Dani: leuk de uitnodigingen!! Goh, niet echt tips om je man te overtuigen. Misschien echt tijd voor jullie gezin? Even weg van de zorg van alledag? Sintcadeaus zijn hier ook binnen. Twijfel om misschien nog iets kleins erbij te nemen maar zal last minute dan worden. Vanmorgen al flink bezig geweest! Kids waren beide om 7u wakker. Normaal slaapt meisje makkelijk tot 8 als het niet langer is in het weekend, dan lees ik altijd een dik uur in bed. Vandaag zat het er niet in, dus 2 manden was gestreken, 1 mand gevouwen, 2 machines gewassen, 1 opgehangen op het rek, soepgemaakt, gestrijkpareld voor de sint waar we namiddag naartoe gaan. Nog net stofzuigen zn vaatwas en dan is het goed geweest voor vandaag Kan ik me vanavond op de bank installeren met bij boek, psychologische thriller. En spannend!!
Ja ik geef nog niet op maar hij werkt veel en is altijd weg en vind een avond/weekend thuis ook wel heerlijk.. en dan gewoon een dag weg. ik zit altijd thuis en vind het heerlijk om een weekend weg te gaan.. dus van allebei is wat te zeggen Ik zit gewoon met een aantal dingen in mn hoofd die moet ik opgelost hebben voor ik weer rust krijg.. o.a. met mijn werk (een gezin) ik heb nu alles opgeschreven en ga morgen een gesprek aan met het GOB ben het zo zat! gister sinterklaas binnengehaald was gezellig!
zo wasmachine draait overuren , spullen in de droger zodat het vanavond weer opgevouwen kan worden vanavond ook strijken. verder ondergedeelte van me kledingkast uitgezocht en veel weg, vuilniszak vol met sokken en ondergoed en paar dingen eruit (sjaals en riemen ) voor de verkoop sinterklaas mag hier pas 5 dec aankomen, zo rare gemeente (of de zaterdag als sinterklaas op doordeweekse dag aankomt)
Dani: zo denkt manlief ook. Al altijd thuis, en dan eens eruit kan deugd doen. P1982: was van een vereniging dat de sint kwam. Maar was heel slecht. Ver onder niveau, zo flauw! Nu, kids amuseerden zich nog wel maar wij hebben toch vaak naar elkaar gekeken van dit kan niet meer Daarna nog gezellige avond bij schoonouders gehad. Net even krant bekeken online: pffff, snap weer waarom ik de laatste dagen aan struisvogelpolitiek doe. Scholen in Brussel blijven toe, dere scholen nemen maatregelen. Hebben nog niks van de directoe vernomen, kindjes gaat morgen sporten in de stad en namiddag op bieb bezoek. Toch maar even mailtje sturen want extra politie aan school is er ook niet. Liggen wel een eind van Brussel maar echt gerust ben ik niet meer Je moet geen schrik hebben maar als je het nieuws hoort, krijg je er vanzelf bang van
He gedsie nee ik liep daar dan ook niet fijn meer als ik jou was gaat dat wel door dan naar de bieb enz? komt zo wel heel dichtbij he. moet jij wel gewoon werken dan? Hier de afvoer verstopt van wastafel al flink wat haar uitgehaald net nog met een ontstopper geprobeerd lukt me niet ml morgen maar ff los halen fijn zo n handy man!
vandaag verder met wassen draaien en opvouwen, vanavond manlief strijken verder verder met opruimen. en spullen te koop zetten
grr facebook van verkoop is geblokt omdat iemand het niet kon hebben dus zo nieuwe account aanmaken en alles er weer opzetten, lid worden van de groepen vanavond maar verder ermee. alles moet er zo snel mogelijk weer op om het te verkopen
Bezoek van de kids is gewoon doorgegaan. Vind het mailadres van de directie niet terug en bellen lukte me niet op het werk. Ik moet ook gewoon werken. Werk bij een gemeentebestuur maar voorlopig moeten er geen maatregelen genomen worden. We worden ook niet ingelicht. Dus weten ook niet waaraan we zijn.
Zaterdag foto shoot met mijn ouders morgen nog even snel boven kleren halen in de tint grijs zwart niet te donker grijs . Hopen dat we wat vinden voor ons twee .
Leuk Marnat! mooie herinnering voor later. Die kleuren zie je nu heel veel je slaagt vast. wwjk> ik heb zere keel en ben hees probeer minder te praten maar dat is nogal lastig met 2 opstandige kids in huis Morgen hebben ze vrij - studiedag- ik en ml zijn ook thuis dus gaan denk ik wat leuks doen ff verzinnen wat we gaan doen zwemmen word em niet want ik ben niet fit en oudste heeft oorpijn en nu druppels.. iemand nog tips? fijne avond!
Marnat: leuk zo'n fotoshoot! Dani: cinema? Meisje is ook weer vies aan't hoesten. Ze is net stil na meer dan anderhalf uur hoesten tot braken toe... Hopelijk een goeie nacht want ze is moe ocharme. Slijm begint los te komen in haar neus, hopelijk is het snel door... Mijn nek zit ook weer vast Dadelijk warme douche en schouder en nek insmeren met zalf. Manlief is weer bij de prof geweest. Voorstel is om de schroeven uit zijn rug te halen. Hij kan niet garanderen dat de pijn minder wordt maar wil het proberen. Prof stelde voor om te wachten tot na de feestdagen. Dat gaan we dan ook doen want hij wil het feestmenu met kerstavond maken. operatie zou minder ingrijpend zijn dan de vorige maar is nog even afwachten voor de details.
