Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ach iedereen met ziek kind beterschap. Het is 12 uur geweest en zoontje ligt op bed gaan buren ruzie maken. Gaweg joh mijn kind ligt te slapen!!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Zwaai!

Hier beetje druk.
    Cay word een ondeugend mannetje, super lief maar beetje huilerig.
    Met jaim nog geen steek verder :(

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Heb je ondertussen de ka al gehoord sinds hij terug is van vakantie? Kan toch niet dat je zo lang moet wachten... Zou het opschieten als je nu al naar een academisch zh zou gaan? Maar dan is de wachttijd voor een afspraak misschien ook lang...
    En Cay, tja, denk dat hij nu vanalles begint te kunnen en ontdekken. Heerlijke tijd die eraan komt! :)

mommy: Vervelend, zo luidruchtige buren...

Ik voel me vandaag al veel beter! Gisteren op tijd bed in, zoonlief kwam tegen 7u maar heeft nog filmpjes op de mobiel liggen kijken tot 9u. Gezellig samen ontbijten aan tv :) Meisje weer uitgeslapen tot na 10u. Heb vandaag ook geen klopjes van moeheid gehad.
    En zoonlief heeft zijn eerste zwemdiploma op zak! 25m schoolslag, en fier! En papa ook :D Mama natuurlijk ook maar manlief hield er maar niet over op hoe fier hij is op zijn jongen :) Dus vanmiddag naar de sportwinkel en een duikbril voor zoonlief gehaald. Dat was de belofte voor als hij zijn zwemdiploma had. Hij mag nu door voor diploma A (denk 50m zwemmen en iets met kleren aan?). Maar wachttijd is 6-8 weken voor hij daar kan instappen, dus normaal gaan we dan in tussentijd weer met z'n vieren zwemmen.

4. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nijntje ja gelukkig hoor ik ze vandaag niet

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Nou ik was gister langs de poli gegaan
    dus ik vroeg of dat lab formulier er al lag.
    ..... je raad nooit!
    Die kinderarts is aankomende week weer op vakantie! !

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dit kan toch niet meer?! Denk als ik in je plaats was geweest dat ik ze toch serieus op hun plaats had gezet... :)
    Anders maandag eens overleggen met de ha wat je kan doen? Want het schiet zo echt niet op voor haar, en die onzekerheid voor jullie.

7. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Ong menen ze dit!!

8. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Idd

Ik vind OK niet meer kunnen

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Tja huisarts kan weinig.
    Kinderarts moet de verwijzing maken en is nu dus weer weg.
    Assistent van kinderarts vond het ook echt niet kunnen en begreep me volkomen! Mens achter de balie ook.
    Ken haar al 6 jr en ze weet dat ik niet zomaar kom.
    maar, zij en de assistent kunnen er ook niks aan doen.
    hun kunnen geen verwijzing maken en ook geen lab formulier.
    maar de assistent heeft het weer in haar to-do list gezet van kinderarts.
    dat dit ook hoge prioriteit heeft en die maandag geregeld moet worden als ze terug is.
    MAAR ... Die maandag dat ze terug is, is die stofw.arts er niet.
    Sinds onze afspraak hebben ze elkaar niet gezien en dus niet kunnen overleggen.
    Maar balie mens zei al dat ze dan zelf maar moet beslissen of ze daar op geprikt moet worden en zelf het maar moet aanstrepen.

Ene kant snap ik het wel, maar ga gvd niet 2x op vakantie in 4 weken terwijl ik op een formulier zot te wachten :(

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dan werkt het hier in B toch net iets simpelder... Manlief ging voor second opinion, werd aan het lijntje gehouden, ha gebeld en dadelijk doorverwijzing naar een prof.
    Als je er zelf iets aan te zeggen hebt, zou ik vragen om te prikken om stofwisselingsziektes. Als ze toch aan't prikken zijn, is het een kleine moeite lijkt me. Anders moet ze nadien nog eens geprikt worden misschien.
    Ze had dat papier toch kunnen klaarmaken zodat je het maar hoefde af te halen... We denken aan jullie! x

wwjk: Vandaag naar de cinema geweest: Sinterklaas en het pratende paard. Wat een teleurstelling! Een Nederlandse film die gedubt wordt in het Vlaams?? ;) Werkelijk? Was gewoon slecht, als hij in originele versie was was hij veel mooier geweest. En meisje was ook niet echt geboeid, was maar moeilijk stil te houden. Bij Pieter Post bleef ze nog zo mooi zitten, die film vonden we zelf ook mooi. Nu, zoonlief vond het een mooie film over Sinterklaas en meisje zei thuis ook: mooie fimmel :D
    En zonet nog een bestelling van 34 (!) kerstkaarten binnen gekregen. Moet nog aan mijn eigen kaartjes beginnen! :) Gelukkig is het een makkelijk kaartje, wel wat werk aan maar ach. Heb meer dan een maand tijd, 1 kaartje per dag en de klus is geklaard ;)

11. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Mijn zoontje eindelijk hij slaapt. Weet niet wat met hem was maar hij wou maar niet slapen!

