manlief is naar de controle arts van zijn werk hij beslist of manlief weer aan het werk kan en voor hoeveel uren als hij mag spannend wat het gaat worden
P1982 dat zijn hele normale wachttijden hoor als er geen spoed is bij de orthoptist moet je 3 a 4 maand wachten als het niet langer is. Nijn nee dat meen je! au zere kont en jammer van jullie trap gelukkig krijg je een nieuwe haha ja hij zegt dat ie er niks aan kan doen aan het snurken hij zegt wat wil je dan? dat ik weer op zolder ga liggen? nee ook niet ... hmm lastig Das vroeg naar school zeg, ach even wennen en dan gaat ze het vast leuk vinden ik vind dat wel slecht dat er geen juffen in de klas zijn om de kinderen op te vangen gebeurt hier ook wel eens dat juf smorgens met andere dingen bezig is en dan niet in de klas is.. ik vind dat slecht .. Goed gegaan op school Zuurtje? Fijne avond!
Goedemorgen! Gister mocht Jar.no weer mee voetballen, hij kreeg op het laatst buikpijn denk spanning? wij 1 op 1 nogmaals aan hem gevraagd ja hij wil echt op voetbal, hem ingeschreven alles klaar, ligt hij savonds in bed huilen! ik wil toch niet... ja nu kun je niet meer terug, kan er nog niet helemaal de vinger opleggen wat nu die uitbarsting gister was, maar volgens mij de spanning, hij moet gelijk zaterdag competitie spelen, en het is nieuw hij was ook moe. vanmiddag of morgenmiddag schoenen en scheenbeschermers, tas enz aanschaffen. ben benieuwd! komt vast goed! Nijn hoe gaat het nu op school met afscheid e.d.? Zuurtje hoe was het je man vergaan bij de arts? fijne dag!
spikkel: Fijn dat het goed gaat hou dat zo zou ik zeggen . Hier gaat het ook goed naast dat ik ontslagen ben zoals je hier in het topic kunt lezen .
hier gaat het zijn gangetje manlief mag van de arbeidsgeneesheer weer voor 50% gaan werken maar zijn bazin wil hem niet terug voor hij voor 100% aan het werk kan volgende week naar de arts van de ziekenkas nu nog bezig met brood bakken morgen is het hier feest, de jongste wordt 4 jaar vorig jaar was ze heel erg ziek en hebben we niet veel kunnen feesten dus dit jaar maken we dat dubbel en dik goed
manlief heeft van de ha nog tem volgende week zondag ziekenverlof bijgekregen nu is het afwachten wat de arts van het ziekenfonds zegt en dan weer een afspraak maken bij de arbeidsgeneesheer als dat niets opbrengt gaan we eens horen bij de vakbond wat de kunnen doen
Ok hoe gaat het met jouw nu zie jij al weer dat je aan het werk kunt ? Of moet je opzoek naar wat anders?
Dani: zo zitten we hier met zwemmen. Heeft hij eindelijk zijn a diploma, wil hij bij de zwemclub. Tot nu moeten wachten, zaterdag eerste les: ik wil niet! Wij betalen gelukkig per trimester. Het gaat heel goed met meisje, geen tranen meer! En ze eet weer geweldig goed!! Alleen heeft ze nu al voor de tweede week op rij op donderdag diarree.. Schoonouders maar doorgeven van geen fruitsap meer te geven. Denk dat het daaraan ligt, ze heeft anders altijd heel harde kaka... Zuurtje: alvast gefeliciteerd voor je meisje! En wat moeilijk voor je man... Hey Spikkel!!
marnat nee ik kan voorlopig nog niet aan het werk nog teveel last van mijn nek/schouders, het is nog allemaal heel erg gespannen
Zuurtje gefeliciteerd. kan de fysio hierin niks doen of loop je daar al? en hopelijk schiet het bij de arbo wat op voor je man.. Nijn oh super dat het goed gaat. hmm lastig die diaree idd ff geen fruitsapjes meer kijken hoe het dan gaat. banaan en ontbijtkoek geven wil nog wel eens helpen succes! ach ik denk ook dat het spanning en fases zijn straks uit school voetbalschoenen kopen en hij vind het spannend maar heeft er wel zin in! Hier feest in t dorp, ben inteelt dus niet zo n enorme feestganger haha maar morgen rommelmarkt/braderie/kermis enz dat is altijd heel erg leuk! de jongens doen klusjes en daar krijgen ze centjes voor, voor op de kermis vanavond feest tent van die hakketak muziek nee ik blijf lekker thuis hihi
dank je voor de felicitatie dani ik loop al 2,5 maand bij de kiné eerst 3x per week en nu nog steeds 2x per week maar het betert niet ik neem ook nog steeds zware pijnmedicatie
Lastig... Kan alleen de raad geven: volg je hart... Dani: idem K3 zoekt K3 op de achtergrond, doritos en mijn boek (dat helaas geen chicklit is en vaak heel ingewikkeld waardoor ik regelmatig moet herlezen...)