ik had het er laatst met mijn moeder over, en ik was ook altijd bang voor insecten. maar E. heeft het wel veel erger als mij. Is het met mij overigens goed gekomen, ik ben nu voor bijna niks bang Vind ik mijn katten genoeg huisdieren hoor! ze krijgt misschien als ze ouder is een vis haha
Grrrr.. (roept allemaal vloekwoorden) heb ik verdorie 20!! minuten aan de telefoon gewacht tot ik eens iemand aan de lijn kreeg. Krijg ik toch een preek van dat mens! Ik heb vorig jaar diagnose gekregen dat ik Familiare Hypercholesterolemie heb, dat houdt in dat mijn lichaam slechte cholesterol niet zo goed wegwerkt als zou moeten, met gevolg dus, mijn cholesterol is altijd te hoog. ik heb daar medicijnen voor. Maar.. Die medicatie mag ik niet slikken icm zwangerschap... Ik heb contact gehad met een huisarts (een in opleiding) en die bevestigde dat ook, maar hij wist niet te vertellen wanneer ik moet stoppen met het gebruik, en ook niet of ik tijdens zwangerschap ev. een ander medicijn zou moeten slikken. dus als ik dat zeker wilde weten (over andere medicijnen) moest ik maar contact opnemen met de Internist waar ik bij ben geweest. Dus daar belde ik net voor.. Dan mens roept allemaal datums in Februari op, ja j***** ik stop over een paar dagen met m'n pil (weet ik dat ik wel een beetje laat ben met bellen maar dan nog) dus dat geef ik aan, dus ik leg de situatie uit, nou kan morgen.. en ineens kan dat niet meer moet dat woensdag, maar woensdag moet ik werken dus dat gaat gewoon niet (werk in een supermarkt dus kan ook mijn tel niet bij me houden) zegt ze: "ja dan kan ik niks voor u doen mevrouw, en dan moet u maar weer met de huisarts contact opnemen, want eigenlijk moet u ook een verwijsbrief hebben, dat gaat zo niet hoor, eventjes bellen met een vraag naar het ziekenhuis. daar heeft u uw huisarts voor" Echt wtf ik bel omdat de huisarts dat gezegt had te doen bij twijfel, doe ik dat krijg ik de wind van voren
Waarom luisteren mensen nou niet? Hoe lief ze het ook bedoelen, wij hebben bewust gekozen voor geen speelgoed dat geluid maakt (en ander plastic speelgoed), dit aangegeven bij familie en gevraagd of ze dit niet willen kopen voor de baby. Wij begrijpen heus wel dat dit (soms zelfs veel) goedkoper is dan de alternatieven en dat het leuk is om vaker wat te geven maar we hebben ook al duidelijk gemaakt dat een cadeau (waar wij ook nog aan mee willen betalen indien nodig) echt net zo goed is als veel klein spul en dat hij het andere spul niet krijgt om mee te spelen (en het dus zonde is om dat dan te kopen). En toch blijven ze het maar brengen, want het is leuk of ze zagen het voor een paar euro liggen en vonden dat het dan wel kon. Hoe breng ik ze im vredesnaam aan het verstand hiermee te stoppen??? Ze mogen onze beslissing onzin vinden maar we blijveb er toch echt bij, hoe vaak ze het ook proberen. Ugh.
Dani: hoe is het met je jongste? Hopelijk weer wat opgeknapt. Mommy: zo, pittige meid heb je En van die spin in haar kleurboek, hilarisch! Wwjk: dat ik wilde dat ik mijn telefoon niet had opgenomen vanavond toen mijn sm belde... Gisteren nog een leuk gesprek maar vandaag was het een gezeur Pfff, wat een gedoe! Die snappen dus echt niet dat die ons leven tot een hel aan't maken zijn.
Mogguh! Eerder wakker dan E. @nijn; ja die heeft behoorlijk pit, die laat ook altijd goed weten wat ze wil en vooral wat ze Niet wil haha Pff sm'rs ook altijd gelukkig spreek je ze niet elke dag of wel?
