kan me best voorstellen, alles voor je kind hé. Wwik; net thuis vanuit 't werk, kerstpaketje mee, nu de frituur aan geen zin om te koken
Nog leuker: 28 en 29 december ga ik met mijn moeder 2 dagen in een B&B Minder leuk de reden waarom, mijn oma is ziek, kunnen helaas niet zo vaak op bezoek omdat ze aan de andere kant van NL wonen, is misschien de laatste keer dat ik haar zal zien
zo! kinderfeestje is achter de rug Was wel erg gezellig ml en ik vanmorgen een hele speurtocht met vragen e.d. uitgezet in het bos en de kids opgewacht bij school broodje knakworst gegeten, bingo gedaan wie bingo had mocht zn cadeau aan zoon geven was erg leuk! Toen de speurtocht gedaan er zat 1 kindje bij man o man wat zeuren niks was goed had overal commentaar op haha was blij dat die weg was! Ml heeft gekookt pasta gemaakt zometeen met de oudste naar school voor de kerstviering.. Mommy leuk maar erg dubbel!! geniet ervan! p1982 he bah wat sneu voor jullie kleintje hakt er in he hopelijk word het gauw beter! Devilschase oh nare maand he hier net zo 20 december net geen kerstkindje nou ik ga me klaar maken! fijne avond!
15/12 was idd een mooie datum Wachten is niet leuk he... P1982: arme meid... Hopelijk helpt het met zuivel te vermijden ed
Dani: ah dat klinkt als een leuk feestje! Moet al die tips eens gaan bijhouden voor de aapjes hier Vandaag van een collega ook nog leuke tips gekregen.
Succes nijn wij gaan alweer denken voor een volgend feestje want de jongste is januari jarig haha dat word zijn eerste feestje!
Dani: oh leuk! Zal de jongste wel spannend vinden Wij hebben nog een half jaartje bedenktijd Manlief heeft hier weer een stoot uitgehaald. Pan vanmiddag op het vuur gezet, naar toilet gegaan en daarna gaan liggen. Ineens zag hij veel licht uit de keuken... Vuur in de pan! Heeft de pan buiten gezet en natte handdoek erover. Pan staat nog buiten, zal wel om weg te gooien zijn. Die anti kleeflaag is waarschijnlijk toch vernield. Handdoek heeft bruine plek in, iemand idee of dag er nog uit gaat.
Oei dat is even schrikken! Pan kan wrs indd weg, ben bang je handdoek ook, je kan natuurlijk even proberen te wassen maar vrees dat dat ook een brandplek is. Gelukkig is het bij een pan en een handdoek gebleven
Goedemorgen, E weer naar KDV net even wezen winkelen (lampen shoppen) straks even lunchen en dan weer naar het werk
Ja gelukkig is het niet erger geworden. Vanmorgen gaan kerstshoppen. Denk dat ik alles binnen heb. Ben nog op 1 pakje aannt wachten via dhl. Leuke video van de juf doorgestuurd gekregen. Meisje op 10.000 luchtballonnen van K3 aan't dansen. Zo lief, met de klaspop in haar handen En dan nog stukje tand afgebeten. Pffff ellende is dat! Honger is gelijk over, 18.10u mag ik langs de tandarts.
pff gisteren personeelsgesprek en gaat slecht met het bedrijf moet meer omzet gemaakt worden anders in juni ontslagronde
jasses nijn sterkte bij de tandarts! leuke video van je meisje! p1982 he bah! sterkte! hopelijk valt t mee Hier vakantie!!!!! haha Jongste is naar bed nog niet helemaal fit en zooo moe even een tukkie doen met papa. ml nog 1 nachtje werken vanacht. morgen verjaardag van oudste vieren. xxx
Nijn; sterkte! Wel leuk zo'n filmpje hihi P1982; oei dat is minder hopelijk gaat t goed komen Gister meisje 41 graden, nu gelukkig al iets minder, net is de kapper geweest wij zijn klaar voor de kerst.
Mommy: arme meid... Zijn veel kindjes ziek precies en veel met hoge koorts. Gelukkig is ze al wat opgeknapt. Dani: fijn, geniet ervan! En soms is eens een middagdutje niet slechter. Meisje sliep hier vorige week vrijdag ineens na school... Kan maar goed doen P1982: dat is geen leuk nieuws Hier na school filmpje opgezet , belle en het beest. Jeugdsentiment Kindjes zijn allebei moe, tijd dat het vakantie werd. Tandarts, ben blij dat ik kan gaan. Heb geen zin om met de feestdagen met tandpijn te zitten, want de wachtdienst weigert heel veel patiënten.
Geniet van de rust! Tand was een schilfer af, niks ergs, op 2 min tand gepolijst en terug buiten. Gelukkig! Nu twijfel of ik the holiday kijken of de kraamhulp ga lezen...
Zo... hier ook lekker op de bank voor de tv. ml is werken en kids slapen overburen weer lawaai hij vroeg of ik auto overdwars wilde zetten zodat hij er makkelijk bij kon en ik hem morgen niet weg hoefde te zetten. ml was hier niet zo blij mee dus ben net ff heen gelopen gezegd dat ik de auto weg ga zetten ivm schade enz en dat ml dat graag heeft die is zo gek met zn auto niks mis mee maar denk pff als ie me maar geen zeur vind, nee joh zegt ie ik snap het ook wel. anderzijds hij komt ook steeds aan de deur hij maakt wel lawaai zeg nou lekker bezig? toen zei hij ook ja wil graag nu isolatie erop en dan morgen muren optrekken. snap ik ook wel even staan kletsen nou ja kids slapen er om.. hoe eerder het klaar is hoe beter morgen verjaardag lastig met de auto s.... fijne avond!
Mommy: hoor veel positieve reacties van de kraamhulp. Ben benieuwd! Net een slechte chicklit uit, ondanks de positieve recenties kwam ik er niet in vooruit... Nu toch toegegeven aan the holiday Dani: niet fijn zo'n bouwwerken als de kids slapen. Hebben ze nog veel werk? Fijne dag morgen met het feestje! Wij hebben zondag feestje van mijn mama, is ook 20/12 jarig
Goedemorgen Nijn ze hebben t hele huis gestript alleen de muren staan overeind en het is bij ons net tegenover. zit alleen een straat en parkeerhaven tegenover dus heel dichtbij en erg hard! ze zijn nu bezig buiten een uitbouw te maken en daar schieten ze nu mee op dan de rest nog .. ze zijn nu zo n anderhalve maand bezig en ze hebben er een jaar voor uitgetrokken... we gaan t zien lekkere datum he 20/12 hihi Fijne dag allemaal!