Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Dani

Oow echt en hij is 5 . Ik dacht rond die leeftijd slapen ze door

Zo als ik maar 2 nachten in de luxe kon uitslapen zou voor mij voldoende zijn

Ik.durf niet eens naar buiten te gaan. Me ogen zien der zwaar vermoeid uit en je ziet het aan mij heel erg

Hij word zomaar uit het niets gaat ie huilen en dat soms 8 x ib de nacht. Heb het gewoon zitteb tellen

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sportclub vond ik ook niet echt iets om nieuwe mensen te leren kennen. Toch niet in die waar ik naartoe ging.

Met zoonlief naar school te gaan heb ik ook wel meer contact met de mama's. Als kindjes komen spelen, even blijven hangen, praatje doen, maar ook niet echt een afspraakje in de avond ofzo. Doe ook wel geregeld dingen met mijn zus, zeker nu manlief niet veel kan gaat zij dan wel eens mee. Of zoals de hobbybeurs is het of zus of vriendin. Maar ik heb ook veel hobby's, heb echt tijd te weinig.

Nog even doorbijten dan tot januari. Maar dat wennen op school gaat hij super vinden. Alleen duurt het dan misschien nog te lang voor hij effectief mag starten ;) Dat was hier zo :)
    Vind je via pinterest ofzo geen leuke werkblaadjes voor hem? Om te kleuren of dingen te verbinden met elkaar? Het moet hem natuurlijk ook wel interesseren om het met mama te doen.

@ nachten: Hier meestal goeie nachten maar uitslapen is er ook niet meer bij hoor ;) Ben al blij als zoonlief het in het weekend tot 7.30u rekt! :D

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Miss C : Gefeliciteerd nog wat leuks gedaan of doen.

Nijn84 : Ik ben ouder dan jij ik ben 42 en blijkbaar word het lezen nu minder .
    Boek lezen moet ik met lees bril nog testen , en lees bril voor de pc nog niet nodig .
    Al gok ik wel dat de gewone bril ook andere sterkte moet .
    Manlief moet eerst een nieuwe , we doen mee aan spaarplan hans anders kan geen twee tegelijk , anders koop ik er eerst 1 als die niet duur zijn.
    Even zien hoe we er dan voor staan wat werk enz.
    Duim voor je dat je manlief een parkeerkaart krijgt.
    En idd pas ook op je zelf kids hebben niks aan twee ouders die min zijn .
    Je nek hopelijk kan kne je weer helpen , word je wel moe van ook die hooft pijn.
    Is je bloeddruk wel eens gecontroleerd ? mis komt de pijn daar wel weg dat kan.

Nijn90: Lekker wandelen heerlijk ga ik vandaag ook even doen denk ik.

Dani: Ik zit ook nu thuis en verder niks geen vrienden , mis dat ik nog een dag na mijn ouders ga om kaartjes te maken me mijn moeder .
    Zo als vandaag heb ik ook niks te doen alleen sporten en pc.
    Na sporten lopen is mogelijk .

Pluis: knuf hoop dat je uit komt met je dochter .

Delta: Pas wel op met eten dan he dat je niet te ver terug valt .
    Met mij gaat het goed sta na vier week 68 kilo nu weer op 67 ,9
    Morgen weet ik of dat nog zo is.
    Verder geniet ik lekker van kids van mijn zusje en nu ook van mijn vrije dagen .

verder niks te melden.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Bloeddruk was gisteren 120/80, perfect dus. Meestal is hij zelfs iets lager. Maar dat voel ik dan wel en als ik zout eet voel ik me dan al beter. Hoofdpijn heb ik er nooit van gehad.
    Ik heb begin dit jaar bij Specsavers een bril gehaald. Voor € 129 had ik een gewone bril en een zonnebril. En dan heb ik nog een bedrag van het ziekenfonds teruggekregen. Een heel ander bedrag dan dat ik in B voor een nieuwe bril moest gaan. Dan kost een montuur me al snel € 300 ;) Maar goedkoop is het allemaal niet he, dat brillen.
    Jij hebt ook al zo weinig vrienden. Echte vrienden liggen niet voor het oprapen he. Hebben ons ook al zo vaak vergist in sommige mensen. Maar je echte vrienden blijven dan steeds over.
    Leuk, kaartjes maken! :) Kerstkaartjes?

Net sms naar m'n vader gestuurd, meisje is aan't spelen en rondlopen. Geen koorts voorlopig. Wel boterham niet meer willen eten, heeft ze paar hapjes van gehad. Hele fles was wel op.
    En maandag kan ik naar de kine gaan. Normaal morgennamiddag, maar hou meisje dan liever zelf thuis als ze niet heel fit is.

