Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bekijk bijlage 475602

Eerste letters van de kindjes. Wilde ze op mijn voet maar ze is te groot (maatje 36, kan niet zoveel op...). Dus gaat het mijn rug worden.

Haal ze morgen weer weg. Wil niet dat een aantal personen weten dat ik er een ga laten zetten. Spaart me een hoop gezeur ;)

2. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ik wil dit ff kwijt: gisteren visite gehad, was heel gezellig.
    vrouw wilde witte wijn maar helaas vergeten koud te zetten.
    krijgen we eerst naar onze kop geslingerd 'dat we niet aan haar gedacht hebben', om vervolgens wel 1 heel glas te drinken.
    Kan nu dus een heel fles wijn leegdonderen want ik mag het niet hebben.
    Dat vind ik nou zonde. Was een goede wijn, ze had de fles beter mee naar huis kunnen nemen :(

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: mooi haal maar weer weg heb het gezien.

waxinelichtje: Fijn he zulke mensen not .

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Waxinelichtje he bah vervelend had haar echt een glas water voorgezet pfff. heel jammer om weg te gooien

Nijn een tattoo heb je afbeelding gezet wel een mooi idee erachter

Marnat oke, als ik hier de wasmachine en droger aan heb en ik wil boven stofzuigen knallen ook de stoppen fijn is dat he not!!

Hier gaat t zn gangetje vanmorgen haren bij laten knippen en gekleurd. wel weer mooi zo. had alleen wel heel iets donkerder gemogen maar goed onthouden voor de volgende keer.
    kleur ligt wel dichtbij mn eigen kleur dus weinig uitgroei
    straks even nog een maskertje en wenkbrauwen epileren ;)
    en zelfs misschien nog in bad! haha

vanmorgen druk aan de poets geweest stoffen zuigen dweilen bedden verschonen wc`s gedaan.. morgen weer oppaskids.

fijne avond!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Dan weet je dat je eerst moet stofzuigen voor dat je de machine aan zet en droger .

Hier deed de wasmachine het weer maar rook wel gek , dus wel in de gaten houden .
    We gaan weer met wasverzachter proberen zien of ik er weer tegen kan en niet rood word .

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja marnat meestal eerst wasmachine en stofzuigen en als ik klaar ben droger :)
    oei stank ff in de gaten houden

en met een klein beetje wasverzachter beginnen he, oudste hier krijgt er ook uitslag van en jeuk!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Dankje voor de tip gaan we proberen .

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: zo, flink het huishouden gedaan! :)

Doorslaan van stoppen hebben wij gelukkig geen last van. Zitten in een nieuwbouw, manlief is van opleiding elektricien dus heel zware kast hier. In de keuken bijv. Zit bijna alles op aparte zekeringen. Handig ;)

Wijn: ik koop van die 20cl flesjes ofwel de goedkoopste uit de Aldi. Nooit geen opmerking meer gehad. Ze zijn zover dat ze nu bier of fris drinken ;)

Wwjk: vanmorgen ging manlief me naar de bus brengen: auto platte band... Assistance gebeld, 5 wieken in de band moeten steken!!
    Waarschijnlijk door glas gereden... Gelukkig kon mijn vader me wegbrengen en was ik nog net op tijd voor de bus.
    vandaag half dagje gewerkt. Manlief kwam me halen met de kids om naar ikea te gaan. Rijden de parking op, geeft zoonlief uit het niets aan dat hij moet overgeven. Voor de wagen geparkeerd stond was alles eruit :( Snel het droogrek gaan halen toen manlief aan't vegen was in de wagen: mama ik ben beter en wil frietjes en ijsje. Gelukkig had ik een vuilbak en servietten in mijn spurt door de winkel meegenomen want op de terugweg weer overgeven. Nu was hij heel levendig...

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Heb ik hier ook gehad met mijn oude wasmachine. Die heeft een jaar of 2 stilgestaan in huis (toen we bij tante van mijn man inwoonden stond ze in de hal).
    Hierheen verhuisd en toch even uitproberen of ze nog werkte. Rook heel gek en bleef maar draaien. Opengemaakt en toen heb ik er iets uitgehaald wat heel erg op raffia leek. Geen idee hoe dat erin gekomen is of het moet onderdeel van iets van de machine geweest zijn? Maar eenmaal dat eruit werkte de machine weer prima.

