ik helaas ook toen ik nog in het rusthuis werkte, ik liep toen op krukken en moest van hem 2 dagen later weer gaan werken nee met deze heb ik het echt getroffen
Zo irritant ik krijg al 3 weken nu geen berichten meer van zp.. probleem met hotmail moet nu toch wel eens opgelost worden hoor pfff Ja Nijn het is prima gegaan gister ook 2 daagjes achter elkaar. rustig kindje lekker geknuffeld Hoe is het met jou? weer opgeknapt? Zuurtje fijn dat het meeviel niet aflaten schepen hoor, bij ons begonnen ze ook al met afsluiten niks niet... fijne avond!
Ik krijg geen berichten van zp, heb dat afgevinkt. Kijk gewoon bij de gebruikersinstellingen. Kreeg anders teveel mails... Dani: heerlijk, zo knuffelen Meisje gaat normaal deze week nog een dagje naar de onthaalmoeder, helpen met de baby's Wij zijn vanmiddag naar de minions film geweest, heerlijk! Zo gelachen!
Ja is die film leuk? ik wou ook nog gaan maar weet niet of ze zolang hun aandacht kunnen houden en stil kunnen zitten haha ja heerlijk zo n klein hummeltje weer Morgen niks doen en dan maandag begint het weer kids naar school jongste naar zwemles voor t eerst. eerste les moet ik halve les meezwemmen om te wennen aan t zwembad, leraar/lerares enz oudste heeft gelijk vrijdag alweer een verjaardagsfeestje haha 3 volle dagen met oppaskids we gaan er weer tegen aan! truste!
Meisje heeft ook wat gefriemeld, eerst eigen zetel, dan op de schoot, dan eens naar manlief, af en toe eens iets hardop zeggen, maar ach dat valt goed mee vinden wij. Liepen kinderen rond met hun knuffels te gooien, te roepen, deur van de zaal open zetten; dat is iets anders... En zoonlief heeft hele tijd op het puntje van aijn zetel gezeten Gewoon proberen. De grootte van het scherm is zo indrukwekkend dat het vaak super meevalt. Ah al terug naar school? Hoe lang hebben ze dan gehad, 6 weken? Hier nog tot 1 september wachten... Maar zoonlief vroeg begin al de week al om terug naar school te gaan... Gelukkig zijn zoonlief zijn ergste kuren door. Alleen eten is nog een probleem, vooral bij meisje. Stem is nog steeds niet goed , maar begin net als de kids losse slijmen te krijgen. Vraag me af waar zoonlief zijn snot blijft halen, al een week zoveel!
Nijn letten die ouders dan niet op? knuffels gooien deuren open zetten? worden andere kids weer onrustig van.. wel super dat ie zo leuk was! maar eens overwegen dan! Ja 6 weken vakantie zit erop! Jar gaat naar gr 3 de eerste week mag ik hem in de klas brengen dan moet hij zelf als de bel gaat in de rij staan spannend hoor! en weer een stukje los laten he hihi Hoeveek weken hebben jullie nu gehad? fijn dat het beter gaat met de boosheid van je zoon. hier gaat het nu ook stukken beter gelukkig. Ik las gister in de vriendin (tijdschrift) dat kinderen zich zelf nooit uithongeren... daar staat gewoon aanbieden, nooit een toetje weigeren en dan moet het vanzelf goedkomen is het na 3 weken niet beter en verliest ze gewicht dan naar de huisarts of dieettiste gaan. Jullie nog plannen vandaag dames? hier rustig eigenlijk niks.. t regent hier blegh
Papa was alleen met 3 kleine kinderen. Met de jongste ging hij hele tijd op de gang wandelen maar de andere 2 liet hij alleen. Denk niet dat de oudste 5 jaar was... We beperken de tussendoortjes heel erg zodat ze toch goed tijdens de maaltijden wil eten. Als ze zin heeft... Wij gaan namiddag naar vrienden, bbq'en als het weer wat mee zit. Hier is het droog maar er is gisteren genoeg uitgevallen hier...
