Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel; Dankje ik zal marnat man het zeggen of bedoel je marnat hihi.

Verder gaat het weer goed niet gesport .

:( de auto is weg deze keer wel met een brok in ons keeltje laten gaan.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#3702 Dani84, 3 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2015
    Goedemorgen!

zoonlief heeft bedacht dus dat hij een minions feestje wil en daar hoort ook een traktatie en taart bij ;)

dus nu dacht ik vanmorgen ik haal zo n zelfdoe cake kit en ga vast een proefje maken want ik heb dat nog nooit gedaan oefenen met marsepein fondant enz.. ben dr echt een leek in :)

onderstaand 2 voorbeelden die hij leuk vind maar nu zitten er maar 4 kleuren in haha
    grootste dus basic is creme wit. dan zitten er nog 4 kleine blokjes in, in de kleuren groen, rood, geel en wit
    Ik zag dat je ze kunt mengen maar ik krijg niet de kleuren die ik wil we krijgen nu een minion taart in verkeerde kleuren :D :D ach het gaat me even om de techniek wish me luck ;)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat een leuk idee dani!

@marnat beide :p ka me voorstellen dat dat even een brok in je keel achterlaat..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

deze is ook leuk ;) denk dat ik nu deze na ga maken alleen andere kleuren zal een foto maken als het af is!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Leuk dani!

wwjk: is er storm op komst ofzo? ongelooflijk de kinderen zijn druk :O pffft luisteren doen ze vandaag ook niet. jakkie..

En dan ook nog op straat 12445x de vraag heeft u wat aan u been mevrouw? gaat het allemaal mevrouw? u sleept/slingert zo met u been mevrouw gaat het wel goed? en dan na datzelfde aantal x uitleggen dat ik een spierziekte heb en daar vandaag last van heb. Pffft dan word je het wel zat.. Zeker als je al die (liefbedoelde) woorden hoort die je al 1000x gehoord hebt.. jakkie.. ben het gewoon effe zat voor vandaag.. (ROTZIEKTE BLEGHHHH)

*klaagzang uit *

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Die laatste vind ik super mooi! Misschien ook het makkelijkste om te maken? Succes ermee! ;)

Spikkel: Ik vraag mij ook al 3 dagen af of er storm op komst is... ;) Vanmorgen gaan wandelen, 4 km. zou je denken dat ze wat kalmer zijn, maar niets is minder waar... Bij sm in het zh op bezoek (gisteren geopereerd), druk druk druk! Poeh! Na drie kwartier had ik het gehad met ze. Sm wilde dat we nog wat bleven, maar dat zag ik niet zitten. Ook hier thuis... Dat het maar snel half 8 is! :D

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nou ik zou t geschreven kunnen hebben pfff wat zijn ze druk ! en luisteren oh nee hoor..

knuffel spikkel

de taart die was niet lekker helaas ! foto volgt

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: ik bak voor de kinderen op school of feestje gewoon een 4/4 koek, cakebeslag. Is altijd lekker. Ivm allergie van mezelf kan ik die bakmixen meestal toch niet kopen.

Blij om te horen dat het niet alleen onze aapjes zijn die zo druk zijn! :)

9. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    Dat ik geen gehuil of gezeur meer kan horen.
    Ben er helemaal klaar mee na 1 week vakantie alleen thuis met de kinderen.
    Ik was blij dat ik vandaag weer kon werken.
    Nu ligt er ook weer 1 te huilen (aan te stellen ) in bed.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Anne: herkenbaar... ;) Ik werk deze vakantie alleen vandaag en morgen maar ben ook blij er even uit te zijn... Zoonlief is alweer bijna een uur wakker, pffff!! En zijn kuren worden er daardoor echt niet beter op.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden ik heb even jullie hulp nodig .
    Bij het schrijven gaan de tranen al over de wangen .
    Zo als jullie weten word ik niet ongie en ga ik er vanuit dat het de overgang is .
    Maar nu het volgende : ik gebruik bloeddruk medicatie die niet mag tijdens een zwangerschap .genaamd : emalapril heet het .
    Alleen door ik dat weet vertrouw ik het niet en riepen we om een test te doen.
    Wat zouden jullie doen?
    Na huisarts heeft geen zin die roept toch heb je al een test gedaan.

Onzeker en in de war beetje. meer door de medicatie .

Manlief zij dat ik zo ie zo al twee week overtijd ben ,

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik zou hoe lastig ook een test doen.. ik snap dat dat heeeel confornterend kan zijn maar dan weet je het zeker en kan je evntueel er vanuit gaan danwel laten kijken of je inderdaad in de overgang bent.

Dikke knuffel med..

13. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Ik zou wel even een test doen. En ja ik heb een beetje jullie verhaal meegekregen en weet dat je denkt dat dat niet kan.
    Maar hier soortgelijk verhaal 4 jaar geleden. Gebruikte ook enalapril.
    En ja hoor de test was positief.
    ( na 7 jaar)
    Ik had je dat al eerder willen adviseren bij je eerdere Posts, maar niet gedaan ivm je voorgeschiedenis. Ik denk aan je

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Als test omo blijft gaan we uit van overgang .
    Welke test moet ik halen eigenlijk 2 voor 5 ?

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jongenmeisje: Dankje meis lief van je . Ga nergens van uit maar ga wel testen .
    Stel dat ik zwanger ben hoe heb jij dat dan gedaan met die medicatie gestopt dokter gebeld of kan dat via apotheek ?

16. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Gaat altijd via arts en bij mij ook in overleg met gynaecoloog. Ik heb 2 testen gehaald. Heb eerst s'Avonds getest ( kon niet meer wachten) en daarna nog de ochtend erop. Succes

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Goed dat je gaat testen Marnat. Mocht ie positief zijn bel je gelijk je dokter. Succes.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat gewoon de 2 testen voor 5 euro halen, succes

een terugval met me pols, fysio kon het merken aan t strekken
    maar voordeel is heb al meer kracht in pols dan voor de operatie, al 4 klachten wat weg is dat is wel fijn

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lieve Marnat heel veel sterkte, ik zou gewoon inderdaad de test 2v5 halen en bij voorkeur smorgens doen.
    heel confronterend dit dikke knuffel voor jullie!

je kunt de huisarts wel bellen om te overleggen of je getest kunt worden voor de overgang oid omdat je hier duidelijk mee zit en dit erg confronterend voor jullie is en misschien tabletjes tegen de overgangsklachten kan nemen.

--

ik had foto geplaatst met telefoon is niet doorgekomen zie ik.. zo nogmaals proberen

P1982 oei jammer een terugval als de pijn maar wegblijft/minder is! succes!

drukke kids, komt denk ik ook wel door dat de sint op tv is en de etalages volhangen met kerstdingen e.d. de drukke periode komt er weer aan ..
    Voor ons ook nog eens met verjaardagen... lang leve de lol ;) haha

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hierbij de foto

Deel Deze Pagina