Ergens in de lente wel een nieuwe gekocht omdat op de oude toch wat roest begon te komen en het stilaan wat minder werd. We wilden gewoon voorkomen dat de machine het op een moment dat het niet uitkomt zou begeven (in december bijvoorbeeld).

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Filter is ook al schoon gemaakt , we proberen wasverzachter en kijken daarna wel weer .
    Elisje bedankt voor het mee denken.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik mag weer opnieuw beginnen met werk zoeken.
    Door het ongeval kan ik mij oude job niet meer uitoefenen en ben ik mijn werk dus kwijt.
    vrijdag naar de ha om formulieren te laten invullen zodat ik een speciaal traject in kan gaan voor aangepast werk.
    waarschijnlijk zal er ook een opleiding aan te pas komen om me om te scholen.
    Maar even naar mijn advocate bellen morgen om te informeren of ik iets aan de verzekering moet melden.

sorry voor mijn geklaag maar zit er even doorheen omdat ik weeral opnieuw moet beginnen van vooraf aan

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai zuurtje wat enorm balen zeg een dikke digiknuf voor jou snap heel goed dat je er ff doorheen zit en er helemaal klaar mee bent
    sterkte!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zuurtje: dikke knuffel ik sluit me aan bij dani .

De donkere was draaide gister gewoon en na openen van het deurtje geen gekke geuren .

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dan jullie wel voor de knuffels, die kan ik u goed gebruiken

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Zuurtje knuffel

Gisteren groen licht gekregen om na 2.5 week zonder zak om pols re douchen.
    Wond ziet er mooi uit en therapeut was erg tevreden. Doe meerdere malen per dag mijn oefeningen. Nog wel lang herstel

16. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    even stoom afblazen.. bezig met zindelijkheidstraining.. gaat op zich heel goed hoor.. maar moet er elke nacht uit om zn bed te verschonen.. Misschien heeft iemand een tip?

Maandag begonnen.. overdag bijna geen ongelukjes (gisteren 1).. Zowel gepoept als geplast op de wc/potje..
    Maandag zijn we begonnen door hem een te kleine luier aan te doen.. past dus niet meer.. waarop meneer antwoordde 'nou, dan maar zonder' (hij had al een aantal keren zonder luier gelopen, ging prima, luier gewoon makkelijk)
    Maar ja, omdat de luiers te klein zijn zit je ook wel gelijk met de nachten.. daar heb je dan natuurlijk ook geen luier meer voor..

Hoe kan ik dit aanpakken?.. Alleen overdag zindelijk zou ik al superfijn vinden.. dat ik er nu elke nacht uit moet (en ik slaap al zo beroerd) breekt me beetje op..

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Prins boekje zindelijk in een week

Hier maken we jongste wakker voordat we naar bed gaan om.te plassen
    Als ze wel.in bed geplast heeft alleen handdoek erover heen

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat fijn dat er geen nare geuren waren!

p1982 fijn dat je zonder zak mag douchwn succes met herstel

prins eerst overdag zindelijk maken, dan komt snachts vanzelf. niet te veel pushen gewoon luierbroekje aandoen en als je naar bed gaat even wakker maken om te laten plassen
    een doorlek matje onder het hoeslaken leggen, als hij dan geplast heeft hoef je alleen de hoeslaken te verschonen.
    belonings systeem met stickers maken
    succes! jongens zijn vaak later hoor met zindelijk snachts 3jr is vroeg.

hier een rustig oppasdagje 2 kids beetje klusjes doen in en om t huis ;)
    fijne dag!

19. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Beloningssysteem hebben we :)
    We hebben een matrasbeschermer, maar als hij plast plast hij ook zn dekbed nat op de een of andere manier ;)
    En hoe kan ik het hem dan uitleggen.. zn luiers zijn te klein, dus kan hij niet meer aan.. waarom heb ik dan ineens wel luiers voor de nacht.. en waarom kan hij die dan niet ook overdag aan?.. hahaha lastig hoor :D

20. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik ben mijn vent zo beu. Weer een bekeuring voor fout parkeren. Hij denkt dat ie alles maar kan doen en laten. Rijdt overal te hard, want 'hier staan geen flitskasten.'

Nog ff en ik ruil hem in 😠😠😠

Deel Deze Pagina