Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier net zo jammer he?! alles uitverkocht, heb nog wel een groene legoplaat mee genomen maar voor de rest niks helaas
    hier aan de overkant zat nog wel een zaakje verkoopt ook wel wat lego.
    voor de jongste een auto meegenomen van lego city bleken ze al te hebben nou ja dan maar 2 en voor de oudste technisch lego maar blijkt nog te moeilijk..

Wat een weer he bah! ;)
    Ng mensen met plannen
    hier een rustig dagje in gepland

2. p1982

p1982 Niet meer actief

leek wel of het in de winkels weg was want me vader was gelijk bij 1 winkel toen het open ging

hier diverse lijstjes gemaakt, wat nog uitzoeken/opruimen (welke kasten of kamers)
    verder lijstje met klusjes in huis
    en lijstje met wat nog regelen etc

straks naar me ouders, wilde lopen maar erg slecht weer dus maar met de auto.én daar mee eten

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier gisteren de kelder beginnen opruimen. Vanmorgen mee verder gegaan, daarna naar de bieb.
    Zoonlief is met mijn zus naar de bioscoop, meisje is aan't verven. Ze vindt het heerlijk zonder zoonlief :)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Snap ik nijn ff rust
    hier heb ik ze ff naar buiten gedaan even in de plassen stampen
    waren zo druk en steeds klieren met elkaar.

P1982 ja heel vreemd.. Eetse en veel plezier bij je ouders.

hier lekker verse snert gemaakt hmmmm zin in!!

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Thx

6. p1982

p1982 Niet meer actief

oudste ziek. wilde al niet echt eten bij me ouders. ligt ong 30 min in bed en opeens spugen alles onder. hup onder de douche en daar weer 2 x weer flink gespuugd

kijken hoe nacht gaat

nu flink even wat wassen draaien en dan in de droger maar

zien wel hoe nacht gaat en anders morgen dagje thuis

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    P1982: hopelijk kunnen jullie wat slapen vannacht.

Dani: ja even rustig op haar gemakje ;) Want daarna was het weer gedaan met de rust.
    Is hij hele dag braaf geweest, vanavond weer seriues het uitgehangen maar denk dat de boodschap stilaan aan't doordringen is. Benieuwd naar morgen!

8. p1982

p1982 Niet meer actief

nacht is goed gegaan, vanmorgen ook gewoon naar school

wel veel wassen nu, ook alle knuffels die in bed lagen. als ze straks weer schoon zijn ook gelijk maar kijken welke er weg kunnen

en schoen gezet nijntje?

hier een rustig dagje maar , beetje opruimen en wassen draaien en wat dingen regelen etc

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee geen schoen gezet. Zaterdag mochten ze niet wegens niet brazf, gisteren wilden ze niet ;) Zoonlief had nog niet de perfecte tekening kunnen maken... Zullen zien of ze hem vanavond willen zetten. ;)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

haha nog niet de perfecte tekening mooie reden
    ben benieuwd of het vanavond wel lukt

11. p1982

p1982 Niet meer actief

had vandaag veel opgeruimd, manlief ook naar spullen gekeken en bepaalde dingen bewaren , dingen in zak stort en andere dingen verkoop

ruimt nu lekker op

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    haha nijn heerlijk kinderlogica haha..

hier lekker avond heerlijk!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja hoor, schoen staat. En met een tekening die hij gisteren heeft gemaakt :D en er staan ook 3 schoenen van mij voor de juffen :p

14. p1982

p1982 Niet meer actief

haha wel leuk zo toch
    wat ga je er in doen?

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Geen idee!! :) Heb mandarijnen en chocolade centen. En verder eens door de kast neuzen ;)

Had een foto van de 5 schoenen op een rij op fb gezet en de juffen getagd. Allemaal leuke reacties, behalve mijn zus die jaloers is ;) Want vorige week hebben de kindjes iets bij mijn ouders gekregen en had zij ook niks gekregen. Kom op zeg, je bent er 35!! Ben het zo moe dat ze altijd op de eerste plaats moet komen, al verschillende keren moeten zeggen dat wij ouders zijn en niet zij. Vorige week ga ik met vriendin en kids naar de film, dag erna sms dat zij gisteren met zoonlief naar de film wou. Pfff, hoe vermoeiend kan je zijn ;)

16. p1982

p1982 Niet meer actief

pff hoe zielig kun je zijn inderdaad nijntje

maar hier zulke schoonouders, drama nu met sinterklaas maar kies voor onze kids jammer voor ze
    en ze klagen dat ze onze kids zo weinig zien ja als je steeds nee zegt dan is dat zo en vraag ik je gewoon minder omdat ik het antwoord al weet

straks met beide kids naar kno arts, tasjes pakken want ze slapen bij me ouders, oudste naar handbal training en vanavond ook nog gesprek op school van oudste

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh echt?! pfff zou mijn zus kunnen zijn :p :p kinderachtig! vreselijk!
    Wat heb je in de schoen gedaan? ze waren er vast blij mee!

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier dit jaar ook geen loodje meer trekken nou moet je ze horen.. kom op t is een kinderfeest
    wil eigen met ons gezin ff weg een weekend
    ml is dat weekend ook vrij dus kan mooi t is alleen zo duur je bent zo weer 300 euro kwijt voor een weekend

ga toch eens ff last minute zoeken in NL landal oid.. maakt niet uit als t in de buurt is gewoon er ff uit. :)

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani echt wat is dat toch.. de laatste tijd hoor ik het steeds vaker en maak ik he took steeds vaker mee dat welke keuze dan ook je gewoon afgekat word omdat je een andere keuze maakt..

ik zou er inderdaad lekker op uit gaan ff genieten van jullie gezinnetje :)

@hier boodschapjes binnen wat een bagger weer zeg..

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik ff flink baal, sta net bij de voorraad kast en ineens begeven mn spieren het, waardoor ik dus val.. probeerde me nog vast te grijpen aan de kastdeur maar die licht nu dus uit zn scharnieren.. GRRRRRRRR dat is echt balen en een kapotte deur en pijn in mn benen.. maar ff rustig aan doen vanmiddag

Deel Deze Pagina