marnat goed dat je alles op schrijft, werkse en gefeliciteerd dani goed bezig de schuur opgeruimd hier een luier dagje en hard oefenen voor de therapie
Marnat: Nu heb je tenminste duidelijkheid nu de ongi er is. Heb je nog moeten overgeven? Anders even ha bellen als je twijfelt he. Dani: Goed gewerkt! Spikkel: Bijwerken is ideaal als de kindjes op school zitten he Merk dat ik in de vakantie weer amper iets gedaan krijg... Mijn 2 dagen werken zitten erop. Morgen willen we een dagje plopsa indoor gaan doen. Vandaag voor mijn collega werk overgenomen. Moest mee gaan helpen op het buurtrestaurant. Maandelijkse eetdag voor eigenlijk iedereen, voor het gezellig samenzijn. Wij begeleiden de vrijwilligers. Was er nog veel aardappelgratin over, keteltje mee naar huis gekregen, beetje broccoli. Altijd handig Als je een krappe maand hebt Krijg nog een stuk bloemkool van mijn tante uit haar tuin. Dan alleen nog een stukje vlees erbij en klaar
Wwjk: dat vijtig tinten donkerder een verschrikkelijk saai boek is en ik niet weet of ik hem ga uitlezen, zo slecht vind ik het. Het eerste vond ik al niet top, te voorspelbaar, maar deze... De laatste 100blz zijn er 6 sex scenes in detail beschreven. Komaan, je valt toch serieus in herhaling. Het draait niet meer om een verhaal.
Nijn: Als ik klachten hou ga ik wel heen maak je geen zorgen. Maar geen klachten en ook niet overgeven . In de gaten hou ik het nu wel . Kom wel aan op moment moet er bij zeggen dat ik niet sport dat doe ik vanmiddag misschien en anders volgende week weer . Mocht je het nog lezen veel plezier met elkaar in plopza.
Goedemorgen allemaal! @nijntje oh ik vond hem wel goed.. heb ze alle 4 gelezen.. Veel plezier in plopsa!
Ik vond 50 tinten 1e deel goed 2e deel ook minder en 3e deel wel weer goed. grey moet ik nog lezen!! ben benieuwd. Veel plezier in plopsa nijn! Fijn Marnat dat het nu rustiger is. fijne dag!
hoe is het met iedereen vanmorgen fysio voor de pols gehad en ook een goed gesprek ondertussen. maandag weer naar de arbo, is geen plan van aanpak gemaakt doro de werkgever , sinds operatie heeft werkgever nog helemaal geen contact met me opgenomen ik moet het steeds deon. gevoel niet meer welkom te zijn
Goedemiddag, hier na een heerlijke herfstwandeling weer lekker binnen.. beetje opruimen.. ik probeer mn dochter zo ver te krijgen dat ze een aantal van haar knuffels weg doet maar dat gaat niet zonder slag of stoot hahahaha.. ze heft een grote kist vol en nog knuffels op haar bed maar geen enkele wil ze weg doen hahahaha.. verder beetje schoonmaken en genieten van de kinderen.
Middag! ik wou even kwijt dat ik hoop dat vandaag heeeel lang gaat duren, want het weekend gaat altijd zo snel voorbij, wetende dat het morgen weer zondag is en daarna weer maandag pff..😋 En dan mezelf weer het bed uit moet sleuren om te gaan werken, Vindt mn werk heel leuk hoor maar had 15sept een ongeluk gehad en sinds dien pijn in me rug,loop al bij fysio maar het wordt er niet minder op☹
Sterkte tante trien! Hoe is het hier verder? Hier gaat t wel, jongste slaapt al die was zooo moe.. verder weinig bijzonderheden beetje down/moe.. fijne avond!