12. minon

minon Niet meer actief

Pfff in de aanbieding: twee krijsende baby's. Een met en een zonder stem.
    Het is weer dagen al drama. Koen is een stuk rustiger maar nu is Niels begonnen. Wat een ellende. Die is groter dus heeft ook een hardere stem. Mn man die is net geflipt omdat hij nog steeds niet geslapen heeft. Die kreeg me een driftbui. Goh ik slaap ook niet. Dit is niet bepaald bevorderlijk voor je relatie zeg. We slapen al weken apart omdat hij het anders niet trekt. Net nu was ie weer in ons bed gekropen. Man werkt overdag ik lig om 20:00 uitgestrekt en gevloerd in bed, hij komt 22:30 pas thuis. En wat ik eraan kan doen? Geen idee. Ik heb hem nu maar in de woonkamer gelegd en mn man ligt op de logeerkamer op zolder dus die hoort niks meer nu. Koen slaapt nu ook doordat Niels weg is. Hopen dat dochter ook even lekker uit gaat slapen. Kan met em zitten, liggen of wat ook maar niks is goed. Hij heeft geen honger geen vieze broek geen krampjes niks van dat alles. Dus na al die weken vanalles proberen nu maar even laten huilen ik weet het anders ook niet meer.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: dit is zo slopend voor jullie... Is er niet iemand van de familie of vrienden die even een nachtje kan inspringen? Zodat jullie toch even wat rust hebben?

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh meid, wat slopend. Is een bezoekje aan een osteopaat geen optie? Die kunnen vaak wat rust in zo'n kleintjes brengen.
    Natuurlijk is een nachtje slapen bij iemand anders ook een optie, maar ik kan me goed voorstellen, dat je dat niet wil. Ze zijn nog zo klein en je wil er natuurlijk zelf voor zorgen. Ik weet, dat ik dat in elk geval niet kon, ik durfde niemand anders "op te zadelen" met ons probleem. Als jij het wel kan, is dat geen verwijt hoor, maar ik zou je redenen snappen. Het zou natuurlijk super zijn, als je ff kon bijtanken. Je mag ze een nachtje naar mij brengen, ik heb een kamer over en ik slaap toch al niet:(.
    Dikke knuffel meid

@MamaChantal, dat kan toch echt niet serieus waar zijn, dat die KA alweer op vakantie is ( ik wist het, ik had moeten studeren voor arts, kon ik elke week op vakantie;)) Maar zonder gekheid, ik vind dit echt niet kunnen. Ik hoop dat je ze inmiddels al gebeld hebt
    en iets van een oplossing hebt. Er moet toch wel iemand zijn die een formulier in kan vullen daar!!
    Sterkte in elk geval..

IK ga zometeen ff naar mijn ouders. Ik ga mijn moeders haar doen, dat kan ze zelf absoluut niet. Heb ik weer even wat afleiding. Anders zit ik hier toch maar weer de hele dag te malen en te huilen.
    Iedereen een fijne dag... Pluisje

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh ja, ff nog een beetje positief berichtje. Ik ben gisteren ongesteld geworden, de eerste keer na de ingreep en als het zo weinig blijft, spring ik een gat in de lucht!! Dat betekend dat die ellendige operatie niet voor niks is geweest ( hoop ik)
    Pluisje

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Oow meid wat vervelend. Ik slaap ook niet en soms trekt me vriend ook niet. Daarom willen we ook nog geen tweede. Ji hebt 2 kinderen dat is dubbel moeilijk en vermoeiend. Hoo dat het vandaag beter zal gaan

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    wat goed!!!!!

18. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik wil even kwijt

Ging net me zoontje verschonen en was helemaal rood. Super pijnlijk natuurlijk
    Beetje sudocreme gesmeerd hoop dat het verzacht

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mommy12; maïzena doet ook wonderen op de billen. klinkt vreemd maar werkt super.

Nijntje; knuffel!! weet hoe zwaar het is, hier nog steeds gebroken nachten al 16 maanden non stop. probeer ze ergens te laten logeren als het kan en je het wilt.

pluisje; fijn dat je ongesteld bent (weet niet waar het om ging, maar blijkbaar is het een goed iets haha)

hier wil ik kwijt dat eindelijk na ruim 15 maanden speelzaal mijn dochter vandaag niet heeft gehuild (lees; zich krijsend op de grond gooit) toen ik ging. hehe wat een opluchting.

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik wil je niks verwijten, maar sudocreme is eigenlijk helemaal niet erg fijn voor de billetjes. Het zorgt er voornamelijk voor dat er geen urine meer aan het huidje kan komen.Ter verzachting zou ik toch iets anders proberen, ik heb altijd een creme van vsm gebruikt, dat verzachtte erg goed. Of bepanthene creme?
    Succes ermee in elk geval. Pluisje

Deel Deze Pagina