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemiddag dames,

@pluisje knuf meid, Oe mijn man is gek van hutspot, binnenkort maar een keer maken. Wat lastig van je dochter, waarschijnlijk komt ze echt wel op een punt dat ze door heeft dat het niet zo slecht was bij jullie als dat ze nu in haar hoofd heeft.

Wat lief dat je vraagt hoe het gaat, het gaat momenteel met ups en downs, gelukkig nemen de ups weer het voortouw en zie ik het alweer wat positiever :)

@Dani lekker straks een paar dagen vrij

@Mommy lastig meid!

@Nijntje fijn dat ze in ieder geval koortsvrij is..

@hier vanmorgen al lekker gewandeld en boodschapjes gehaald, Was nummer 3 staat aan de laatste :d Straks nog even stofzuigen en verder weinig..

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk:
    3000 berichten op ZP, dat verdient een nieuwe handtekening :D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hihi, binnenkort een expert member! :)

Spikkel: Fijn dat het beter gaat. Soms is het moeilijk om het positieve te blijven zien...

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje ja zeker is dat af en toe heel moeilijk, ik probeer mezelf gewoon aan te leren dat ik met bij de pakken neer zitten gewoon niets oplos, ik mag van mezelf het er af en toe uitgooien even balen maar de volgende dag weer goed mn best doen om de positieve dingen te herhalen.. en dat helpt :)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's een goeie ingesteldheid. En uiteindelijk trek je je voor een stuk ook op aan je kindjes denk ik.
    Heb hier nog eens gekeken, maar de kleren die ik nog heb liggen zijn vanaf 104 dus nog wat groot, winterjas ook vanaf 104.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mommy en als je niet naar hem toe gaat? negeren dus .. blijft hij dan huilen?
    of er heen niks zeggen en aai over zn bol?

Pluisje ja precies even een praatje na t spelen enz en verder niet echt he
    ja ik daag hem uit inderdaad heb een spelblok met tellen en letters en hij wil al letters schrijven wijsneus! haha
    hamertje tik enz enz hij vind dit even leuk. nu hangen we samen voor de tv Jar is overlbijven en oppaskids slapen ;)

Marnat kaartjes maken heb ik ook een tijd gedaan.
    toen ik buitenshuis werkte vond ik het niet heel erg omdat je dan nog collega s spreekt en uit huis ben
    nu thuis werken zit je heel erg veel thuis.. ach heb dr zelf voor gekozen ;)

soms heb je van die dagen ..
    nee uitslapen kennen we hier ook niet haha als je t positief bekijkt heb je nog wat aan je dag he ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Lekker wandelen dan is dat niet iets om te doen?
    Huis schoon maken waar je anders niet aan toe komt ?
    Of stuk fietsen weet ik het .

Nijn84: Ok ik dacht even mee , mis ben je wel even aan rust toe .
    Vrienden tja die hadden we sins ze hier niet meer wonen is het over lijkt het.

Hier net terug van een heerlijk stuk wandelen mooi weer hier.
    S moeder gevraagd om mee te gaan die wou niet , heb gezegd dat ze me maar moet bellen als ze wel keer mee wil .
    Voel de spieren in de boven bennen zo ook nog lekker sporten dan heb ik mijn beweging wel gehad.

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Tja vrienden..... waarom denk je dat de meesten hier zo vaak zitten;)
    Ik heb wel vrienden, maar toch niet meer zoals vroeger... Mijn beste vriendin woont een uur rijden van mij vandaan en heeft geen auto. Haar zie ik dus niet zo vaak. Als ik naar haar toe ga, op een maandag, als ze niet werkt, ben ik zo gebonden aan de tijd he. Moet voor half 3 weer thuis zijn om zoontje van school te halen. En het kost ook best veel benzinegeld, bah. Zij heeft geen kinderen, dus ons leven is ook anders. We proberen zo af en toe af te spreken, maar door ons drukke leven, is het vaak lastig. Ik mis het om ergens een kopje koffie te gaan drinken ( anders dan bij mijn ouders..) De andere vriendin is ook druk met werken en heeft ook nog een heel druk sociaal leven. Ik vind het ook lastig om zomaar ergens naartoe te gaan, denk altijd dat mensen daar niet op zitten te wachten, dat ik langs kom...
    Maar ja, ik hoop dat ik binnenkort weer eens een baan heb, waardoor ik wat meer uit huis ga... zeker in deze tijd van het jaar heb ik de neiging om me thuis op te sluiten...:)
    Volgende week vrijdag een sollicitatiegesprek...
    @Spikkel, goed dat je zo'n instelling hebt. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten, maar na regen komt zonneschijn he... hou vol meid, dikke knuffel..

