Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Schoolontbijt doen ze hier niet aan.

P1982: Brillen zijn hier niet verzekerd in de scholen enzo. Ondanks wat de verzekeringen beweren. Leuk is anders natuurlijk...

2. p1982

p1982 Niet meer actief

nou meer als ouder ben je wel verzekerd als je kind schade veroorzaakt.
    maar nu zeiden ouders gelijk nee zoiets doet me kind niet en daardoor oudste van slag,

ben heel blij met de opticieen , als we terug moeten even x wat lekkers voor ze meenemen vond het gewoon een top services want ze waren nog niet open en erg druk

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pfft wat wil je kwijt nou dat ik net mn dochter van school gehaald heb vanwege brand in school.. ik hoorde al brandweer behoorlijk dichtbij en ik kan vanuit het raam hier de school van dochter zien en zag daar politie en brandweer bij school.

dus heb ik mn jongste zn jas aan gedaan en naar school gelopen.. daar stonden alle kindern buiten en was er inderdaad brand in school.. daarna kregen we toestemming om de kinderen mee naar huis te nemen na afmelding bij de juf..
    Meisje is erg geschrokken maar nu lekker bij mij..

4. p1982

p1982 Niet meer actief

zo dat is zeker even schrikken

maar nu llekker thuis bij mama

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    precies..

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Och jee Spikkel wat schrikken zeg?! bellen ze de ouders dan niet op?
    Morgen geen school dus..? hoe is het nu met je meisje?

P1982 wat een goede service
    gemeen hoor van ouders, waarschijnlijk hebben ze gewoon een verzekering en kun je daar de kosten verhalen
    je kunt het nog eens aankaarten van joh je schrok natuurlijk ook dat .... enz. maar er zitten ook altijd mensen tussen die ontkennen want o wee ze moeten iets betalen.. pfff

hier was vader net een oppaskindje "vergeten" op te halen :( ... Ik schrijf wel extra hoor ;) komt ie om 13.50 tja dan schrijf ik tot 14.00 kom op..

nu ff rust :)

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani, ja de ouders werden gebeld maar dat moest eerst wachten totdat ze toestemming kregen van politie en brandweer om naar binnen te mogen.. Morgen wel school was een brand in een opslagruimte direct geblust maar moest gelucht worden dus mochten de kinderen vanwege de schrik en het luchten vandaag eerder naar huis.. Meiske is heel erg geschrokken. net maar lekker pietenfilmpjes gekeken en wat kleurplaten uitgeprint van sinterklaas dus nu met sinterklaasliedjes lekker kleuren.. Langzaaam komt ze weer tot rust geloof ik.. ze heeft er echt ff flink last van gehad..
    Vandaag nog lekker vertroetelen en morgen maar even kiijken hoe de school reageert..

groot gelijk dat je extra schrijft..
    bel dan gewoon ff... das toch niet zo lastig denk ik dan..

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

precies dit! ze wonen 4 huizen verderop
    ik zag hem een aantal keer langs lopen...
    ik ben toch alleen maar hun oppas
    volgens mij denken ze dat ik bij hen in dienst ben ofzo.. pff kreeg vorige week een appje.. sloeg nergens op zo gebiedend van hup zus en zo gebeurt het heb terug gestuurd: WOEF! ( met andere woorden ben geen hond) en toen hoe ik het zou sturen.. sommige mensen... ;)

oei hopelijk slaapt je meisje lekker vannacht en heeft ze er geen last meer van

@hier huis tegenover ons dus verkocht en ze zijn er elke avond bezig maar ze schreeuwen en maken me toch een herrie!
    houden totaal geen rekening met dat onze kids hier slapen
    interesseert ze niks! :( hoop dat ze wel gaan slapen nu...

ik heb mn nieuwe telefoon, simkaart en hoesje binnen! Yes! hihi
    nu uitvogelen hoe het werkt! ;)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: zo, niet zo netjes. Je zorgt tenslotte voor hun meest kostbare bezit. Beetje respect van hun kant mag dan wel.
    Veel plezier met je nieuwe telefoon! :)

Spikkel: zo is dat effe schrikken!! Gelukkig is het goed afgelopen. Nu maar hopen dat ze een goeie nacht heeft.

Hier morgen dagje vrij, wapenstilstand :) Gaan op babybezoek bij mijn nicht. Verder wat opruimen hier in huis.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

thanks nijn!

hier aan de overkant nog steeds bezig en lawaai vind het not done...
    kga mn bedje opzoeken truste!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @hier een onrustige nacht met ons meisje. ze kon niet slapen, was bang, maar uiteindelijk wel wat geslapen.. straks weer naar school..

@Dani is het nog lang doorgegaan? wel asociaal zeg..

@nijntje Veel plezier vandaag!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

22:15 gingen ze opruimen lees: gooien met stalen hekken en om 22:30 was het stil,
    ach ze vinden het allemaal "normaal" hier in de buurt nou ik niet :x

Ah sneu zeg voor je meisje hopelijk word het een leuke dag op school en krijgt ze weer een beetje vertrouwen succes!

succes en veel plezier nijn!

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani jeetje zeg asocialen..

@hier pfffft meisje helemaal overstuur op school, ik mocht niet weg klampte zich aan me vast.. gelukkig nam de juf haar over praate even met haar, en ze mocht bij de juf zitten als het eng vond..
    dat was wel heel lastig om haar zo achter te laten.. maar goed gaat vast goed komen..

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hadden een mooi huis gezien maar helaas verkocht, nu rustig verder zoeken

ondertussen opruimen en dingen verkopen of naar de stort

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: arme meid...

Wij gaan op babybezoek. Hebben we afgesproken 2u, half 3 maar mijn zus wil pas om 3u vertrekken. Is al een half uur rijden. Kom ik om 2u bij haar aan, is ze de luiertaart nog vanaf nul aan't maken... ;) Kids zijn weer druk en vermoeiend...

16. p1982

p1982 Niet meer actief

nijntje hoelaat ben je nu gegaaan
    denk waarom speeek je op een bepaald tijdstip dan af

zo naar de fysio kijken wat ik weer mag uitbreiden en plan opstellen voor het werk

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijn nou lekker dan zeg.. denk je ook op tijd weg te kunnen

@p1982 succes bij de fysio.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zijn uiteindelijk om iets voor 3 vertrokken...

Spikkel: hoe gaat het met je dochter? Is ze wat bekomen van de schrik?

P1982: succes bij de fysio!

Ben ondertussen aan de derde 'vijftig tinten' bezig en moet zeggen dat die opvallend beter is dan de eerste 2. Sla wel bepaalde scenes over, wegens teveel in herhaling vallen ;) Maar er zit een verhaal in. Maar 600 pagina's is toch een hele brok! Eerste keer dat ik zo'n dik boek lees.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje oee 50 tinten vind ik zo leuk hahaa heb ze dan ook alle 4 uitgelezen :D

met onze dochter gaat het wel weer wat beter.. ze is nog wat opstandig maar verder gaat het gelukkig weer een heel stuk beter.. Lief dat je het vraagt!

20. p1982

p1982 Niet meer actief

fysio is erg tevreden
    zat voor de operatie op 14 kilo kracht, vorige week 20 kilo en trillen erg en nu 21 kilo en niet echt trillen moet naar de 35 kilo. kan wel in totaal jaar duur
    ze was het ook eens met plan wat ik zelf heb opgesteld voor het aan het werk gaan

nu last van arm en pols dus lekker bankhangen maar

Deel Deze Pagina