Spikkel: beterschap! Dani: hoe was het op school met de gesprekken? Hier was het interessant. Weten nu waar ze in de derde kleuterklas rond werken. Toch al heel wat voorbereiding op het eerste leerjaar. Dan nog even naar de foto's van dochterlief gaan kijken, zo lief! Hoorde dan ook nog dat de buikgriep rondgaat Bij dochter maandag al 2 ziek, gisteren bij zoonlief 2 ziek. In de andere kleuterklas maandag ook al 2 ziek Dat vind ik het ergste van alles, buikgriep... Hopelijk ontsprigen we de dans want moet dit weekend 2 dagen werken...
mm de buikgriep is inderdaad een rotiets, al moet ik zeggen dat ik dit ook echt niet prettig vind, maarja maar gewoon uitzitten en dan hopen dat de rest langs ons heen gaat..
Hier heerst ook veel buikgriep vooral heeeeel veel snotterende kids. Onze beide jongens maar ook de oppaskids vooral 1 meisje. heel erg ze heeft heel erg vaak groene snot is altijd verkouden en steekt de rest weer aan jakkes! Ouderavond was prima, bij de jongste aangegeven dat het zo n wijsneus is en dat wij denken dat zijn niveau hoger ligt dan iedereen denkt. net ook. oudste vraagt mama hoe oud is G (oppaskindje) ik zeg 5 maand. hmm als G dan 6 is hoe oud ben ik dan? voor ik kon antwoorden riep de jongste heel hard 12!!! en dat met 4 jr hahaha ze ging er op letten en waar nodig hem wat extra aanbieden als hij interesse had. De juf van de oudste is nieuw voor ons. ze kende hem al aardig en dat in die paar weken! ze kon ons precies vertellen hoe hij is haha erg leuk!! ze gaat aan zijn onzekerheid werken en pen houding mag beter fijne middag!
Spikkel: met buikgriep heb je met de kids zo'n extra was (ze kunnen er helaas niks aan doen maar vinden het zelf zo erg) en je bent zo besmettelijk. Tegen verkouden dan kruip ik vroeg bed in, hoop vicks en neusspray. Zit nu al voor de 4de maal op wc, geraak er nu niet meer af... Voel me nochtans niet ziek. Maar heb ook niks fout gegeten voor prikkelbare darm. Dus afwachten... Dani: zo, pienter kereltje! Maar je kan het maar beter aangeven. Hier voor mijn werk zwaar ongeval gebeurd. Dadelijk politie gebeld en 25 min later waren ze er... Moest een interventieploeg van de nabij gelegen stad komen, terwijl politiekantoor op 200m ligt!! Verkeer was pure chaos. Collega is verkeer gaan regelen. Niet te geloven..
@nijntje oei dat klinkt niet lekker.. ja inderdaad die was.. maar wat ik dan vooral heb is jkon ik het maar over nemen. @Dani Wat een slimmerd zeg.. woow.. wel knap hoor!! @hier dame begint met klagen over oorpijn argghh vanavond naar psz.. voor de jongste info avond.. Straks maar weer 2 pcm erin en dan maar gaan
Heb opeens kiespijn 😢😢😢 morgen de tandarts bellen en hopelijk kan ik snel terecht
Ik heb een andere bedpartner vannacht. Hihi, ja ik ben een beetje stom geweest. Onze jongste slaapt sinds kort in een 'groot' bed. Ik heb vandaag alle bedden afgehaald en in de was gedaan. Kom ik er achter dat we maar 3 sets beddengoed voor 1 persoon hebben. Dus hij ligt lekker in ons bed te slapen nu, de bofkont. Mijn man is er vannacht niet, dus ruimte zat. Nu maar hopen dat ik hem niet wakker maak met draaien of zo. Of andersom. Morgen is alles droog dus kan ie weer in zijn eigen bed, maar ik zal maar snel een nieuw hoeslaken en overtrek halen. Hij is zondag jarig, dus een goede gelegenheid. Iemand nog een leuke tip?
Watje in de whiskey dopen en in je wang, tegen je kies aan doen (houden). Verdooft. Wel lekkere whiskey pakken hoor! Sterkte.
mijn moeder heeft van de week gehoord een gezwel te hebben in haar slokdarm. ze krijgt nu allemaal onderzoeken om te kijken of er uitzaaiingen zijn. maandag krijgen we daar de uitslag van. als er geen uitzaaiingen zijn word ze snel geopereerd en anders eerst chemo en dan de operatie. pff ik sta stijf van de zenuwen.
Ejra veel sterkte Kiespijn is weer weg 😕 maar ga toch de tandarts bellen voor de zekerheid vooral omdat we richting het weekend gaan en ik geen zin heb in de weekend tandarts
LadyXochi: Dat foutje mag je vast vaker maken van je zoon hihi, ejra: Sterkte meis ik weet helaas hoe je je voelt. Als je wat kwijt wil gooi je het hier maar neer. mammievan2: Beterschap. Manlief kwam gister thuis vertelde dat Uitzendbureau gebeld had met de vraag . Of hij een cursus wilde doen voor aardbevings- schade daar komt veel werk in los. Tuurlijk wil ik dat zij hij maar mijn werk nu dan? Mocht dat in december wel stopen kunnen we je hier in zetten . Wij meteen maar foto s laten maken voor een pasje die moet hij wel hebben. Vandaag na zijn werk meteen door geven en aan melden. Dit zou dan ook betekenen dat ie niet in de ww hoeft omdat het ook binnen werk is.
