hoi dames hoe is het hier? rustig jongste heeft gisteravond gespuugd maar verder geen koorts oid. wel last van zn buik als hij wat eet. hij is toch naar school gegaan hoop dat het goed gaat.. Etentje / avondje met ml zou moeten wachten vrees ik helaas... ben er zooooo aan toe! haha het zou dan vanavond moeten is wel heel kort-dag of volgende week lukt ook niet ivm nachtdiensten het kan dus pas na de herfstvakantie .. jammer vandaag gezellig dagje me de oppasmeiden er is er een extra van mn vriendin ze zitten ook alle 3 bij elkaar op kdv gezellig clubje fijne dag!
Jammer dat het moet wachten... Hoe is het met de jongste? Hier hadden ze ook geen koorts bij het spugen. Hopelijk blijven jullie gespaard! Hier druk druk. En dat terwijl manlief zich verveelt... Te begrijpen als je al 2 jaar thuis zit en niks om handen hebt... Ik kom elke dag tijd te kort hoop dat hij binnenkort eens een hobby vindt die hij leuk vindt en die hem niet hindert met zijn pijn.
Hoi nijn het is bij een keer gebleven gelukkig, ook de volgende dag gewoon naar school geweest en nu nergens meer last van hij hoest wel weer wat meer. wel allemaal wat dunne(re) ontlasting brrr Oeh lastig zeg als je man zich wat verveelt. wat vind hij leuk om te doen? iets van schaal modellen bouwen auto`s motoren of vrachtwagens oid? succes ermee! @ de rest hoe gaat het met jullie? Marnat houd je wasmachine het nog?
Aan zijn kever sleutelen, maar dat gaat helaas niet meer. Idem met snowboarding... Tv is hij ondertussen beu (begrijpelijk), stofzuigen lukt hem ook niet. Niet makkelijk... Misschien toch een mild virusje? Beterschap alvast! Zo, strijk is voor de helft gedaan. Nu even lezen voor het slapengaan.
@DAni jammer dat het ff moet wachten. Ja dat hoesten heerst.. @Nijntje oei ja dat maakt het wel lastig ja.. Hopelijk vind hij wat leuks om te doen.. @hier verward... Hebben vorige week mijn broer een week in huis gehad omdat hij het huis uit gezet was door zijn vrouw.. geheel onverwachts. dus hem opgevangen. had een verschrikkelijk wrak hier zitten, huilde veel wist het allemaal niet meer dit kon zo niet verder.. Zn vrouw die maakte hem verschrikkelijk zwart beschuldige hem van mishandeling (geestelijk en later dierenmishandeling) wou niet meer verder als hij niet kon veranderen... Dinsdag hadden ze een gesprek, en spontaan is het weer goed zijn zelfs gezellig uit eten geweest.. Ik heb geen bedankje niks gehad.. Heb nu erg het gevoel alsof ik de shitzooi van schoonzusje opgeruimd heb omdat zij hem ff zat was.. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.. deels denk ik ik stuur een mail en deels denk ik ik heb me er niet mee te bemoeien.. lastig
Spikkel jee wat een verhaal! niet over je heen laten lopen hoor. zelfs van je broer geen bedankje? Ik zou toch eens naar je broer bellen en het er met hem over hebben/bespreekbaar maken. snap ook dat je denkt ik bemoei me er niet mee, lastig! sterkte ermee Ja het hoesten word steeds erger Nijn en zelf een miniatuur kever nabouwen? leuk voor op de kast
Dani: ja hij heeft zo'n miniatuur maar is teveel prulwerk denk ik. Vandaag het strijkijzer klaargezet, mocht hij ontkalken voor mij En ga eens horen of hij anders eens foto's in meisje haar babyalbum wil plakken. Geraakt dat ook eens klaar en is het in de bureau wat opgeruimder. Spikkel: een dank je wel zou het minste zijn idd. Jammer Zou het nu misschien even laten rusten maar zou het wel eens aanhalen bij je broer. Wwjk: ik heb jeuk! Mijn tattoo jeukt verschrikkelijk! Heb ook uitslag, moet ze wassen met zwitsal en insmeren met vaseline. Gisteren brandde het dadelijk na het wassen en smeren met vaseline. Weet nu niet wat best doen: andere zeep of andere zalf? Zwitsel verdraag ik normaal goed, vaseline heb ik nog nooit gebruikt hiervoor.
Nijn ai jeuk! dat is heel vervelend, ik ben er niet bekent mee maar weet dat een kennis er ook vaseline opsmeerde heb je geen neutral? parfum vrij? zou ik dat eens proberen Oke je man goed aan het werk gezet dus hier weer gezeur in de fam het houd niet op! ben er zo klaar mee om overal van beschuldigd te worden pfff steeds bellen en mij verwijten maken ik pak telefoon niet meer op vanmorgen zelf gebeld en mijn zegje gedaan maar komt niet over.. hopelijk komen ze gauw tot inkeer en houden ze op met zeuren zou fijn zijn dan keert de rust terug. heb mn man al gezegd om te bellen maar hij wil het niet want is bang dat het dan helemaal mis loopt. nou t mag van mij hoor.. Ik heb weekend! joepie haha lekker lang weekend ook fijne avond!
