Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje voor deze opleiding ben ik via gtb doorgestuurd naar azertie
    zij geven opleidingen (vooral op de werkvloer door een stage) aan personen met een arbeidshandicap

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: fijn dat kids weer wat kleren hebben gekregen scheelt toch altijd wat .
    Kids zouden hier ook voor gaan hoor , maar meis soms moet je zelf ook voor je zelf kiezen .
    Zo gaan wij volgende week dagje kerstmarkt en wat we nu nog kunnen doen doen we .
    Zal misschien zwaar worden samen thuis , we gaan het verder niet aan de buiten wereld laten zien .

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh dat durf ik niet te zeggen maar ik zag het laatst staan toen we bij ikea waren. een boom voor een euro :) misschien op de site>?

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Zal kijken bedankt!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Succes celia! ;)

Marnat oke en ikea is te ver weg om alleen een boom te halen? ;) jammer hoor, wij doen nooit een boom ik vind daar de kamer te klein voor. hier meestal zo n guirlande en verder heb ik een houten bak in de vorm van een kerstboom waar ik leuke dingen in zet en de boel gezellig maak.

Jemig nijn geef het dan niet!! aan kapot gedragen schoenen heb je ook niks meer.. zat er nog wel wat tussen de kleding of ook niet echt?

Hier de kids al op bed ze waren zo moe!
    morgen dag met ml samen vrij :) heerlijk! gaan ff wat dingen regelen, ff langs schoonouders en de rest zien we wel

fijne avond!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ikea is niet te ver weg en kan ook wel een auto lenen maar de 20 euro kan ik wel anders gebruiken komen de tijd.
    Ach we maken het netjes en gezellig met kaarsen en andere leuke dingen . En wie weet vinden we nog wat leuks als we volgende week naar Bremen gaan zaterdag .

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee zat niks tussen wat bruikbaar was. Schandalig, meer kan ik er niet over zeggen! Jas met verf of silicone, weet nietwat het was. Nog meer totaal versleten schoenen, sjaal en muts wat meer pluis dan sjaal was ;) Wat ik niet gebruikte moest ik teruggeven dus vandaag zal teruggegeven. Toen ik zei dat ik niets kon gebruiken:' ja het was niet meer veel, had al veel uitgezocht. Wil je het nog terug?' Komaan he!!!

Hier lagen de kids vroeg op bed. Vandaag hebben ze langer geslapen maar meisje was nog moe dus die vond dat niet erg. Zoonlief daarentegen, druk!! Neefje 2 dagen gezien, wij straffen zoonlief maar neefje wordt niets tegen gezegd :( Pffff, zo vermoeiend!

Alleszins ben blij dat de sint terug in Spanje zit! Heb net alle was weggewerkt, na 2u was ik klaar. Droger en wasmachine draaien wel nog. Woensdag dagje vrij, kids ook. Dan samen de kerstboom zetten. Moe de lampjes van vorig jaar nog nakijken, weet niet of ik er nieuwe heb gekocht. Zo niet, nog langs de action want de helft deed het na 7 jaar niet meer... Dan mogen ze wel eens vernieuwd worden ;)

Fijne avond!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou nijn inderdaad te schandalig voor woorden!!

Oh dat hebben wij met vrienden! wij corrigeren onze jongens maar zij nee hoor een keertje zeggen niet doen of joh dat is niet leuk maar verder... vervelend he!

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat gek nijn! Ik geef ook regelmatig kinderkleding door, maar zelfs als er vlekken op zitten doe ik het weg ipv aan iemand geven. Iets dat versleten is of vieze vlekken of gaten heeft? Echt niet!