Ejra: sterkte meid Marnat: fijn zeg! En een opleiding is altijd mooi meegenomen. Dani: ze hebben een mevrouw afgevoerd naar het zh maar denk eerder gepakt door de emoties. En blijkbaar is de man ook mee naar het zh gegaan denk eerder uit voorzorg. Mammievan2: toch beter je kies even laten nakijken, lijkt me toch iets niet pluis... En weekenddienst weet je nooit wat je krijgt he... Wwjk: ben boos op man en kids. Vanmorgen gezeur bij kindjes. Vraag ik wat ze willen eten: meisje boterham en zoon ontbijtgranen. Hebben ze hun eten willen ze allebei iets anders. Dan laat meisje haar boterham opeten door hond... En laat dat nog de enige boterham zijn die ik nog in huis had... Manlief geeft commentaar ipv een hand te helpen met schoenen aandoen. Komt doodleuk zijn toilet maken terwijl ik moet haasten op de badkamer voor tegaan werken (hij kon makkelijk 5 min wachten maar ja. Zeg hem nog voor ik ga werken: kan beter tegen de muren praten, die luisteren tenminste. Krijg ik sms op het werk, hij had de omslag met geld afgegeven op school maar was het wel gepast geld?!?!? Daar heb ik dus niet meer op geantwoord. Heb gisteren het huis afgezocht en hem gevraagd om een 2 munt om te kunnen passen.... Argh! Zo, dat lucht op en hopelijk zijn ze straks wat beter gezind want anders ga ik even het huis uit.
Och nijntje dat zijn van die irritante dagen, kids die niet meewerken en man die dan ook nog gaat zeuren.. ik ken het maar al te goed.. @marnat ds goed nieuws zeg!! @mammievan2 ff na laten kijken meis.. @hier knallende koppijn en nog wat beroerd..
Heel irritant! Zoonlief staat nog in zeurmodus, wil weer niet eten terwijl hij vanmiddag wel goed heeft gegeten. Sterkte met je hoofdpijn... Als het van je verkoudheid is, moet je eens proberen vicks op je sinussen te smeren. Dat helpt mij goed voor de dag erna
Ben geweest naar de tandarts had een ontsteking er in zitten nu wel na pijn maar ja beter dan de kiespijn
Goedemiddag hier gaat het gelukkig weer wat beter, nog wel hoofdpijn en niet erg fit maar voel me niet zo hondsberoerd meer.. Manlief heeft een latertje vanavond, straks lekker aardappels spinazie en eensnitzel eten.. dan bewaar ik wel een bordje voor hem..
Wwjk: hier 4 kids in de zeurmodus.. pff vermoeiend! 2 oppaskids niet fit en me eigen boy`s moe tja het is vrijdag Oudste verveelt zich die kan echt niet alleen spelen. pfff hij wil vermaakt worden, vraagt steeds aan mij wat hij kan doen jongste klieren enz.. heb em nu naar zn kamer gestuurd, om met de lego te spelen eindelijk tijd om even een kopje thee te drinken mamiev2 ai brr hopelijk ben je nu van de ergste pijn af Spikkel ai hoofdpijn is zo rottig iets.. beterschap! Nijn gelukkig valt het nog mee dus. boosheid over? bah niks aan he Marnat yes! goed nieuws! Nou ik ga verder want er gilt er weer een van 5 maanden.. x
@dani oef 4 zeurderige kids vermoeiend! @Nijn en de rust weer wedergekeerd in huis ? @hier voel me gelukkig al wat fitter nu fikse spierpijn en hoofdpijn maargoed lang leve de paracetamol en ibuprofen dan komen we de dag wel door. Het ziet er buiten nou niet echt uitnodigend uit.. mmm misschien maar een binnen dagje.. Vandaag proberen weer wat in huis te doen..
Rust, wat is rust?? Hahaha, ze zijn weer een beetje verdraagzaam, zeurmodus valt mee. En manlief, tja, mannen he Dochterlief vindt het tegenwoordig heerlijk om met mijn hakken rond te lopen, word je stapelgek van! Vanavond home alone (met de kindjes in bed natuurlijk) en dan heerlijk boek lezen in alle rust. Heerlijk! Mammievan2: goed dat je toch geweest bent naar de tandarts. Want als dat erger moest worden, zo'n ontsteking... Weet je trouwens dat je meisje even groot is als onze man en zelfs nog 2 kilo zwaarder is? Jij hebt echt kleine reusjes he Nu, zoonlief heeft hier het postuur van manlief. Die is 1m93 en 70kg... Spikkel: beterschap meid... Rust maar voldoende (in de mate dat dat kan met 2 kiddies in huis natuurlijk ) Hier ook zo'n kwakkelweer. Voormiddag bewolkt en regen, dan schijnt de zon, om dan weer te regenen en nu weer zon... Morgen zou het droog blijven. Hoop het, want heb een hoop was te doen. Dani: Bij jou de rust ook teruggekeerd?