@Slapen, ook hier geen goede slaper helaas. Vanaf zijn geboorte nog geen nacht doorgeslapen. Hij slaapt ook nog de meeste nachten bij ons in bed. Zijn bedje staat naast ons bed maar hij kruipt bijna elke nacht bij ons. En dan slaap je ook niet echt goed hoor...
    Hopelijk in ons nieuwe huis, gaat het veranderen. Dan krijgt hij een leuke eigen kamer. Nu kan dat niet, de 3e en 4e slaapkamer in dit huis zijn zo klein, dat er geen fatsoenlijk bed in past:(.
    Mijn dochter heeft wel altijd goed geslapen, maar die heeft weer andere dingen, waar ik minder blij mee ben;)
    En uitslapen??? Wat is dat??? Ik mag al blij zijn, als hij tot 6 uur slaapt, ook in het weekend. En ja, slechte moeder als ik ben, zet ik hem wel eens tekenfilms op om nog ff te kunnen blijven liggen... 5 uur is zo vroeg:(
    Nu ff samen met hem een kopje thee drinken hihi en rio2 kijken
    Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje

13. Delta

Delta Niet meer actief

Wat vervelend zeg dat je zoontje niet goed doorslaap mommy12!

Onze dochter word alleen wakker als ze het koud heeft (2 weken terug dus, toen had ik haar een pyamabroekje aangegeven vanaf toen. En dan slaapt ze goed door. Heel soms word ze wakker van een droom of zo, ik weet niet. Dan leggen we haar wel tussen ons in en slaapt ze verder. Dat gebeurd niet vaak, 2 keer per maand of zo, hooguit..

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

Heerlijk geslapen ook weer iets opgeknapt gelukkig :)
    Slaapt Jar door komt de jongste vanacht ;) ach hij had gedroomd, over krokodillen even geknuffeld en weer terug gelegd weer lekker verder geslapen.

Idd pluisje er zitten veel moeders op zp ;) Uitslapen.. kennen wij ook niet echt maar voor ons is 7:00 al luxe! maar dat is ook een mooie tijd omdat we ook naar school moeten haha
    zaterdags doen we het nog wel eens hoor ff tv aanzetten en nog even lekker weer lekker bed in kruipen!

ga hier eens boos kijken haha want ze spelen hier meer dan ze eten ;)
    Fijne dag!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik wil graag even kwijt dat wij net via de makelaar gehoord hebben dat 31-12 de datum is dat we naar de notaris gaan voor de overdracht van de sleutel! Wij gaan verhuizen naar ons eigen droompaleisje! Zitten nu gehuurd en hebben een leuke ruime eengezinswoning gekocht. We zijn er zo blij mee!!

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Heerlijk gegeten!

Dalijkv even sporten

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Minniemouse: spannend! Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe stekje! Heerlijk, een plekje van jezelf.

Dani: fijn dat je opgeknapt bent!

Wwjk: ik voel me slecht! Geen idee of er een virusje broedt ofzo... Hoofd voelt zwaar, darmen zijn niet ok, maag ook niet... Vandaag vroeg bed in!

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn84 ja er heerst wel weer wat tenminste aan deze kant van t land ;) hopelijk blijft het je bespaard!

minimouse gefeliciteerd!!

hier de jongste vanmiddag plat op zn neus gevallen.. zoveel bloed jakkes flinke bloedneus en een sneetje onder zn neus mag er verder wel aankomen en zie er verder ook niet veel aan, dus zal wel oke zijn.. hoop niet dat t morgen blauw word..

fijne avond!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: buikgriep heerst hier al een dikke 3 weken. Collega haar dochtertje had het erg, hoop maar dat ze het niet meegebracht heeft...
    Heb vanavond beetje aardappel en wortel gegeten en toen ging mijn maag weer wat beter. Zo raar! Heb toevallig ook nog tegen collega gezegd dat ik me laatste tijd zo moe voel en vaak geen trek en maag overhoop. Kreeg te horen dat zij dat ook al even heeft, zij heeft zelfs een zwangerschapstest gedaan om dat uit te sluiten. Ook omdat ze van bepaalde dingen vies is geworden zoals tomatensoep en kipcurry. Dat heb ik niet :) Zwangerschap is hier uit te sluiten. ;)
    Paar dagen op tijd bed in, manlief wil opstaan met zoonlief dat ik wat kan blijven liggen. En ben nu 4 dagen thuis. Vandaag ook met vitaminenkuur begonnen. Kan nooit kwaad.

Ai ai, het zit je jongste ook niet mee :( Zal waarschijnlijk wel wat blauw worden maar een kind hersteld wel vlug.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh buikgriep jakkes.. ojee zo misselijk dat er zelfs een test aan te pas moest komen.. lief van je man!! even bijtanken en idd vitamine kan nooit geen kwaad.

nee een brokkenpilootje vind het zo sneu! hij slaapt nog wel rustig zo eens even bij hem spieken vind het stiekem toch wel eng... :)
    als een van de kids wat heeft of erg gevallen is leg ik t liefst bij me zodt ik ze in de gaten kan houden haha

Deel Deze Pagina