@dani wat een schatje! haha @dizzy wat jammer zeg dat ze geen rekening met je houden.. @Nijntje pfff lekker irritant zeg.. hopelijk komt hij niet al te vaak @hier vandaag aankomst sinterklaas op school.. In een brandweer auto met licht en sirene, en ohhh wat schrok ons meisje.. Gossie die kroop helemaal in me en weigerde te kijken.. want mama dr was brand.. arm arm meisje.. Gelukkig stond haar vaste juf achter ons blijkbaar en die kwam gelijk bij haar. gingen samen de brandweerauto bekijken. en daarna samen naar binnen maar oh wat vond ze het eng. een andere juf legde me uit dat ze gaan proberen bij dochter de brandweerpiet met haar te laten kletsen.. kijken wat er uit komt en of ze er een positieve draai aan kunnen geven.. maar wat was dat lastig om dr helemaal in de war en bang achter te laten.. maar goed ze is in goede handen bij de juffen.. Speciaal voor dochter was er een extra juf zodat de vaste juf haar kon begeleiden echt top geregeld..
Spikkel: daar zou ik als school toch rekening mee hebben gehouden met de recente brand... Hier pakjes na school gedaan. Zoonlief vindt zijn fiets geweldig maar durft er niet op En de puzzel die hij kreeg vond hij niet leuk Dan is manlief hele tijd met de werken bezig geweest en toen de pakjes uitgepakt waren is hij vertrokken om iets te regelen voor ons hek. Ging niet lang duren, is nu bijna 2u weg ondertussen. Gezellige pakjesavond, not!
Ach spikkel, dat vind ik eigenlijk best een dom idee van de school zeg! Kan me voorstellen dat ze zich helemaal rot is geschrokken. Sinterklaas is al spannend genoeg en dan ook nog eens in een brandweer wagen Nijntje, jammer dat je man niet zo betrokken was bij pakjesavond Ik baal! Vorige week een hele leuke vintage kast besteld, zo'n open kast met vakken waar ik de bakken met speelgoed in wil zetten. Die liggen nu gewoon in plastic bakken door heel het huis en wil ze op 1 plek. Ook wat sintcadeaus erbij besteld. Vandaag zou het geleverd worden tot 5 uur. Hele dag thuis gebleven, telefoon in de gaten gehouden (zou een half uur van tevoren gebeld worden om te controleren of ik thuis was) niks gezien Hopelijk komen de spullen morgen, maar vind het dan wel alsnog vervelend dat ik alles nog in moet pakken terwijl de kinderen rond lopen... First world problems, ik weet het, maar best een irritatiepuntje
Ja de bedoeling was er een positieve draai aangeven aan de brandweer dat die ook leuke dingen doet en dat alshij komt het niet altijd eng hoeft te zijn.. Gelukkig reageerde ze vanmiddag vrij goed dus we gaan even afwachten wat ze vannacht en dit weekend doet.. @nijntje wat jammer dat je man niet zo betrokken was bij de pakjes. hopelijk is hij gauw weer thuis.. @vlinder och jeetje dat is wel echt balen ja.. Hopelijk komen ze morgen aan..
Vlinder: dat is idd een irritatie puntje... Plan je de dingen zo mooi, komt het helaas niet uit. Hopelijk wordt het morgen alsnog geleverd. Hoorde dat de pakjesdiensten serieus overvol zitten met leveringen maar ja, daar ben jij niks mee... Manlief is tegen 7u thuisgekomen. Eten was ondertussen koud, maar wilde niet eten wegens geen honger. En nu wil hij de frietketel voor snacks te bakken maar kan hem niet nemen ivm zijn rug en ik neem hem niet. (hij vraagt ook niks hoor ) Hij kan zijn eten nog opwarmen Puzzel van zoonlief valt nu toch in de smaak. 100 stukjes, is hij toch van onder de indruk En morgen gaan we even blokje om fietsen hebben we afgesproken. Volgend jaar neem ik kleine dingen ipv een groot cadeau heb ik me voorgenomen. Zo, nog beetje lezen en dan bed in.
Zoonlief is ondertussen helemaal in de wolken met zijn nieuwe fiets. Vandaag een stukje gaan oefenen met hem. BMX rijdt toch net iets anders dan een gewone fiets, heeft ook een recht stuur maar gaat goed! Manlief heeft vandaag ook meer tijd in de kindjes gestoken. Kindjes hebben genoten van alle sint cadeaus in de familie. Morgen nog een drukke dag en dan even bekomen. En nu is manlief me aan't uitlachen omdat ik vroeg of de mont everest in Frankrijk lag. Even verward met de Mont Blanc, oepsie! Tja, aardrijkskunde was nooit mijn sterkste vak op school
Super gezellige middag gehad Maar uiteindelijk toch weer geconfronteerd met gelieg van m'n moeder en nu toch weer boos/ teleurgesteld Wanneer trek ik t me nou eens niet zo aan na al die jaren😡 Some things never changed
Niet bij gelezen sorry ons hooft dwaalt veel op moment . Misschien samen thuis binnen kort het werk van manlief ook afgelopen zo fijn not . Maar goed we hebben geen keus en zullen door moeten . Hier dit jaar daarom geen kerstboom .
knuffel marnat niet fijn zonder werk zitten en zeker niet beide hoop dat jullie niet lang hoeven samen thuis te zitten
Nee dat hopen wij ook niet maar we gaan er van uit dan kan het alleen maar mee vallen. Hoe gaat het bij jullie dan zuurtje wat werk betreft ?
ik heb maandag weer een afspraak als het goed is zal ik misschien binnenkort een opleiding tot bediende volgen ik heb deze week een infosessie gehad en na afloop moest je laten weten of je interesse had of niet en ik heb ja gezegd nu afwachten wat er uitkomt
Spannend zuurtje hoop voor je dat er wat uitkomt! Jammer Marnat en wat balen zeg dat je mans werk stopt.. bij de ikea hebben ze kerstbomen voor 1 euro he? misschien dat een idee? Nijn fijn dat je zoon blij is met zn nieuwe fiets en je man meer tijd in de kids stak vandaag! zullen ze vast blij mee zijn! Mamaa heel herkenbaar! lastig he die dingen, moeilijk ook he om het van je af te zetten en je er niks van aan te trekken. sterkte!! vlinder en? nog gekomen? fijne avond!!
Idd de traan buizen zijn bij ons zo langzame hand ook wel leeg pff. Maar ondanks de onzekerheid willen we genieten van deze dagen .
Mamaa: wat jammer Familie kies je helaas niet he Manlief is ook weer furieus over zijn zus. Krijgen we kleren en schoenen van haar van haar kinderen. Schoenen zijn paar keren gedragen volgend haar. Zijn zo afgesleten dat je ze nog niet meer in de kleercontainer gooit maar gewoon in de vuilbak. Komaan he. Al moeten wij op water en droog brood leven, onze kinderen gaan voor op alles. Maar zo duw je ons maar even verder de dieperik in. Marnat: pff wat een ellende! Maar jullie zijn een sterk koppel, geven nooit op. Hoop dat er snel wat uit de bus valt voor een van jullie... Knuffel meid x Zuurtje: ik heb ook een bediende opleiding op vdab gevolgd en daardoor toch al van 2004 bij dezelfde werkgever. Het zijn dus wel goede opleidingen. Succes ermee!