Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

spikkel auw dat lijkt me pijnlijk verder niks aan de hand

volgende week woensdag beide dames weer buisjes. kijken wie mee gaat papa of opa

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai spikkel meid toch! Gaat het nu wel? niet pijn gedaan? rustig aan doen hoor

Ja inderdaad welke keuze je ook maakt het staat ze niet aan dus je word afgekat ze proberen je om te praten noem maar op.. bah ik heb echt nu geen zin in de feestdagen!

P1982 och jee allebei tegelijk! succes!

Hier vanmorgen pieten mutsjes geknutseld met de oppaskids.
    ze liggen nu alle 4 lekker op bed.
    oudste naar school en de jongste is hier verderop bij vriendje spelen :)
    rust... heerlijk ;)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb wel ff een flinke klap gehad dus doe de rest van de dag rustig aan..

@dani dat is 1 van de redenen dat wij eigenlijk met feestdagen nog weinig doen met mijn familie.. er is altijd zoo'n gezeur dat we daar gewoongeen zin meer in hebben.. maar het is wel jammer..

oh heerlijk ff rust :)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou baby wil ineens niet slapen en gilt alles bij elkaar niet stil te krijgen dat kind heeft een volume van 4 kinderen bij elkaar en niet huilen maar Gillen niet normaal nu iedereen wakker :(

rustig aan doen spikkel jammer he van de feesdagen!

5. p1982

p1982 Niet meer actief

hier is het ieder jaar gezeur met de feestdagen pf ben er zo klaar
    denk je afspraken gemaakt te hebben worden ze niet nageleefd

gisteren gesprek gehad met juf van de oudste, gaat goed op school en nog wat aandachtspunten waar we samen aan gaan werken
    volgende week krijgt ze buisjes en dan hopen we dat haar gehoor ook beter gaat en weer wat kunnen afstrepen

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sorry heb niet alles onthouden...

Dani: jij ook zo'n zus? Vermoeiend he... Vanavond zei zoonlief dat hij zijn schoen wil zetten voor haar. Ze was er gisteren weer over begonnen tegen hem ;)

Spikkel: hoe gaat het met je? Nog veel pijn? Zal wel een lelijke val geweest zijn...

P1982: fijn dat het goed gaat op school. Weer een zorg minder.
    Weeral buisjes voor de meiden.. Maar als het hen helpt zit er niets anders op natuurlijk. Succes!

Hier een gezellige avond ;) Kom ik terug onder van de kids in bed te leggen, ligt manlief al te snurken... En het wordt er niet beter op. En door de wind is het koud boven dus ga niet hele avond boven zitten, heb tv hard gezet :p Morgen weer het gezeur dat hij niet slaapt 's nachts ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    knuffel voor iedereen ik heb niet alles onthouden.

Mijn vader is gister 70 jaar geworden , hebben nog even een gebakje gehaald .
    Manlief heeft weer last van de rug al ging het vanmorgen wel hij is wel aan het werk.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje ja het gaat nu wel beter hoor moet nog rustig aan doen maar de p[ijn is vele malen pinder gelukkig..

@marnat gefelciiteerd met je vader meis!

@hier Gister 10 minuten gesprek van de jongste gehad ging super op de psz :D altijd fijn om te horen..

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn kinderachtig om er tegenover je zoontje over te beginnen .. :( ik spreek dr niet meer zij mag het dit keer bijleggen en dat vertikt ze nou ja weet ik gelijk dat onze kinderen haar niks doen en niks schelen zoals ze wel altijd beweerde ;) als het haar genoeg aan t hart ging had ze al wel contact opgenomen..

Marnat oei last van zn rug moet je hem maar even lekker masseren als hij thuis komt ;)
    Gefeliciteerd met je vader

Spikkel 10 min gesprek altijd fijn om te horen hoe t gaat..

mn schoonmoeder ligt in het zkh. met nieuwe chemo gestart en ze heeft er antibiotica bij waar ze waarschijnlijk een allergische reactie op heeft gehad :(
    even zien hoe het gaat wouden weekend weg boeken met de sint nu maar ff on hold..

fijne dag! hopelijk waaien jullie niet weg ;)

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani oei dat is minder zeg.. hopelijk knapt ze gauw op en mag ze snel naar huis.. Knuffel

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje meiden.
    Dani: Ik Masseer manlief niet hij wil alleen in gesmeerd worden.
    Hij had er al eerder last van en het gaat dus niet echt over .
    Wat je s moeder betreft ze is niet de enige die een allergische reactie heeft .
    Mijn s moeder had dat ook bij haar chemo s en toen moest ze iedere chemo nacht blijven en kreeg ze een ander middel geloof ik . En werd ze goed in de gaten gehouden .
    Sterkte er mee en geef der maar dikke knuffel .

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank jullie wel, ja vorige keer kreeg ze ook al een allergische reactie.
    en nu kreeg ze een dikke zwelling in haar nek/keel best eng.
    het is het een intensieve kuur 2 dagopnames en ze is er goed beroerd van dus of ze na dit doorgaat met de kuur.... ben dr bang voor.. we wachten het af..

13. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat gefeliciteerd nog met je vader

spikkel is altijd spannend he die 10 min gespreken

hier fysio erg tevreden weer een geruststelling

zo bezig om beddengoed kids uit te zoeken

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ben vanmorgen aan het knutselen geweest :D uitnodigingen voor verjaardagsfeestje van de oudste.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

dani wat leuk zeg

hier 2 dekbed overtreks van de kids er uit gehaald en verkoop in, samen hebben ze er dan nog 8 dus misschien nog wel meer weg doen en overleggen met man en kids welke

16. p1982

p1982 Niet meer actief

zo ondergoed jongste na gekeken en wat te klein is in zak voor het kdv (hebbe te kort)
    ook maar met de sokken gedaan weg ermee.

straks verder met der kast.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Je bent flink aan het opruimen zeg! hier wel wat was gevouwen en gestreken voor de rest pepernoten gebakken met oppaskids

heb weekend weg gezien boor 166 euro en een van 180 manlief vanavond maar ff overhalen normaal betaal je meer dan 300 voor een weekend. :p

18. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja ben inderdaad flink aan t opruimen nu tijd en puf voor
    En steeds iets wn dan iets is t kwestie van bii houden

Ow lekker weekend weg wanneer en waarheen

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hmm manlief is niet in voor een weekendje ben er zoooo aan toe
    Hij vind het geldverspilling.. we hebben toch een dak boven ons hoofd ;) ...
    iemand tips om hem over te halen :p ;)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

hoezo niet samen weg willen

zou het heerlijk vinden even weg, niks moet en lekker genieten samen

zo alle sint kados hebben we in huis, nu nog inpakken

verder veel opruimen en verkopen, het loopt nog steeds lekker door weg ermee

vanmorgen naar de stort geweest 50 kilo weer kwij

Deel Deze Pagina