitzonderingen.. nu moet hij ipv alleen zarerdag wat we dachten beetje leren voetballen naar 2x in de week! op woensdag trainen en zaterdag wedstrijden spelen kind weet niet eens wat voetbal is joh.. nu wil hij niet meer.. als ik niet bij mn vriendjes kom dan wil ik niet! snap het ook wel hij moet er voor zn plezier heen gaan.. dus waar hij zich de hele vakantie op verheugd heeft sportkleding al gehaald enz.. gaat nu niet door?!?! pffffff tja en nu.. want ik vind sport vooral team sport wel belangrijk..
Dani: verdien er mijn geld mee, dan heb je het gehad. Wel nog aant uitkijken voor iets anders hoor. Zo stom van het voetbal! Kan geloven dat hij dan niet meer wil. Hier gaat zoonlief zwemclub doen. Sprak eerst ook van voetbal maar zijn beste vriendjes gaan niet, kunnen niet meer in eigen dorp dus voorlopig laten we het. Marnat: meegevallen, terug werken? Zuurtje: wat een ruimte met de box eruit he. Fijn dat je wat extra bergruimte krijgt. Ik krijg geen meldingen heb dat afgezet. Kijk gewoon bij gebruiksinstellingen. Hier is de berging opgeruimd, heerlijk! Wat een ruimte! Net alles gedweild, dan zijn de ergste vlekken weg. Zo even stomen dan is het mooi proper.
stilletjesaan gaat het beter, ben nog lang niet terug aan het werk nu voel ik me belabberd, heb al sinds vannacht keelpijn en nu nog koorts erbij koorts heb ik niet vlug
Zuurtje: beterschap! hier bijna zonder stem... Kids hoesten erg, zoonlief groen/gele snot. Ikzelf af en toe een kriebel in de keel en mijn stem... Hangt weer vanalles in de lucht. Las op fb klasgenootje van kids met long- en oorontsteking in het zh...
Zoonlief gaat een nieuwe fiets aan sinterklaas vragen. Zijn fietsje is te klein, maar heb gezegd dat hij het aan de sint moet vragen. Kunnen niet altijd onmiddellijk geven wat hij (of dochterlief) vraagt. Vandaag eens online aan't kijken en een mooie gevonden, op een kwartiertje van mijn werk en voor maar 45. Als hij in het echt zo mooi is als op de foto doen we een koopje! Ga donderdag kijken. Duimen! Hij wilde een blauwe, manlief een BMX, mama vindt: een BMX met blauw
Gelukkig orofar gevonden en dat hielp. Maar was snel 6u en weer een nieuwe werkdag... Alleen stem blijft een probleem. Heel erg hees... Hoe is het met jou zuurtje?
ik ben toch maar naar de dokter gegaan en heb een ab kuur gekregen en nog andere medicatie en het helpt, voel me al stukken beter dan deze middag. morgen naar de controle arts van de verzekering aangevraagd door de tegenpartij. zou dienen om de morele schadevergoeding te bepalen
Zuurtje succes morgen! Nijn beterschap hoe is het nu? hier rustig.. morgen start oppasbaby 4 mnd lekker met t warme weer ach komt vast goed de box weer in de kamer staan net nog ff 5 km gewandeld met buuf heerlijk! fijne plak avond
Hier alles goed werk gaat lekker wel weer wennen , maar komt vast goed. Eerste dagen wat misselijk,maagzuur , geen idee waarom mis wel spanning. Sporten gaat ook heerlijk.
Dani: nog steeds erg hees. Keelpijn valt mee, smeer vicks op mijn klieren. Zal wel weer overgaan Is het meegevallen met de baby? Is weer even wennen he Marnat: zou wel eens spanning geweest kunnen zijn. Zuurtje: amai, dat wist ik niet dat kon van de verzekering. Viel het waf mee?
nijntje ja viel heel goed mee, hele begripvolle en lieve controle arts: de verzekering van de tegenpartij wilde al alles afsluiten maar dat gaat nog niet en dat vond te controle arts gelukkig ook