Spikkel: Hier tegenwoordig allebei een bed vol knuffels Ach, ze doen er vanzelf wel eens afstand van. Dani: Knuffel meid... tantetrien: ook knuffel voor jou Plopsa was heerlijk! Hebben echt genoten met ons viertjes. Vandaag met vriendin naar de film van 'Ay Ramon', de Belgische Sint film. Was echt goed! Alleen kon vriendin pas voor film van 17u, om 16.50u beginnen de voorfilms, daarna reclame en toen we dachten dat de film ging beginnen, begon de reclame opnieuw! 17.20u voor de film begon. Dan nog 10 min pauze, kwamen om 19.30u buiten! Meisje doodop natuurlijk Nu maar hopen dat ze morgen wat langer kan slapen anders voorspel in een hele drama-dag...
Vijftig tinten donkerder is uit. Het einde had ik ook al voorspeld... Nu diagonaal nummer 3 aan't lezen.
Goedemiddag! goed geslapen vannacht, wel er 2x weer uit voor de kids en vanmorgen ook het nodige gemopperd ben er wel ff klaar mee dat drukke gedoe, niet geluister en grote monden! Verder heeft mobiel het begeven. doet niks meer alle contacten volgens mij kwijt bah bah! nu op zoek naar een nieuwe.. Wil er een simlock vrij zonder abbo heb nl bij symi.o een abonnementje van 5 euro, hoef geen i net op mn mob want werk thuis dus kan het prima met wifi af en dan nog als ik t wel zou doen ben ik nog maar 10 euro kwijt. dus nu op zoek naar een nieuwe. had een samsung young. wil nu een met iets meer geheugen denk wel weer samsung. welke hebben jullie hoeveel gheugen heeft die en bevalt deze?? Nijn veel leesplezier, ik ben ook een boek aan t lezen maar man man kom er nauwelijks doorheen vreselijk boek!!! Alles naar Wens van Jemma Harvey geen aanrader!! Fijne middag!
Oh Dani hier precies hetzelfde met de kindjes. Daarbij nog een man die vandaag niks kan verdragen, vraag je hem om de bakvorm te bekleden met bakpapier zit het ertegen omdat hij ineens het deeg en alles wil doen terwijl ik dat met meisje aan't doen was. Als ik kiet beter wist zou ik zeggen dat hij ongesteld moet worden
@blondje rustig aan meis vanavond lekker op tijd naar bed!! @nijntje arghh dat is wel eens irritant @dani arghh balen van jre telefoon ik heb een oudje hhaha een Nokia maar met gewoon toetsenbord enzo
Blondje: Maar lekker wat proberen te slapen, dan zal het al wat beter gaan Spikkel: en net na mijn bericht kegelt meisje doos met strijkparels de grond op.... Tja, er zijn zo van die dagen... de lucht is inmiddels weer wat opgeklaard. Dani: wij hebben iphone maar vind ze onbetaalbaar geworden. Mijne blokkeert vaak. Volgende wordt waarschijnlijk een Samsung. Heb er 2 toestellen, van die antieke , van gehad en vond ze goed. Zo, nu eten. Tot later!
hier gister mijn ouders geholpen op de camping bladeren opruimen , er was geen gras spriet meer te bekennen. Veel gelopen en bewogen daar , thuis gekomen konden we daar verder . We hadden stank in de keuken alles schoon gemaakt weer koelkast ook aan de kant bleek opvangbakje te stinken had het water niet verdampt . Wij vloeken zo van nee he niet ook de koelkast. Maar gelukkig alleen het opvang bakje vies schoongemaakt en nu alles weer fris ook de gordijnen door buurvrouw laten wassen . De buurvrouw nemen we een keer mee uit eten als dank dat ze zoveel voor me wast . We hopen deze week 1 wasmachine te vinden. Mijn vader moet zo naar het ziekenhuis en krijgt dan de uitslagen . Mijn duimen rollen nu al. Pff we lijken manlief en ik samen wel in de diarree te zijn zit veel op de wc . Zal spanning wel zijn of zo .
Sterkte met wachten Marnat knuffel!! Hier is de nieuwe telefoon onderweg nog eeeeeven wachten hihi zo de jongens naar school brengen en dan poetsen jippie.. NOT! ach moet gebeuren