Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @zuurtje, datsnap ik zo heb ik het ook niet bedoeld...

Fijne dag iedreen!!

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.226
    1.876
    113
    W ik kwijd wil..

ik ben het zat heb nog steeds op en af hoofdpijn.

had hier aleen toppic geplaatst over pil stopweek en dat ik giga hoofdpijn had voor3daagen maa heb nog steeds afentoe pijn.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje spikkel.
    Dino: beterschap zou af kik verschijnselen kunnen zijn van de pil .
    Je lijf moet wennen aan het niet krijgen van hormonen de pil in dit geval .

Heerlijk weer vandaag en extra van genoten met een stuk fietsen .

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.226
    1.876
    113
    Was 1 week stop voor ons geen kindkrijgen meer

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ow je bent niet gestopt? alleen dit was je ongi die komen moet.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sorry, reageer morgen uitgebreider, ben op...
    din0: overleg met je dokter eens voor een andere pil. Met nuvaring had ik immens veel migraine, de pil die erna kwam idem dito. Nu door ha, met daarna goedkeuring van de gyn op een mini pil en voel me 1000x beter! Mijn hoofdpijn nu komt van mijn nek of vermoeidheid, niet meer hormonaal. Een openbaring!

En nu ga ik slapen ;) Slaapwel!

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.226
    1.876
    113
    Ja moet nu eerst door slikken maar pff.
    en dan nog een x stopen dit zal wel de na weeen zijn was best heftig.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

pff wat een gezeik met de arbo, verslag klopt niet en zeiden over 6 weken terug komen is het nu 2 weken maar tijdstip komt niet uit maar kun je niet zelf verzetten, moet via werkgever lopen grrrr

gisteren ook nog op de geopereeerde pols gevallen nu dus veel pijn

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Wij zijn weer terug van een weekendje weg. Gister lekker nog met ons gezinnetje gezwommen :)

Kids zijn vandaag nog vrij verlof aangevraagd. ff bijkomen
    jongste straks naar zwemles.

p1982 wat raar? was hier nooit zo hoor kon ik gewoon verzetten en dan ging er een mail naar werkgever.

Bah Marnat gaat t al wat beter met je lijf?

Dino sterkte misschien alternatief voor de pil? na weeen???? heb ik wat gemist? ik ben van pil naar mirena gegaan wauw wat een opluchting. ga nooit meer terug naar de pil.

Nijn balen van je tand fijn dat het snel gerepareerd kon worden!
    jammer van t vriendje wat niet kwam!

Ik ga hier bijkomen en opruimen
    wat een slechte bedden in t huisje zeg! pff voelde gewoon de veren in mn lijf prikken!

fijne dag!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: mini pil werkt hetzelfde als spiraal, alleen heb je er controle over om te stoppen als het niet bevalt of als je bijv zwanger wil worden. Met het risico dat je al eens een pilletje vergeet natuurlijk... Ik durf geen spiraal omdat mini pil goed meevalt ivm migraine.

P1982: au! Voorzichtig meid met je pols.

Hier zijn de kids vandaag op herfstwandeling geweest. Juf heeft meisje vandaag een pamper aangedaan. Ze moest kaka doen in het bos... Ze heeft toen moeten wenen zei ze. Ocharme, dat doe je toch niet? Ze heeft in de sporthal daarna kaka op de wc gedaan. Niks in de pamper want ik is geen baby... Meisje is bijna anderhalf jaar zindelijk overdag...
    Ik had dagje me- time gepland maar hele dag hoofdpijn gehad dus rustdagje op de bank. Had heel wat plannen, die zijn dus niets geworden. Maar rust is soms ook eens leuk. Straks vroeg bed in.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Beterschap nijn en p1982

Dani: Borsten voelen zwaar aan en was wat draaierig gister en vandaag misselijk en moe , heb daarom nog altijd lijf te koop.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik pas marnat ;)
    hoop wel dat je er gauw af bent.

Nijn ja ik vergat ook nog wel eens (regelmatig) een pilletje dus vandaar spiraal bevalt wel prima hoor nog nauwelijks ongesteld af en toe een paar dagen rozige afscheiding daar doe ik t wel voor enige nadeel je weet alleen nooit wanneer ..

Vreemd dat de juf haar een luier aan gedaan had zeg. ik snap ook wel dat het lastig is in het bos maar dan nog.. vreemd..
    hier vandaag ook niet veel gedaan best lekker hoor zo n dagje alleen ik word er erg lui van!

