Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ja hoor ze liggen op bed :D

vanmorgen eerst naar voetbal bestonden 100 jr dus allerlei spelletjes
    de oudste is met ml op de vrachtwagen stuk mee geweest en ik met jongste rommelmarkt over
    patatjes gegeten en nu de kids lekker in bed en wij bankhangen ;)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje hahaha hier lopen ze ook graag op onze schoenen haha...

@dani klinkt als een gezellige dag gisteren!

@hier Manlief is naar een verjaardag, ik zou eerst mee gaan maar nog niet helemaal fit en ontzettend last van mijn spieren dus blijf lekker thuis.. Kids zitten buurman en buurman te kijken.. vanavond lekker shoarma met patat mmmm

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij zijn vandaag naar de opendeur van de brandweer geweest. Zoonlief heeft een autobrand geblust met een brandblusser, en met een waterslang mannetjes omgespoten :) In de brandweerwagen gezeten en erop geklommen. Was leuk! Daarna bij de mc do geweest, en toen moest ik weer een uurtje werken.

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat leuk nijntje!!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Gaaf nijn!! wij liepen vanmorgen langs de brandweerkazerne en kids zaten verlangend naar binnen te neuzen doet die man de deuren open en roept kom maar even kijken hoor! ze mochten ook in de vrachtwagen zitten enz. zo leuk!!!

Vanmiddag oudste naar kamer gestuurd zoooo eigenwijs, is hij in bed gaan liggen en heeft hij geslapen najaaaa hahaha chips en ik wou ze nog wel optijd in bed leggen want ml heeft nachtdienst.
    sloeg net blz van agenda om zie ik dat ze morgen studie dag hebben dus zijn ze ook nog vrij! :) later naar bed en hopelijk morgen uitslapen dus ;)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk dani! Hebben wij ook eens gehad met de ambulance :) Het is een kleine moeite maar zo leuk dat ze het voor kinderen doen.

Denk dat het in de lucht hangt want zoon heeft ook weer wat kuren gehad. Wel niet meer zoveel als gisterenavond. Poeh, hij test ons!

Zo, ga maar eens aan 3 manden strijk beginnen. Staan nog 2 manden om te wassen. Eerst even kijken wat een weer het morgen wordt anders kan ik maar 1 wasje meer draaien voor het droogrek

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja leuk he nijn.

oeh zal vast met t weer te maken hebben ;) hahaha
    succes met de was, hier ook nog 2 manden opvouw en 1 strijk staan.. blegh

vandaag studie dag.. de kids zijn allebei vrij. lekker lang weekend, eens bedenken wat we gaan doen, ml ligt in bed die heeft nachtdienst gehad jongste moet 4-6 zwemmen.

bal lorig zit hier aan de overkant is ook altijd leuk ;)

fijne dag!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wwjk: dat ik het even helmaal gehad heb met mijn familie... *zucht*

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mm das altijd lastig nijn
    Hopelijk is het snel weer opgelost voor je!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier net zo!!! bah balen is dat he sterkte!!!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jij ook al Dani? :( Zijn vooral zwaar teleurgesteld. Heb gisteren kort gesprek gehad, maar haalt niks uit.

12. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Pfff ff klagen hoor. Morgen tijdelijk bij mn ouders in dus verhuizen! Er moet nog zoveel gebeuren, ik zie t ff niet meer zitten! Al vanaf vanochtend 7 uur aan het knallen, eerst 3 uurtjes gewerkt en daarna in huis. Ben kapot, deze week ook nog extra extreem moe dus moet na het eten echt liggen anders val ik om! Ik denk vanavond maar niks meer, ook al denk ik dat t dan helemaal niet goed komt maar vermoeid werken brengt ook alleen maar frustratie. Dus denk beter voor mn hoofd en lichaam als ik vanavond rust neem. Dan morgen maar weer knallen en dan zien we het wel!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Christien: idd goed naar je lichaam luisteren. En nu rusten bespaart je een hoop stress, wat ook niet goed is nu je zwanger bent.
    Succes met verhuizen!

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    christien denk om jezelf meid!!

Dani en nijntje succes met de situaties, bij mij is het helaas opgelopen tot een contact breuk met mijn vader een tijdje terug..

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oehg spikkel heftig. ik heb nu haar gevraagd morgen niet te komen, dat ik nog heel even afstand nodig heb gezien wat er gebeurd is. (situatie uit de hand gelopen)

ze heeft het bericht gelezen, ik denk dat zr er geen boodschap aan heeft en toch doet waar ze zin in heeft of ze belt mn ouders...

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heftig spikkel... :(

Dani: ja zo kom je nergens... Sterkte ermee...

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee precies nijn heb expres tel nog uit staan heb er ook ff geen zin meer in die stress enz

He dames sinds gisteravond komt er bloed uit mijn (ja sorry) anus.. ???? vooral met ontlasting maar nu net ook met iets persen
    schrik hier wel van, maar op i net staat dat het ook een poliep of aambei kan zijn en het heel vaak voorkomt.
    iemand hier ervaring mee en waar moet ik op letten?

verder voel ik me beetje gammel/grieperig beetje zere buik en gister 6x ontlasting (wat dun) gehad.. brrr
    het is echt heel helder rood bloed.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zou ik ook doen dani..

misschien is het wat ruw? ik heb dat ook wel eens als ik aan de diarree ben dan krijg ik op een gegeven moment bloed erbij door het persen..das dan een adertje die springt..

Ik zou het eventjes aan kijken, over het algemeen stopt het vanzelf bij mij..

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mn ouuders probeerden op de huis tel al te bellen heb niet opgepakt gaan ze zich er weer mee bemoeien, maar ja oudste gaat zo na voetbal en ze zou komen kijken naja ik zie wel wie er staan.. als mevr in kwestie er staan respecteert ze me niet en negeer ik haar compleet!

oke ja voel niks van buiten of binnen :) heb er wat sudo aangedaan. kijk het vandaag nog wel ff aan, word het erger dan misschien toch ff een belletje naar de hap

Deel Deze Pagina