Ai Dani, ook geen leuke situatie... Hier hebben schoonouders begrepen van niet meer zo vaak te bellen. Maar het dringt niet door met manlief zijn behandeling. Hij heeft nu elektroden op zich plakken, dat moet de zenuw weerhouden van de pijnprikkel naar de hersenen te sturen waardoor de zenuwpijn minder moet worden. Ze snappen niet dat het nu niet veel beter gaat... En leg het 1x uit of 100x, je geraakt geen stap verder. En dan zijn er nog in de familie waar ik liever niet teveel energie in steek wegens het niet waard zijn.
He bah wat lastig zeg! heb duidelijk gemaakt dat ik niet meer over me heen laat lopen en dat ze duidelijk kant kiezen en ik t zat ben. ze geven ook duidelijk toe dat het hen om de kids gaat en tja wij horen daarbij.. lekker dan contact maar minimaliseren op moment tot ze t inzien.. kan lang duren die betonnen plaat voor hun hoofden is heeeeeeeeeeeel dik!
@dani allemachtig zeg das nou geen toffe opmerking zeg... GEdsie hier is het contact verbroken omdat ze totaal niet omkeken naar de kinderen en achter onze rug om verschrikkelijke dingen zeiden over ons.. toen ik hem confronteerde zei hij simpelweg ik heb geen zin om bij jou aan de deur te staan om de kindern op te halen.. toen heb ik de knoop doorgehakt en het contact verbroken. Lekker lang weekend! @nijn dat klinkt ook flink rot zeg tanx voor het advies ik ga er overnadenken.. vind het gewoon echt rot..
Pfff Spikkel, wat erg zeg Dani bij jullie ook Soms snap je toch niet waarom sommige mensen zo reageren
jasses! kids in bad en heb hier nog van die nijntjes, eendjes e.d in een mand staan tja die gaan er wel eens nat in en nu stond die mand op de wc deksel ineens hele wc bril zwart van de kleine beestjes ieuw ieuw ieuw!!!! brrrr alles met chloor schoongemaakt nijntjes, eendjes e.d. met de hele mand in de vuilnis gegooid brrr volgens mij zat het in de mand en niet in de speeltjes maar toch de kids hadden dat nog in bad gehad. jasses heb nu overal kriebel
@dani he gadverdarrie das vies.. @hier kids op bed volgens mij word der jongste ziek, ik kan de hand er niet op leggen maar er is wat.,. Morgen hebben ze een dagje bij opa en oma dus we zullen zien hoe het loopt
Oeh jakkes spikkel hopelijk blijft het jullie bespaard. ja ik heb zelf ook maar ff gedouched en net de douche nogmaals geïnspecteerd maar ik zie niks meer gelukkig brrrrrrrrr bah
Oh bah Dani... Hier zit er van die zwarte smurrie in (zeepresten? schimmel?), beestjes nog nooit gehad. Maar waarschijnlijk zullen ze weggespoeld zijn met het water. In de Action heb ik laatste badeendjes goedkoop gevonden, ook een hoop weggedaan hier. Spikkel: Hopelijk blijft hij gespaard... Hier een heerlijke avond achter de rug. Knutselen met mijn vriendin, zalig! Met het nieuwe papier van de hobbybeurs van vorige week kaartje gemaakt. Bruis nog van de ideeën Heb het kaarten maken even op een lager pitje gezet omdat ik er even zoveel had moeten maken op korte tijd. En met lezen natuurlijk, moet mijn vrije tijd beetje verdelen
Hier gaat het prima kids herfst vakantie gister bij ballorig geweest vandaag 4 oppaskindjes ze liggen allemaal ff te dutten alleen baby 6 mnd en mijn oudste zijn wakker ff rust momentje Hoe is het met jou Nijn? en de rest? hoe is het met jullie? fijne dag!
hier de kids herfstvakantie, Morgen gaat de jongste een nachtje logeren, en dan donderdag de oudste.. verder net lekker buiten geweest, en de rest van de week weet ik nog niet wat we gaan doen @dani lekker ff rust.. @nijn hoe is het met jou?
Hier moeten ze deze en volgende week nog naar school en dan een weekje vakantie. Moet die week ook maar 2 dagen werken, leuk vooruitzicht Manlie is vandaag opnieuw op afspraak geweest in het zh. Ze weten het niet meer... Door de oefeningen in de rugschool zou er een beetje souplesse moeten komen maar dat is niet het geval. 6/11 terug naar de pijnkliniek, kijk voor opnieuw spuiten of het inplanten van een neurostimulator. Op 23/11 opnieuw naar de prof. Dan zullen ze het er wel over hebben of de schroeven eruit gaan of niet. Weer terug naar af dus Hoop dat zijn humeur weer niet een serieuze deuk heeft vanavond. Aan telefoon klonk hij gelukkig goed.