Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auw.. ik heb weer een blaasontsteking.
    donderdag een tattoo laten zetten, maar dit doet toch veel gemener zeer :(

net de hap gebeld en over een uurtje ligt het recept bij de apotheek..
    dus ik moet heel even mijn tijd doorkomen, sorry dat ik daarmee het topic even vervuil ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Auw Einad! heb je nog een beetje kunnen slapen? hopelijk slaat de kuur gauw aan
    wauw dat je er een krijgt. hier vorig jaar bloed plassen en dubbelklappen + koorts van de blaasontsteking en ik moest maar gewoon wachten tot de morgen en naar mn eigen ha gaan. was toen do op vrij. pffff niet te doen.
    Beterschap!

met half uur naar t voetbalveld :) zoonlief s eerste wedstrijd!! spannend!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Einad: beterschap! Hopelijk slaat de medicatie snel aan dat je je beter voelt.

Dani: spannend, succes!! :)
    Ik vond er ook niet zoveel aan, aan K3. Zal aan ons liggen zeker? ;) boek gaat over 2 gedeprimeerde mensen, kennen elkaar niet, een schrijft ongeadresseerde brieven en de andere ontvangt ze op de post en leest ze. Maar ik zit over de helft en nu wil ik ook weten hoe hij afloopt :) Volgende chicklit ligt alweer klaar ;) Ben helemaal verloren in de boeken geraakt deze zomer. Wist niet meer dat het zo ontspannend kon zijn...

Zo, nu maar naar de jumbo. Anders hebben we geen ontbijt: brood op, witte puntjes op, ontbijtgranen op... Oeps :) :)

4. Dani, hoe was zijn eerste wedstrijd?
    Je hebt een leuke nickname.. zo word ik ook altijd door familie genoemd.

Nijntje, voel me al iets beter. Me helaas wel ziek moeten melden op het werk. Dat vind ik echt rot, zo vervelend.. :(

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Einad afkorting haha Daan of Dani ;)
    gelukkig voel je je al iets beter

Nijn ja zal zeker aan ons liggen hahaha
    klinkt spannend je boek! ja dat heb ik ook boeken of films ik moet weten hoe het afloopt, nog ontbijt kunnen regelen?

Voetbal ging goed! hij deed erg leuk mee en scoorde bijna! net de paal haha
    3-3 gespeeld maar toen kwamen penalty`s toen met 2 minder verloren helaas..

nog even over de rommelmarkt geweest een stoelverhoger voor 1,50 gescoord voor de rest viel het erg tegen speelgoed wat af is nog 5 euro vragen :$

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    einand: beterschap.
    Dani : jammer dat ie verloren heeft, maar het wel leuk vind.

Beld zusje mij of we thuis zijn , eheu nee we zijn in leer boodschappen doen.
    We kwamen net thuis ik denk dan gaan we naar hun toe , mis ze wel .
    Bel ik mijn zusje krijgt ze visite , zeg ze ja we proberen in elk geval elkaar te zien lol.
    Ik : ja klopt ach we horen wel onze stemmen lol.
    Maar toen vroeg ze of kids hier mochten slapen volgende week dat kan .
    Brengen we ze voor half 1 weer bij je zij ik , want we gaan zondag wel naar voetbal of we blijven thuis.
    Nee riep ze dat mag je niet laten schieten.
    Kids willen ook graag hier zijn dus dat word weer gezellig .

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Leuk Marnat dat de kids bij jullie willen logeren! super lief van je zus ook

ja ach je kunt niet altijd winnen he ;)
    vond het knap dat ze van 0-3 naar 3-3 gingen ze hebben ze goed terug gepakt, was puur dat hun keeper beter ballen tegen kon houden tijdens penalty`s ;)

ml is werken kids op bed.. rust.. denk maar weer filmpje kijken :)
    nu eerst ff thee maken. fijne avond!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Einad: Ziek melden is niet leuk maar soms moet je gewoon naar he lichaam luisteren he...

Dani: zo, goed gespeeld! Jammer dat de paal er net stond maat motiveert wel voor volgende wedstrijd.
    Geniet van je avondje! Ik lees mijn boek uit. Tweede helft is opvallend beter en makkelijker geschreven dan de eerste.

Marnat: leuk, de kindjes op bezoek! Weer iets leuks om naar uit te kijken! :)

Hier ging zwemmen heel goed! Is weer enthousiast!
    Daarstraks kids betrapt. Had ze in bed gelegd, zoon moest nog eens roepen. Horen we de deur van de badkamer, dus dachten we zoon weer naar wc (doet hij regelmatig, soms een keer of 5 achter elkaar dus waren niet verwonderd). Horen we meisje ineens door zoonlief zijn babyfoon. Weet niet wat ze aan't doen waren maar toen ik boven kwam schoot zoonlief zijn bed in en meisje liep betrapt terug naar haar kamer... Ze moest broer iets vragen zei ze... Yeah, right ;) :) En anders stampt ze zo hard met haar voetjes dat we ze tot beneden horen, nu had ze haar crocs aangedaan zodat we haar niet hoorden ;) Zo klein en al zo leep! :D

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd erg leuk en iets moois om naar uit te kijken .
    Kunnen als ze komen ook nog op de glijbaan tegen over ons als het weer goed is.
    En verder leuk spelen bij ons heb voor de jongste ook auto s geschoord voor een tijd terug .
    Kreeg ik van iemand deed er niks meer mee die kids waren al te oud er voor.
    Zou me benieuwen hoe die het vind .

