Dit wil ik kwijt: Ik was aan het Googlen op een plaatje voor het spel http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/455799-welke-film-komt-plaatje-deel-2-a-244.html en kwam toen dit plaatje tegen. Geen idee wat hier gebeurde, maar ik vind het fascinerend om te zien hoe verschillend mensen kunnen reageren op een situatie.
Prachtig lady xochi! vanmiddag toch maar even huisartsenpost gebeld, moet het nog even aankijken ze denkt idd inwendig iets kapot of aambei maar als de klachten erger worden, en als t maandag niet over was contact met huisarts opnemen .. rustig aan doen dus maar fijne avond! ml is werken blegh zit weer alleen niks an!
Dani: kan idd verschillende oorzaken hebben. Zolang het helder bloed is lijkt het me gesprongen adertje of idd aambei. Hier verdenken we meisje van buikgriep, net ietsiepietsie overgeven, niks voor haar. De enige keer dat zij over heeft gegeven was begin van het jaar met buikgriep... Ze voelt nog maar er komt voorlopig niks.Als het zo is hoop ik dat het door is tegen dat ze gaat slapen vanavond. Ondertussen is ze in slaap gevallen op de bank.
@dani ff afwachten dan.. @Nijntje ach gossie, hopelijk blijft het dan weg of zet het gewoon door.. Altijd zielig als die kleintjes niet lekker zijn @hier vandaag en lekker hangdagje, zondag is de enige dag dat we met het gezin compleet zijn dus lekker genieten..
Beterschap voor je meisje nijn!! Spikkel hier ook een lekker hang dagje nog wel even in het bos gewandeld
hey meiden beterschap voor je dochter nijntje dani toch maar goed in de gaten houden hier is manlief sinds 2 weken terug aan het werk na ons ongeval maar het gaat niet goed, hij krijgt steeds meer en meer pijn alsof dat nog niet genoeg was heeft hij vandaag te horen gekregen dat een goede collega nog maar 3 tot 6 maanden te leven heeft. ze heeft in een vergevorderde stadium pancreaskanker. wat is het toch oneerlijk
Thanx meiden. Ze houdt water binnen, ze heeft nu in totaal een halve beker op. Slokje cola met suiker zodat de prik eruit is. En net beetje zout chips gegeven voor haar vochtbalans. Maar ze wordt precies terug levendiger... Krijg alleen die zure lucht niet uit huis... Straks maar met de stoomreiniger erdoor als ze in bed liggen. Hopelijk wordt het dan beter. Oei zuurtje, dat is niet goed... Pancreaskanker is gemeen agressief En op tijd aan de bel trekken als het niet meer gaat met de pijn he. Dani, heerlijk het bos in! Ik wilde gaan fietsen namiddag maar ja, is anders uitgedraaid. Gisteren fijn in de speeltuin met ze geweest. Wad amper volk, en met zo'n mooi weer! Wel fijn voor ons natuurlijk
nijntje dat heb ik ook gezegd dat als het niet gaat hij aan de bel moet trekken en mij een bericht sturen zodat ik onmiddellijk een afspraak bij de ha kan maken. de collega voelde zich al een tijdje niet zo goed en heel erg moe, ze was ook afgevallen en toen alle onderzoeken gedaan en dit kwam er uit vergevorderd stadium en uitgezaaid
@zuurtje oh wat erg zeg! Sterkte voor je man! En als de pijn te heftig word moet hij echt aan de bel trekken en niet alsnog maar doorgaan dan word het alleen maar erger.. @Nijntje ach gossie arm meiske, lekker mee kroelen.. @dani heerlijk het bos in!
Zuurtje: zelfs in beginstadium is pancreaskanker niet min. Kennis van ons heeft het gehad, ze hadden goede hoop maar het is heel snel gegaan. Denk al bij al een dik half jaar. Pff, en je hoort het meer en meer he. Spikkel: hebben we gedaan Heb niet veel met zoonlief kunnen doen. Wel even buiten gespeeld, wilde ze zelf. Maar nu laatste half uur 4-5x naar wc gelopen dat ze moest overgeven maar kwam niks. Arme meid... Ze ligt nu in bed dus hoop dat de nacht goed gaat...
@nijn hoe is het met je meisje? @hier bne ik me rot aan het ergeren aan de pc. Ik probeer woezel en pip te downloaden liedjes uit de tovertuin voor de kids maar de pc werkt niet mee argggg
Meisje lijkt beter, denk dat ze morgen naar school kan. Marnatman: brrrr, wat een afbeelding... Ik ga bed in. Barstende hoofdpijn... Vannacht paar keren uit mijn bed gevlogen voor meisje, terwijl het eigenlijk niet nodig was. Lang verhaal... Dus nu maar wat proberen bij te slapen. Welterusten iedereen!
@nijntje fijn dat je meisje opgeknapt is. @hier hou ik onze meid thuis gisteravond 40 graden koort en helemaal overstuur.. vanmorgen weer koorts, helemaal dicht en kan bijna niet drinken van de keelpijn dus ff een dagje thuis proberen dr te laten drinken
Idd veel ziek , beterschap allemaal . Hier gaat het wel weer goed , manlief is weer aan het werk was door de rug gegaan heeft pijnstilling gehad . Waarschijnlijk overbelast , we waren eerst bang dat het weer spit was , gelukkig niet . Verkouden zijn we nog wel , en ik ben niet zo moe meer .