kids hier ook vakantie laat wat meer toe ivm de pols zit er een beetje doorheen en liefst ga ik huilen maar kan niet waar de kids bij zijn
@nijntje jeetje mina wat een gedoe zeg.. afwachten maar weer.. @p1982 och meis toch lekker van je af kletsen hier.. en vanavond als de kinderen op bed liggen lekker tegen je man aan een flink potje janken.. kan behoorlijk opluchtne
helaas manlief vanavond niet thuis pfff merk dat ik ook weinig van de meiden kan hebben en oudste kijkt dan echt mama wat is er
misschien gewoon vertellen in kinderlijke taal. Mama heeft auw en is daar een beetje moe van.. zo iets.. dan zou ik lekker een heerlijke romantische jankfilm kijken en daarin lekker mee huilen
Oh bah nijn t zit jullie en vooral je man niet mee zeg! die pijn moet toch eens afgelopen zijn sterkte hopelijk blijft het gezellig vanavond! Spikkel lekker is het buiten he, hier ook naar buiten geweest vanmiddag! P1982 he bah ik heb ook zo n zoon die aan me ziet als er iets is! vervelend zeg idd vanavond een jankfilm en goed mee janken ken je de film ps i love you? nou dan ben ik niet meer te stuiten en het lucht flink op. hoop dat de pijn van je pols gauw minder is en je je weer fijn kunt bewegen,. jaaaaa donderdag oppas geregeld saampjes lekker uit eten heb er zin in!! hier ook alleen vanavond ook maar filmpje kijken fijne avond!
P1982: knuffel meid... Dani: joepie!! Geniet ervan samen! Manlief is gelukkig niet zo down als anders met slecht nieuws. Is nu even wat drinken, even eruit.
Goedemorgen! hier dochterlief alleen heerlijk keutelen :d. Ze heeft haar elsa jurk aan make up op, de cake pops staan af te koelen in de koelkast om straks afgewerkt te worden en vanmiddag maar eens een foto shootje doen met madam haar even de ster maken Heerlijk!! Hoe is het met jullie allemaal?
Wat fijn Spikkel! Ik ben vanavond gaan armbreien Sjaal gebreid met armen als breinaalden Even gesukkeld om te beginnen maar daarna ging het super vlot! Lekker warme sjaal voor mezelf. Misschien maak ik er nog een voor de kindjes als ik nog weer hoe te beginnen En met thuiskomen, tanden flossen: stukje tand af Stomme tanden!
Vanmiddag bij de tandarts onder geraakt. Ben al geholpen, oef! Was blijkbaar het begin van een beginnend gaatje, dat vlak onder het afgebeten stukje zat. Daardoor was de tand minder stevig en is hij afgebroken. Op 25 min was het hersteld. Ben content! En vanmorgen stond ik op: zoon en dochter willen ook zo'n sjaal gelijk mama Dus even bij Zeeman nieuwe bollen garen gaan kopen, kan ik voor hen er ook een maken. Vanmiddag zou een vriendje van zoonlief komen spelen, zeurt me al weken de oren van m'n hoofd om te komen spelen. Liet vanmorgen weten dat ik om 15u bij de tandarts moest zijn en dat ik een berichtje stuurde als ik terug was. Nou, om 15.25 (school was net uit maar manlief was de kinderen halen) stuur ik al een bericht dat hij gewoon kan komen. Om 15.45 niks gehoord, heb ik maar naar de huistelefoon gebeld. Na 5 pogingen en een ongelukkige zoon heb ik het maar opgegeven. Ander vriendje gebeld, die wilde dadelijk komen (grote zus is ook gebleven om met meisje te spelen, ze hebben beide genoten, zit thans 4 jaar leeftijdsverschil tussen). Vanavond berichtje van de mama van kindje dat niet gekomen was: 'toevallig niet naar haar gsm gekeken en haar man was thuis dus die kon de telefoon opgenomen hebben...' Tja... Heeft hij daarom zo gezeurd om te komen spelen om dan uiteindelijk niet te komen opdagen... Zoonlief heeft gelijk een les gehad in wie echte vrienden zijn en wie niet... Wel jammer dat het op zo'n manier moest.
@nijntje auww!! gelukkig weer opgelost. Ahh das sneu voor je zoontje.. gelukkig wel een ander vriendje @hier oudste dochter naar opa en oma jongste terug :d de grote verwissel truc haha
Ja vond het echt erg voor hem. Hij zei vandaag weer Dat hij het zo erg vond dat L niet was komen opdagen... Ah leuk, even qualitytime met elk van de kindjes. Is ook wel eens leuk he Vandaag druk dagje. Vanmorgen al boodschappen gedaan en in de bieb geweest. Nu nog opruimen en stofzuigen want meisje krijgt haar eerste speeldate op bezoek Daarna nog naar verjaardagsfeestje. Dan eigenlijk nog naar juwelen demo en nog een fuifje... Denk dat ik het na de demo voor bekeken hou Man gaat alleen naar fuifje.
klinkt als een zeer gezellige maar drukke dag ja heerlik ze ff zo apart te hebben hier rustig aan doen vandaag boodschapjes zijn al binnen verder huishouden doen en voor de rest geen idee..
hier gaat alles redelijk donderdag gesprek met vdab coach en dan zien hoe verder vandaag foto's gemaakt en al een deel op 2e hands gezet.
Zuurtje : Nee dankje sterke nog weet niet eens wanneer dat komen moet . Zo druk dat ik niet eens onthouden heb wanneer ik het voor het laatst was.
Waarom moet ik dat eigenlijk nog op schrijven ? komt toch geen kindje en normaal onthoud ik het goed .
Goedemorgendames! @Marnat dikke knuffel meis!! @Zuurtje oef ongesteld.. Goede berichten las ik verder! @hier moe. slecht geslapen,
hey meiden, spikkel ik ben niet blij met mijn ongi hoor.je mag ze hebben van mij. dadelijk maar even naar buiten met de kids en ons hondje. even een frisse neus halen voor de schoolweek en voor mij een drukke week start. donderdag mag ik eindelijk op gesprek gaan over welke toekomst ik nog zou kunnen hebben op gebied van werk. als alles goed gaat mag ik eind van het jaar begin volgend jaar op een tweeling gaan passen maar dat is nog even afwachten tot dat het zeker is. ze zouden echt niet de eerste zijn die zeggen tegen me dat ze willen dat ik kom oppassen maar uiteindelijk toch nog ergens anders een plekje vinden. Ik ga maar voor een opleiding kiezen waar bedrijfsbeheer inzit en misschien ook we boekhouding zodat ik mijn eigen webwinkeltje kan beginnen. nu maar eerst eens aankleden want ik zit nog in pyjama