Dani: Dankje wel zodra we wat weten zal ik het hier neer zetten. Nu eerst werken en sporten vanmiddag . Jij succes met poetsen .
Mijn vader belde net met goed nieuws . Alles was goed er zat alleen litteken weefsel en de nieren waren ook goed . We vieren zijn verjaardag goed zij die zelf zaterdag gaan we uit eten . hij is 18 nov jarig en word ie 70 jaar .
wwjk;volgens mij heb ik een aardig gat in mn kies ik vind de tandarts eng! wil niet bellen maar de kids moeten ook nodig voor controle dus toch maar ff doen.. mn tel is binnen maar simkaart past niet moet een micro sim in..naja die is onderweg ff geduld nog
@dani auwtsss anders een angsttandarts? als dat je rustiger maakt? doe ik ook, vind het doodeng moet zelf nodig ook weer bellen maar man..
Ik ga ook niet graag naar de tandarts, maar heb een hele lieve tandarts. En super met kinderen, dat scheelt wel. Zoonlief gaat heel graag, dat heeft hij niet van zijn mama
Goedemorgen! hier dochter schoolontbijt op school.. dus in dr pyama naar school.. verder vandaag weer een beetje opruimen..
hier doen ze niet aan het schoolontbijt zo bril oudste weer gemaakt, juf niks gezien maar dochter zei een naam dus gezegd tegen de ouders nee doet onze zoon niet grr zo verder een box met schoenen uitzoeken en de administratie
Hier ook schoolontbijt op school maar niet in de pyjama is dat nieuw> haha Ai dat is niet leuk van die bril makkelijk zeggen doet mn kind niet..
hier was dat al zo, mogenze in pyama naar school komen en dan gewone kleren mee dan spelen ze de hele ochtend in hun pyama en smiddags gaat hij uit
ja baalde best wel denk daar ben je toch voor verzekerd als je kind wat kapot maakt zo van 2 boxen met schoenen naar 1, heerlijk gevoel zo weg ermee
Hier heeft de kleinste vrijdag schoolontbijt. Ik ben benieuwd, vind het zo leuk om alles weer van voren af aan mee te maken van de basisschooltijd!
ja vind ik ook leuk waar ik me overigens wel over verbaasd heb is toen we de intake hadden van de oudste dat ze digitale schoolborden hadden. whaha wij hadden nog de gewone borden met krijt
ja hier hebben ze ook digitale schoolborden, merk wel dat ze niet heel goed afgesteld zijn en dat met een dochter die wat minder ziet is dat wel lastig zp rust in huis jongste slaapt even dus nu tijd voor me zelf even