@marnat veel plezier zaterdag meid! @dani auw ja dat is minder ja, keelpijn heb ik zovaak , en dat is zo vershcrikkelijk rot.. blegh hopelijk is het snel weg.. een binnenspeeltuin? dierentuin? bioscoop boswandeling, Lekker shoppen en daarna ergens lunchen @Nijntje ach gossie arm meiske,.. hopelijk heb je een goede nacht gehad.. nou hopen dat die schroeven eruit helpt! @hier Goedemorgen!
Hey dames hoe is het hier? erg rustig hahaha ik ben kapot drukke dag gehad met een zieke oppasbaby 40 gr koorts met moeder overleg gehad en toch nog met hem naar de huisarts geweest. oorontsteking. kids liggen op bed oudste heeft buien niet normaal weet soms echt niet wat ik er mee moet.. morgen voetbal en verjaardag ml is werken ik ga lekker met een kop thee met de beentjes omhoog. heb zo n last van mn nek en daardoor hoofdpijn stress? als t maandag nog zo is dan ga ik maar naar de huisarts. maandag ben ik vrij denk ff lekker niks belt mn schoonmoeder of ik de keuken wil komen schoonmaken, ja daar zeg ik geen nee tegen donderdag zou ik vrij zijn moet ik met de jongste naar podoloog en heb ik een gesprek.. en vrijdag helpen op school andere 2 dgn werken druk druk druk dus.. fijne avond!
Dani: Er is storm op komst, zal daarmee te maken hebben? Zoonlief heeft ook zo kuren, vriendinnetje van hem is nog erger als ik de mama hoor... Ik wijt het hier ook een stuk aan de spanning voor de Sint. Vorig jaar was het precies hetzelfde, na nieuwjaar was de druk eraf en ging het beter. Maar leuk is anders natuurlijk he... Hoe is het met je verkoudheid? Hoofdpijn staat bij mij onlosmakelijk verbonden met mijn nek tegenwoordig. Kersenpitje in mijn nek verlicht vaak mijn hoofdpijn zonder dat ik pijnstilling moet nemen. Hier gisteren naar de tandarts geweest. Ik geen gaatjes nu, maar 1 tand moet in de gaten gehouden worden. Ben geadviseerd om elektrisch te gaan poetsen. Heb een borstel bij de tandarts voor bijna de helft van de prijs kunnen kopen, dus ja, we geven het een kans. Vroeger nog eens een elektrische gehad, maar vond het 2x niks. Is blijkbaar ook het lichtste model vandaar dat hij niet beviel. En zoonlief wil wiebeltanden, maar helaas, ze zijn er nog niet. Gisteren bij de tandarts kregen we te horen dat hij ondertussen sinds de vorige controle een half jaar geleden 2 grote mensentanden heeft gekregen (zonder dat hij er iets van wist!) en dat de onderste snijtanden niet meer stabiel zijn. Er is hoop! Alleen dat laatste heeft hij niet mee gekregen, anders is er nog meer spanning Nog maar lekker veel appels mee naar school geven dan
@dani druk weekje voor de boeg.. @nijntje haha jaa groot gelijk dat je dat verzwijgt het is al zo'n onwijs spannende periode.. @hier zijn de kids ook verschrikkelijk druk.. Vooral de oudste is helemaal hyper bijna niet rustig te krijgen, volgt vol spanning het sinterklaas journaal.. nog een week dan is het weer klaar
nijn en spikkel fijn dat ik niet de enige ben met drukke kids, oudste zit constant zijn broertje dwars en andersom ook schoppen, slaan en de oudste heeft vooral ook een hele grote mond tegen mij. heb uitgelegd dat als hij iets niet leuk vind het best mag zeggen maar dat ik het niet leuk vind als hij gaat schreeuwen of grof word.. t helpt nog niks goed gevoetbald helaas wel verloren maar echt goed samenspel nekklachten ja ik heb het al een aantal jaar en met vlagen maar nu savonds zit het echt heel erg vast! kersenpittenzak kan ik wel eens proberen thanx! Spikkel haha ja rottijd in de klas komt rommelpiet enz, ze gaan maar door en zl is ook nog aan het aftellen voor zn verjaardag.. pffff cadeautjes gehaalt straks na verjaardag. fijne dag!
pff wat een drukke kids, blij als dit weer voorbij is dan kerst en oud en nieuw nog, jongste eind jan nog jarig en dan rust
haha p1982 erg he hier eerst 5 dec dan 20 dec oudste jarig dan kerst en oud en nieuw 11 jan ml jarig en onze trouwdag en 19 jan onze jongste jarig pfieuw! zijn nu met verjaardags feestje bezig wie gaan we uitnodigigen hij blijft op 4 steken nu gr 3 weer nieuwe klas, lastig want hij ging veel om met kids uit gr 1 die nu in gr 2 zitten combi klas 1/2 en die zitten nu dus bij jongste in de klas, het liefst zie ik dat hij kids uitnodigd uit zijn klas of ben ik nu heel erg...
Had ik geweten dat het zo gezellig was op het werk was ik thuis gebleven. Jesus zeg, want een zuur mokkels zitten hier vandaag?! Gelukkig om 16u naar huis. Hebben oudercontact op school van allebei. Zijn heel benieuwd!