Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het is bij ons bijna overal een rommeltje, behalve in de slaapkamer van E en beneden.. Soms weet je indd niet waar te beginnen..

Ik ga nu weer naar de woedeaanval van mijn peuter *zucht* hoofdpijn word er niet beter op

2. p1982

p1982 Niet meer actief

nou we gaan starten op zolder en dan ook echt bewaren, stort of verkopen. Ben zo klaar met alle zooi.
    en dan steeds verder naar beneden en per kamer uitzoeken

heb al vuilniszakken in huis en de nodige dozen.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Je mag het wel bij ons in de voortuin gooien :p vind mijn buurvrouw leuk :D

4. p1982

p1982 Niet meer actief

haha ik las het, denk als je weet dat mensen aan het verbouwen zijn een beetje begrip

je gaat toch niet voor iedere zak naar de stort rijden

hier nu een opslag op zolder met spullen stort. denk dinsdag weer rijden

verder heel veel dozen voor de verkoop

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nou precies, ik zit al een jaar continu in een stofnest, verbouwing, slopen, rommel. Alsof ik dat leuk vind.. pff ben blij dat het bijna achter de rug is, kunnen we eindelijk genieten van ons paleisje

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mommiesince13. jee wat aso als je er dan last van hebt kom dan even aan en heb het er even over van goh jullie zitten in een grote verbouwing hoe lang hebben jullie nog nodig denk je want voor ons geen fijn uitzicht oid.

heb ik ook gedaan bij de over buren
    hele huis gesloopt en gestript druk aan het verbouwen vragen me om de dag de auto te verplaatsen enorm veel modder overal op de parkeerplaats en voor ons huis denk pak dan ff een bezem...
    lawaai tot savonds laat
    dus heb eens een praatje gemaakt. ze willen het voor de winter dicht hebben prima snap ik
    en toen ik voor de zoveelste keer de auto weg kon zetten zei ik zal wel een hele grote bos bloemen krijgen of niet ;) :p haha ja hoor zei die komt goed! nou ben benieuwd! kan ergenis oproepen tuurlijk maar maak het bespreekbaar denk ik dan en niet zo op een kaartje!

Hier beide jongens een speelkamaraadje :) 4 jongens en 2 oppaskids in huis
    1 vriendje een sliding gemaakt in de blubber hahaha dus een onderbroek en broek van zl aan ;)
    ouders al berichtje gedaan dat ze kleren mee moeten nemen nu maar ff voor de tv drukte makers!!

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Dani84: dat dacht ik ook, Ik geef ook toe dat het een rommel is, maar dat is het binnen ook. Het had al heel anders geweest als ze gewoon even aan de deur was gekomen en had gevraagd hoe of wat.
    Maar echt overlast hebben ze nooit van ons gehad, we slopen expres niet op zondag, niet eerder dan 9 uur 's morgens en gaan met herrie maken nooit langer door tot 20.30. We hebben elke keer als er iets gesloopt ging worden bij iedereen in de straat aangebeld en gezegd dat we een muur gingen slopen, en toen met de badkamer ook (en als ze niet thuis waren een briefje in de bus gedaan)

Toen er grond op de parkeerplaatsen lagen omdat we onze achtertuin hadden gedaan (en dus 2 kuub aarde naar achteren is gegaan) hebben we dat netjes diezelfde dag nog opgeruimd.
    dus wat dat betreft vind ik ook niet echt dat er recht op klagen is. We wilden zelf het puin ook dit weekend opruimen (morgen aanhanger huren en op en neer de stort) want ja, het is een zooi, en we kijken er zelf ook tegenaan..

8. p1982

p1982 Niet meer actief

zo alle versieringen van de kinderen verjaardagne uitgezocht, helft weer weg ruimt wel lekker op zo

kids zijn aan het knutselen

eten vanavond staat al klaar

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hier net toch even een wasje gedraaid, en overige was opgevouwen. Nu wachten tot mijn kleine driftkikker wakker word.
    Schoonpa komt zo op visite

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Dat we om 17:00 uur een afspraak hebben bij Jan de Koning en ik er heeeeeeel veel zin in heb! Hopelijk weten we straks wat het geslacht van onze 2e spruit is!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, wat is er veel gekletst hier! :)