Hier vandaag rommelkamer opruimen zorgen dat er overzicht komt .

Nijn: jij hebt geen kindjes maar twee boefjes :D stiekem spellen .

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja Marnat, ze zijn niet min... :D Meisje was de deur bij zoonlief blijkbaar gaan dichtdoen, maar dat wou hij niet dus deed hij de deur terug open en hebben ze treintje gereden ;) :D

Wwjk: ontwerp van mijn tattoo is klaar, me happy! :) waarschijnlijk begin oktober wordt ze gezet. Spannend!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen,

ik lees leuke en ondeugende dingen :)

hier gaat het momenteel met ups en downs,zodra hetkouder word krijgt mijn man meer last van zn depressie wat het helaas niet makkelijker maakt.. Maarja we gaan gewoon door, maar soms weet ik echt ff niet hoe ik het vol hou..

verder is dochterlief erg verkouden zoontje is ook niet fit, vanmiddag een belafspraak met de ha..
    Verder vandaag even flink schoonmaken en opruimen, zondag man jarig maar we doen dr niks aan :)

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: dat is automatische piloot. Heb ik ook... Moet zeggen dat manlief kalmer is de laatste 2w. Hij heeft zijn moeder gezegd waar het op staat en sindsdien belt ze hem niet meer. Vooral die dreigende toon als hij zijn telefoon niet opnam... Hoop dat het zo blijft! Manlief is vrijdag jarig. Hebben de familie uitgenodigd na school zodat we 's avonds op ons gemak zijn. ;)
    Sterkte meid, en als je nood hebt aan wat verzet kom je maar hier langs x

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83

tanx meid

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alles goed meiden? wat een stilte hier.

Hier heerlijk weekend met de kids gehad , we zijn moe, en morgen het weer kind vrij maken papier op de grond en lijm en heerlijk kruimelig geen puf dat doen we daarom morgen .
    Stuk gelopen vandaag en genoten van mijn voetbal club.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Hier gaat het prima, vanmiddag in het bos gewandeld.
    De kids zijn goed verkouden en niet fit, moet voetbalwedstrijd van de oudste helaas afzeggen

Hopelijk kunnen ze morgen weer naar school vast wel :)

fijne avond!

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier ook 2 verkouden kids en vooral de jongste heeft er fiks last van.. FLink luufen sinaspril en hopen dat ze snel weer opknappen..

verder mannetje jarig vandaag visite gehad en zo komt er nog een vriend van hem en dan duik ik lekker mn Mister Grey boek in :d

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fijn dat het goed gaat meiden, en spikkel gefeliciteerd met je mannetje .
    En veel lees plezier.
    Beterschap voor de kids.

Dani: jij ook beterschap voor de kids .

Wij gaan zo op bed nog even op netflix serie kijken.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook 2 verkouden kids. Vooral snot eigenlijk. En ik nu verstopte neus. Maar mijn neusspray met mentol is hemels! Neus zit bijna 8u open na 1x spuiten. Dus valt nog mee. Kids lijken er geen last van te hebben.

Spikkel: gefeliciteerd met je mannetje nog! De mijna was afgelopen vrijdag jarig.

Eten is zo klaar en dan naar de infoavond op school. Wilde eigenlijk niet gaan maar wil wel graag wat meer weten van zoonlief. Heeft afgelopen week met een juf en 3 andere kindjes apart gezeten om werkjes te maken. Dus wil weten of dat hun manier van werken is of als daar een reden achter zit. Gewoon wat duidelijkheid krijgen ;)

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Marnat!

Beterschap nijn!

hier ook info avond gehad altijd fijn en idd even navragen!
    morgen avond gaan we naar de kennismakingsgesprekken.

dan kunnen we vragen stellen en vertellen waar onze kids goed in zijn en waarin ze nog sturing nodig hebben volgens ons :)

fijne avond!

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    tnx dames!l

@Dani Succes vanaaf met kennismakingsgesprek.

@nijntje jij ook nog gefelciiteerd dan!!

@Marnat lekker rustig aan gedaan dus

@hier bah zelf beginnende keelpijn en verkouden..had gehoopt hem over te slaan maar helaas, Zoontje is nog steeds verkouden,dochter lijkt wat opgeknapt te zijn.Verder vandaag beetje rustig aan doen en lekker warm binnen blijven

Deel Deze Pagina