Sterkte Marnat!! Leuk hoge hakken maar je moet er van houden en op kunnen lopen gewoon onder de tafel uitdoen!
Voor E was geboren liep ik 9 van de 10 keer op hakken, nu kan ik het niet meer haha enkel met speciale feesten en met kerst draag ik ze nog. Wel super zonde want heb nu zeker 5 paar hakken ongebruikt in de kast liggen Vandaag gewerkt, was lekker druk, vanavond nog even op zolder bezig geweest, nu op de bank, morgen nog half dagje en dan lekker een weekje vrij
goedemorgen, vandaag lekker vrij, woensdag pas weer! vandaag nog even de wc's poetsen en stofzuigen. Alvast fijne kerst allemaal!
Film was leuk dani! Zeker een aanrader! Mommy: hier ook nooit hoge hakken. Succes ermee Knuffel marnat... Beterschap Spikkel! En wat lief van het kerstpakket! Geniet ervan! Fijne Kerst voor iedereen!! xx
Dankje nijn. Fijne dagen iedereen, wij nemen ook een biertje vandaag we zijn 21 en half jaar en 8 en half jaar getrouwd. en wij vieren dat met een biertje . Moet wat te vieren hebben als het niet loopt zo als je graag zou willen.
goedemiddag iedereen weer boven water> wat zijn jullie plannen vandaag? hier heerlijk uitgeslapen, gebruncht en zijn net terug vanuit t bos lekker gewandeld.s ouders komen straks op de koffie daarna zien we wel fijne dag!
Hier ook aan't bekomen van Kerst Kerstavond was heel gezellig, met mijn ouders en vrienden. Kerstdag was bij de schoonouders, maar poeh.... Blij dat we thuis waren! Nu al fijn gespeeld met de kids, maar ze beginnen hun kuren weer te krijgen... Zijn moe, willen filmpje kijken, staat film op, willen ze weer spelen
Hier was ik de eerste die wakker was vanmorgen, heb All you need is love terug gekeken. straks richting de oma van manlief, 2e kerst met de schoonfam uit eten
Wij houden pyjamadag vandaag. Ben al lang blij dat we niet meer weg hoeven vandaag Vandaag trouwens de was al buiten laten drogen! Sinds onze voortuin klaar is, hebben we voor het huis een paadje. Is zuidkant, dus was daar gezet. Manlief vond het geen zicht maar ach, was is droog!
Kerst 2015 zit er hier ook weer op, vandaag en het huis aan kant maken zodat k M en E netjes achter laat als ik morgen naar het noorden ga Heb alleen zo geen zin in huishouden hahaha Gister in een restaurant wezen eten (met lopen buffet) E heeft zich echt voorbeeldig gedragen, die liep elke keer wel met iemand mee voor eten (lees broodjes en schuimpjes haha) en toen zij klaar was met eten heeft ze de hele tijd lief bij de tafel op de grond zitten spelen, om 9 uur richting auto gegaan en in de auto viel ze vrijwel direct in slaap de schat @Nijn; wat erg eigenlijk dat je in deze tijd van het jaar de was buiten kan drogen, maar heb je het in ieder geval niet binnen hihi
Ja en de narcissen zijn ook weer uitgesprongen! Kwestie van tijd of de bloemen staan erop... Wat fijn dat je meisje zich zo goed gedragen heeft. Op een ander kunnen ze vaak wat meer dan thuis he Wij zijn terug op normaal eten overgegaan. Heb 's avonds nog een indigestie gevoel. Maar niks gesnoept voor tv dus dat is ook niet slechter Morgen weer een uitstapje. Gaan naar de winteravonden in Bokrijk, moet prachtig zijn. En met ons abo zijn we gratis binnen. Nu maar hopen dat de kindjes wat langer slapen morgen. Want hoorde van vrienden dat ze pas om 21u thuis waren. Maar ach, 't is vakantie.
Klinkt leuk nijn! Hier in de tuin zie je indd ook her en der al bollen opkopen, boompjes en struiken alweer in knop. Langs sommige openbare wegen in de stad staan de narcissen al letterlijk in bloei. Straks even douchen en dan wachten op m'n mam om richting Assen te gaan eerst middagje shoppen, dan naar de b&b en morgen naar m'n lieve opa en oma
pff waarom altijd gezeur om de vakanties nu al gezeur om voorjaarsvakantie, mei vakantie en zomervakantie
P1982: gezeur op je werk? Mommy: geniet van de mooie momenten en van elkaar. Bokrijk viel me wat tegen. Is een oude stad maar stond vrij moderne kermis en dat vond ik niet echt passen. De vuurshow hebben we ook niet veel van gezien aangezien de oma's het belangrijk vonden om op de eerste rij te staan... Zoonlief teleurgesteld maar nadien hebben we vanop afstand de show nog gezien. Het vuurwerkspektakel was dan weer meer dan de moeite! Echt machtig! Nu nog verkild op de bank onder het dekentje Had daar eigenlijk niet koud maar nu we thuis zijn... Wil ik mijn pyjama aandoen, zie ik dat mijn broek gescheurd is... Tweede op nog geen maand tijd... (Scheuren altijd door tussen mijn bovenbenen omdat die wat dikker zijn en tegen elkaar schuren, maar dit keer had ik het niet voelen aankomen...)
ja op het werk met de vakantieplanning wordt er gewoon moe van en ga me niet aanpassen simpel hier herken ik het probleem wel met de bovenbenen heb het ook vaak met andere broeken