13. p1982

p1982 Niet meer actief

pff gemaild met bedrijfsarts over analyse en hij heeft vandaag gebeld, hij gaat het niet aanpassen en vind dat ik wel met toetsenbord en muis kan werken en schrijven nou dat mag dus nog niet van de fysio
    ook stond er in tillen 1 tot 2 kilo hallo zit nog niet op 0,5 kilo nee dat was met beide handen wat hij beide ja pas het aan nee wilt hij niet

nu moet werkgever plan van aanpak opstellen, ben benieuwd wanneer en hoe die dat gaat doen omdat er helemaal geen contac is vanuit werkgever en hij niet eens weet hoe het gaat en hoe vaak fysio etc

afspraken bij arbo kunnen niet verzet worden moeten via werkgever en dat ze dan bellen voor nieuwe afspraak nee weer per post
    ze vinden dat er altijd wel iemand in de omgeving is die mee kan

echt grrr

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    P1982: dat is even balen... :(

Marnat: pfff, ook hormonen bij jou? Zit je nu volledig in de menopauze?

Dani: hier ook af en toe wat roze afscheiding, of drupjes bloed als ik naar wc ga maar inlegkruisje blijft schoon. Ben er ook blij mee :)

Nek gaat beter, hoofdpijn lijkt over na een straffe pijnstiller vanmorgen. Wilde vanmiddag eerst pcm nemen maar had kersenpit kussen mee naar het werk. Dat half uur gelegd en ging beter. Gelukkig, want die pijnstillers zijn nefast voor mijn maag...
    Morgen vroeg weg, klasfoto's van de kids zijn klaar! Ben zo benieuwd! :)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn : Begreep dat je niet heppie was bent dikke knuffel .
    Geen idee of het memopauze is , dacht even dat het er van morgen was maar niet dus.
    Weet ook echt niet meer wanneer ik het was voor het laatst zet het hier wel eens neer maar geen idee waar .
    Was ook misselijk gister en borsten zwaar dus hormonen zijn goed bezig .
    Oei raar gevoel in onder buik.
    We wachten wel af maand verband altijd wel bij me en standaard onderbroek in werk tas .
    Morgen en donderdag vrij , huis je netjes maken voor de verjaardag van manlief .

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jakkes Marnat nog steeds geen duidelijkheid. dikke knuf!

Nijn fijn dat het iets beter gaat hier zijn ook de foto`s klaar zo vet gaaf geworden!!
    wil er een denk ik als canvas boven de bank ;) nu ff ml omkrijgen hihi

P1982 bah wat een gedoe zeg, niet leuk.. knuf!

wwjk: hier zoonlief 20 dec jarig hij wil een minions feestje :) haha hardstikke leuk en aankleding en uitnodigingen dat wil ook prima

maar wat gaan we op t feestje doen.
    ik ga niet zoals de rest naar ballorig e.d. dat kost me teveel ga geen 60 a 70 euro voor een kinderfeestje uitgeven in januari is de jongste ook jarig.

eerste jaar hebben we een vogelhuisje geknutsel van hout e.d heel erg leuk
    vorig jaar oudhollandse spelletjes viel minder in de smaak
    het was net de dag dat ze ook kerstvakantie kregen allemaal moe en druk
    dus nu houd ik het in de week ervoor.
    maar wat gaan we doen? iemand tips of ideeen?
    gaat om kids van 6/7 jr

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @MArnat knuf meid!

@Dani oei lastig Dolfijnen maken met bananen? is wel korte bezigheid maar misschien wel leuk. en in de trant van de minions :p
    Of eens speurtocht met opdrachten? en dan aan het eind wat lekkers.

wwjk.. Vandaag voor het eerst echt alleen thuis als de kinderen op school zijn maar gets wat is het stil.. haha moet dr echt ff aan wennen.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

lastig he met kinderfeestjes, het wordt ook steeds gekker en duurder

hier in okt met oudste lekker thuis gebleven, eerst tosti eten knutselen en daarna cake versieren en op eten en daarna weer knutselen, hadden 3 uurtjes

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh spikkel geniet van de rust ;) kaal he

P1982 ja het is heel lastig en idd steeds duurder en de kinderen verwachten er ook steeds meer van
    de een geeft nog meer geld uit dan de ander.. vind het zo overdreven
    vroeger vond ik de eigen thuis gevierde kinderfeestjes het leukst. voor meiden is het ook niet zo moeilijk dat knutseld en freubelt wel maar voor jongens vind ik het toch lastiger hoor..

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani of een minion pinata maken ;)
    en daar een spelletje omheen bedenken.. dan nog de kadootjes en als laatste minion koekjes happen :p

Deel Deze Pagina