Sorry, heb niet alles bijgelezen. Ben zo moe en verschrikkelijk slecht gezind :( Gisterennacht om 4u uit ons bed gerammeld, 4 vrachtwagens met slaande kleppen die door de straat daverden om bieten te laden in het veld achter ons. Dachten dat er vanalles mis was met de graafmachines die voor de deur stonden, gelukkig niet dus! En dan vervolgens elke 10 min minstens 1 vrachtwagen die door kwam gedaverd, hele huis trilde mee... Verschrikkelijk gewoon! Slapen lukte daardoor ook niet meer want elke keer als je in slaap viel, werd je weer wakker gedaverd :x
    Dan de werken die goed vorderen, maar waar in zenuwen van krijg. Manlief staat nu hele tijd buiten, is afleiding voor hem, ok. Maar te is te he... Hele tijd met modderschoenen aan de keldertrap op, waardoor mijn halletje achter net een straat van modder is :( Heb deze week al 2x gedweild, zal morgen weer maar eens dweilen zeker? Pfff, is echt onbegonnen werk.
    Dan die hele regen die ik zo beu ben vandaag. Zo vaak nat geworden, zowel voor m'n werk als thuis. Maandboodschappen gaan doen, maar niet zo handig als je je garage niet in kan door de werken en dus alles zo ver door de regen moet dragen...
    Dan krijgen we overdag onze auto niet neer in de straat. Beetje verdraagzaamheid van de buren zou fijn zijn, maar helaas... Stond dus bijna 100m van huis geparkeerd met mijn maandboodschappen in de koffer in de gietende regen.
    Manlief ligt nu al van 20u te slapen, gezellig ;) Ik heb ondertussen alvast de kerstkaartjes geschreven. En nu lekker naar boven met een boek bed in en straks hopelijk een goede nachtrust. En hopelijk wat beter gezind morgen want word zelf gek van mezelf :D
    Morgen weer werken, kerstmarkt op m'n werk. Heb dinsdag al tot 19u moeten werken, gisteren tot 20.30u en morgen van 16u tot 23u. Is een beetje teveel van het goede deze week.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Heb ook niet bij gelezen .
    Nijn : Dikke knuffel

Hier dagje Bremen kerstmarkt vorig jaar ook geweest was toen erg gezellig .
    Even van ons zetten dit rot jaar baha .
    Manlief is nu ook thuis ,hij kwam binnen gister en stelde zich voor aan mij als koos werk loos , ik zij ik ben toos en bijna werk loos , lol . Grappig is het niet maar wat moeten we dan ? er om blijven treuren en boos doen helpt ook geen biet .
    Dus wij gaan vandaag erg genieten daar kun je op rekenen en daarna kan niemand ons dat weer afpakken .

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijne dag Marnat!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gaat zeker lukken , jij een fijn weekend .

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Knuffel Nijn! vandaag weer werken niet echt weekend dus?!
    Hopelijk een betere dag! enne zeg tegen je man dat hij klompen aan moet doen ;) en dan vooral bij de deur uit!!

Veel plezier Marnat!
    fijn dat jullie ook het positieve zien!
    geniet met elkaar!!

Hier een onderbroken nacht. de oudste had zo naar gedroomd dat hij aan t douchen was en de boel overstroomde en hij bijna t putje inging oid ... brrrrr
    savonds inslapen is erg moeilijk en hij wil niet graag naar bed heb het idee dat dit ook met dromen te maken heeft. :(

Straks voetballen voor t eerst zaal voetbal ik moet rijden dus voor de jongste maar oppas geregeld ;)

fijne dag!

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    GOedemorgen!

@nijntje hopelijk heb je een betere nacht gehad meid! en krijg je een betere dag:)

@marnat Veel plezier vandaag! Geniet van elkaar!

@DAni ach gos, hopelijk kan hij aankomende nacht beter slapen..

@hier kids zitten film te kijken en ik ondertussen beetje rommelen..

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Kids lekker aan t knutselen en manlief en ik achter t schot bezig opruimen. Is nu bewaren stort of verkopen

Staat al een enorme berg voor de stort . Dinsdag heen

Straks met de kinderen naar intratuin en ikea

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Nijn; Knuf, Nu betere nacht gehad?

Net wakker, Wij waren zelfs nog eerder dan E. Hoor je ineens: JAA WAKKEERR!! haha schitterend
    Manlief de kluskleren weer aan, die duikt straks de zolder weer op.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je spikkel! wij hopen t ook ging een aantal nachten goed maar vannacht weer mis.. zo sneu voor hem

Haha iedereen aan het opruimen en de boel uitmesten
    hiervoor ook al weer vroeg bezig en ik was net beneden en ze klopten alweer aan de deur of de auto weg kon..
    ik in mn pyjama naar buiten de auto weggezet... :)

heb de kamers van de kinderen klaar stofvrij opgeruimd en gezogen en zolder en de trap naar zolder ook nu de rest nog haha
    ff koffie pauze nu kids hangen voor de tv en de jongste vind de kranen hier tegen over erg interessant ;)

succes allemaal!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    nu zorgverzekering gedoe uitzoeken, zie je ineens dat er een rekening van 300!! euro binnen is gekomen!
    Eigen risico voor ziekenhuis bezoek (internist omdat ik Familiaire Hypercholesterolemie heb) hij is fijn -.-

Deel Deze Pagina