Oh marnat, bah allebei zonder werk :( Misschien heeft er iemand een kunstkerstboom over die weg mag? Wij waren de onze kwijt geraakt (ja, ik snap het ook niet, de boom ligt ergens op de zolder van mijn ouders en die zolder is groooooot, snap er helemaal niets van!) en hebben er nu eentje via mp voor 30 euro. Maar er zijn vast ook genoeg weggeefhoekjes oid. En anders idd gewoon lekker kaarsjes aan, wat lampjes hier en daar, misschien een guirlande. Ook heel kerstig :)

Over de kast. Ik had vrijdagavond nog een half uur voor sluitingstijd gebeld, toen zeiden ze dat ze er nog voor 5 uur zouden zijn. Niks gezien :( dus zaterdagochtend gebeld want zat behoorlijk op hete kolen omdat het cadeautje van mijn lootje er ook bij zat. Ze snapten er niets van daar, vroegen aan mij of het misschien bij de verkeerde bezorgd kon zijn. Ja, dat weet ik niet ;):$ Ik zou terug gebeld worden, maar hoorde urenlang niets, tot ze ineens voor de deur stonden :D De speelgoedkast staat prachtig, ben er helemaal verliefd op en de kinderen hebben 'm met veel plezier gevuld met hun nieuwe sintcadeaus.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat knuffel.. Meid!

@Vlinder gelukkig nog op tijd geleverd!

@dani lekker een dagje met je mannetje :D

@nijntje grrrr dat snap ik dus nooit he.. Waarom geef je het dan weg...

@hier zo kindjes straks naar school maar wat zijn ze moe.. Bijjna vakantie..

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vlinder: Idd wel ballen we gaan het wel redden , anders gieren we hier wel om hulp of gaan wel hier klagen .
    Nee niet klagen maar dragen zeggen toch altijd.
    Zo lang de voedselbank niet nodig ben zou je ons niet horen.
    Kunst boom hoef ik niet hebben de onze twee jaar terug voor een 10 weg gedaan .
    Vind het geen ramp hoor dat er geen boom staat , zijn ergere dingen .
    fijn dat de kids mooie kast hebben om spullen in te doen.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

gisteren weer hard gelopen, woensdag weer
    vanavond kerstboom opzetten en gelijk uitzoeken wat er weg kan.

nijntje wat erg zulke kleding gooi het dan weg.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn kat wil wat kwijt: Dat is namelijk zijn baasje en vrouwtje uit de computer kamer zo dat hij op een stoel kan slapen en liggen.
    Wij laten ons niet weg jagen hij wacht maar mooi tot we op bed gaan .

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier zitten de katten nog verstopt
    iedere maandag zitten ze verstopt want dan komt onze poetsman hier schoonmaken

15. p1982

p1982 Niet meer actief

zo kerstboom staat weer en gelijk uitgezocht wat weg kan, 1 vuilniszak voor de stort en 2,5 verhuisdoos voor de verkoop
    straks fotos maken en overal op plaatsen

straks ook nog de raamstickers voor kerst plakken

vanavond kids logeren bij opa en oma en wij samen uit eten

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik moet er eigenlijk best om lachen; Ik ben net uit mijn jas gescheurd op het KDV, toen ik dochterlief op wilde tillen voor een kroel en kus :D

17. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spookt in huis :p speelgoed dat geluid kan maken als je op knopjes drukt gaat ineens af terwijl het buiten bereik op de tafel ligt haha

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat ik eindelijk 37 weken ben en het eind in zicht komt, pffff!!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha dat hebben wij ook al eens gehad :) Meestal als de batterijen bijna plat waren.

Mommysince13: oeps :D

Devilschase: nog even doorbijten meid... Heb je een lastige zwangerschap gehad?

Hier de kerstboom gezet. Kom nog lampjes tekort dus dadelijk bijhalen bij Action. Dan ballen erin en eerste pakjes eronder

20. p1982

p1982 Niet meer actief

vandaag een regelmiddag en overal achter aan

en wachten tot iemand wat op komt halen en verder met de verkoop

hier geen kados onder kerstboom, worden kids beetje gek om zolang te wachten

Deel Deze Pagina