Nijn84 Bah! hier ook!!! communiceren kunnen ze niet denken alleen aan hunzelf en denken het voor ons wel even te bepalen ben er zoooo zat van!!! hypocriet gedoe!! doe normaal als je dat niet kan dan spreek ik liever niet meer met ze ! nee maar ik wil dit en wij willen dat, ja?? en wij dan??? pfff Morgen kinderfeestje Hadden dus een hele leuk speurtocht voorbereid geeft ie regen op! heb geen alternatief dus we zien morgen wel eerst uit school broodje knakworst en de cadeau`s. de schatkist voor aan t einde van de speurtocht is klaar .. morgenvroeg de rest fijne middag!
pff oudste dochterr mag voor min 3 maanden geen zuivel meer en moet proantibiotica gaan slikken 2x per dag wanneer houdt het op
Hahaha ja dat meisje hier weet ook wat ze wil. Karaktertje om u tegen te zeggen maar beter zo dan dat ze over hun heen laten lopen In het begin belde ze standaard elke dag om 17u, want vanaf dan belde ze gratis maar elke dag hetzelfde: en, hoe gaat het? Dan aangegeven dat we dat niet fijn vonden. Ging het weer wat beter na hoop gezeur. Onlangs heeft manlief gezegd dat ze niet meer zo vaak moet bellen. Dan gaat het even goed totdat we zelf eens spontaan bellen, dan begint het weer Dani: hier precies hetzelfde. Zeggen ze dat ze iets willen vragen maar eigenlijk is er vanalles al geregeld dat niet meer afgezegd wil worden. Stellen ons voor voldrongen feiten, zijn het zo onderhand goed moe! Jammer van het feestje... Maar met de laarzen door de plassen is ook wel leuk? Eventueel kindjes vragen voor reserve kledij? P1982: dat wordt ook even zoeken wat wel en niet kan... Hoe komt het dat ze het allemaal moet laten? Hier vandaag het jubileum van manlief en mezelf: 15 jaar samen... Gaan volgende week een filmpje meepikken.
Gefeliciteerd nijn! Pff wat een nacht! Eerst lastig in slaap komen omdat m'n borsten zo'n onwijs zeer doen (geen idee hoe!) vervolgens word ik half 1 wakker door ml die lekker aan het ronken is, kat denk gelijk dattie aandacht mag. Uiteindelijk weer in slaap, half 5 E. Begint te hoesten, ik kak af en toe weg maar schrik dan weer wakker van het gehoest, er uit meisje water gegeven, nog even met haar gekletst weer ingestopt terug naar bed, onderweg in een haarbal gaan staan, die opruimen voet wassen terug op bed, katten komen aandacht vragen en mauwen en toen was het half 6 ging manlief uit bed dus eer ik weer sliep was het 6 uur zucht Nu wachten tot dochterlief klaar is met eten dan breng ik dr naar het Kdv
Poeh mommy, klinkt als een zware nacht... Hier is meisje ook weer aan't hoesten. Lijkt maar niet op te houden sinds september.
Dat onze babylicious nog steeds lekker warm binnenzit :'( Ik vond gisteren zo'n mooie datum, 15-12-15. Maar helaas, meneer heeft anders besloten...
WIl ik echt niet Echt niet leuk voor de kleine man, dan is er nooit iemand op zijn verjaardag. Verder ziet onze december er altijd zo uit: 5: Sint 9: Vriendin jarig 11: Vriend jarig 19: Goede vriend vd familie jarig 23: Schoonzus jarig 25/26: Kerst 31: Oud en nieuw Ergens daartussen de baby
ze heeft zoveel antibiotica in de 6 jaar gehad haar hele lichaam is van slag, heel veel buikpijn, hoofdpijn overal pijn etc nu dus de andere medicijnen geven, even kijken en overleggen poeder of kauwtablet en dan na de kerst gaan we zuivel laten staan pff bedenk me steeds meer waar het allemaal in zit. ook overleg op school, bso en als ze ergens gaat spelen