Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Marnat!

druk dagje Nijn! dank je ik ga eens kijken

P1982 gefeliciteerd welke film zijn jullie geweest?

Wauw Mommie echt super gaaf! woon je in de buurt ;) onze zoon wil wel een planes taart :D hahahaha

fijne avond!

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha Dani ik heb geen idee :p ik woon in prof. Zeeland

P1982; Gefeliciteerd!

3. p1982

p1982 Niet meer actief

dank je zijn naar de film snoopy geweest
    kids netjes gezeten, hadden we niet verwacht

morgen weer het normale leven, alles staat al klaar

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai mommy dat is aan de andere kant ;) helaas!

hier staat ook alles klaar voor morgen

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wow mommy!! Knap!!

P1982: die willen we ook graag nog eens zien. Misschien volgend weekend doen.

Hier ook morgen weer alles terug bij het oude. Ik ook weer werken na 10d thuis :( Geen zin in, weer hoop gezeik geweest in de vakantie. Weer lekker schijnheilig doen dus ;)

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Werkse allemaal! Ik gelukkig nog 2 dagen vrij, net wakker geworden met een super scherpe pijn in m'n buik bah ben er gewoon beroerd van :(

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

rustig aan doen dan mommy

sterkte nijn op je werk

Kids naar school gebracht even koffie gedronken/nieuwjaarswensen op school

nu de keuken even doen en opruimen.
    heb een puzzel van jan van Haasteren op tafel liggen 1000 stukjes pittig elke keer denk ik nog even een stukje haha zit nu even vast dus weer even rommelen en dan weer verder

fijne dag!

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gelukkig is het weggetrokken na para, straks dus nog even in huis aan de gang

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier genieten we de hele dag al van het winter weer al twee keer gewandeld kans is groot dat we na het eten weer gaan lopen , en het is grappig Groningen is nog nooit zo vaak in het nieuws geweest .

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh jij heb sneeuw!!! :D we komen eraan roept Jar ;) hahahaha die wil ook zoooo graag sneeuw maar een anderhalf uur rijden vanaf hier ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    kom maar jar je mag wel komen spelen bij tante marnat .

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:d <3

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    mommy: Geniet van de vrije daagjes!

Marnat: Echt, sneeuw??? Heerlijk! Hier helaas niks :(

14. p1982

p1982 Niet meer actief

kids hier willen ook sneeuw

hier nu ijzel pff

geen rondje hardlopen heb kriebelhoest en nu aan de medicijnen

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb er een van 2000 stukken maar nog niet aan begonnen. Heb hem uitgeleend aan m'n vriendin, die heeft hem ondertussen klaar :) Zijn zo'n leuke puzzels he

WWJK: Mijn werkjaar is geweldig begonnen!!!! :D Vandaag te horen gekregen wie onze nieuwe collega wordt. Deed een ex-collega mee en een huidige die mij altijd op mijn plaats zet als ik iets zeg of doe. Niet mijn vriendin. Andere 2 collega's die dik aan zijn met die collega waren er van overtuigd dat zij het ging worden. Maar nee hoor, het is de ex-collega!! :D Toffe gast, jeugdige kijk op de zaken, hij gaat dat goed doen! Andere collega's zien het natuurlijk niet zitten omdat de jongen die het nu geworden is een speelvogel op de werkvloer was. Maar hij heeft nu een verantwoordelijke functie, heeft ondertussen een dochtertje van bijna 2m, denk dus wel dat hij wat volwassener geworden is. Zo blij voor hem, en voor mij!! En dat de andere collega nu ook eens het deksel op haar neus krijgt! ;) :$ :) :D
    Zo, nog even aan de strijk beginnen.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Beterschap!

Maar goed opletten met ijzel, is vaak nog gevaarlijker dan sneeuw op de weg. En ook om te lopen is ijzel niet ideaal...

Hier is er zelfs nog geen vrieskou! Met als gevolg dat de narcissen in knop zitten en de bloem klaarzit...

17. p1982

p1982 Niet meer actief

nee met ijzel ga ik in ieder geval niet lopen ivm pols

zo mail naar collega's is er uit of ze goedkeuring geven of ik per 1 febr anders ga werken, wel zelfde aantal uren

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Super nijn hoop voor je dat de situatie beter word op je werk!

ijzel hier ook ga morgen lopend naar school betekend wel dat ik om 8 uur al weg moet want oudste moet om 8:15 in de bus naar gym hoop dat de oppaskids optijd zijn!!

p1982 rustig aan welke medicatie heb je?

Ik heb hier nu dus prednison voor mn arm pijn is aardig weg maar ik houd me vocht vast en krijg een dik gezicht.. :( jasses

19. p1982

p1982 Niet meer actief

codeinetabletten. vannacht lekker geslapen tot 6 uur. Volgens mij waren toen de medicijnen uitgewerkt

zo met de oudste naar de kno arts, gehoortest

vanmiddag oudste weer handbaltraining voor de oudste en vanavond zelf afspraak dus weinig thuis

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    bedjes zijn verschoond, was staat te draaien en heb gestofzuigd en gedwijlt. hopelijk gaat E. straks nog even tukken kan ik de voorraadkast nog even opruimen

Deel Deze Pagina