Was een leuke middag! Had minions pudding als dessert meegenomen. Heel leuk om te maken, zelfs manlief heeft ongevraagd helpen versieren Ofwel is mijn creativiteit eindelijk op hem overgeslagen Het is in de vroege avond beginnen motregenen.
Fijn te lezen dat het beter gaat met iedereen. Maagzuur : alweer vanmorgen maar nu ook overgeven en het was erg zuur is dat ook maagzuur ? Heb maagtablet genomen en bleef maar wat hoesten nu gaat het wel weer . Nu al 5 keer gehad deze maand of zo iets.
goedemorgen iedereen marnat ja dat is ook maagzuur, wat eet en drink je zoal? ik heb er chronisch last van en ik weet dat er triggers zijn die meer aanmaak van zuur uitlokken hier om half 10 naar de kiné
Tja wat eet ik , ik eet gevarieerd . Cornflakes , brood [bruin] fruit gister kibbeling en cake . Veel water koffie soms thee , en soms taxi al paar dagen niet gehad. Weet dat ik het daar ook van krijg . Cristel claer soms .
chocolade, koffie, zwarte thee, sinaas, nootmuskaat, peper, paprika zijn triggers die ik hier het beste vermijd misschien heb je er iets aan
Ok bedankt voor de tips zal van de chocolade af blijven , had dat wel gehad dit weekend . maar koffie wist ik niet sinas , sinaasappelsap wist ik wel .
pepermunt ook niet doen! en vet.. kibbeling ook slecht krijg je zuur van he bah vervelend hoop dat je er gauw af bent!
Lekkere advies geven ze dan in de kruidvat dan? Heb maagzuur vanwege de zwangerschap en vreet heel wat rennies weg omdat niks anders helpt. (probeer de max van 5 per dag te houden met moeite) Maar pas haalde ik een doos bij de kruidvat zegt de verkoper: u kunt ook pepermuntjes nemen, werkt net zo goed. Ik ben er niet ingetrapt want al die huis, tuin en keuken gerei werken nu echt niet. Maar Dani, pepermunt zorgt er dus wel voor?
Dankje dani die kibbeling eten we niet vaak hadden toevallig liggen. Ik kreeg het meestal bij sinas appelsap en sinas . En soms nu s avonds en gister ochtend dus, nu niets aan de hand. MI87: Ik gebruik nu maagtabletten met zoetstof van kruitvat 1 euro , nog iets . Werken tot nu toe goed zelfde idee . Bij mij nu de eerste keer zo vaak . Zo hele dag werken verder weinig . Morgen en donderdag vrij mooi door het huis heen douche grote beurt enz.
Bij mij helpt pepermint vlak na de maaltijd. Niet als ik bijv in bed lig en moet kokhalsen omdat het zuur zo opkomt. Vervelend marnat, hoop dat je er snel van af bent! Wwjk: ben moe! Gisteren mooi op tijd gaan slapen, heeft meisje een baal nacht gehad. Van half 12 tot half 2 elk kwartier op geweest... Zoveel ben ik nog niet vaak voor haar op geweest. Eerst had ze dorst, dan moest ze papa, dan moest ze pipi doen, dan pijn in haar oortje en zo maar door... Nu zit ik dus weer met barstende hoofdpijn van de vermoeidheid... En moet nog tot 19u werken... Straks weer op tijd bed in en hopen dat ze weer haar slaap van anders op pakt. Zij kan nu een middagdutje doen maar ik helaas niet... Neem nu wat langere plaspauzes
Marnat, ja die gebruik ik ook. Kwam er de tweede zwangerschap achter dat ze hetzelfde werken en stukken goedkoper. Man man wat heb ik een geld aan rennies toen uitgegeven. Vind deze eigen merk ook stiekem wel lekker