afspraak kno ging niet door, apparaat gehoortest kapot nu kunnen we pas half maart terecht nou echt niet had oppas voor de jongste geregeld en kno arts werkt alleen dinsdag van 10 tot 14 uur of donderdag. Beide dagen geen optie meer per 1 febr want dan ga ik ook op dinsdag werken straks maar weer achteraan bellen grrr hier 8 vakken kast van de meiden bijna uitgezocht, eerst maar dozen halen voor papier hopelijk vanmiddag nog even tijd voor de voorraad kast, uitmesten en kijken of producten nog goed zijn en gebruikt worden verder de bakspullen allemaal uitzoeken, is zoveel en misschien wel verkopen
Heb even gekeken maar denk dus dat ik eerst naar de action kan voor bakken om e.e.a. in te mikken in de toekomst nieuwe kasten in maken, maar eerst de rest van het huis haha gister de keuken al opgeruimd dus nu was de voorraad aan de beurt.. al dat voedsel van die kerstpakketten kan ik gelijk kijken wat we op kunnen maken voor eten deze week
Kast opgeruimd, slaapkamer weer een beetje gepimpt.. zit nog steeds in trainingsbroek haha moeten nog boodschappen gedaan worden maar dat mag manlief lekker alleen doen Blg. zit even te balen, bedenkt me net dat droge worst rauw vlees is, en dat dus niet mag bij ev. zwangerschap had net een hele lading ingeslagen in het noorden.. dan maar alleen eten tussen NOD en Ei wel flinke baaaaalll
Wwik; mijn kat is irritant.. Ieder moment dat ik zit komt hij gelijk op schoot liggen.. Vannacht heeft hij de hele nacht al tegen me aan gelegen heb ik net tijd om even te gaan zitten komt meneer aandraven en gaat gelijk op schoot liggen
Niet dat jullie er iets aan hebben maar ik wil gewoon zeggen dat ik echt in een rotbui ben opgestaan, en om 6 uur ook nog. Dankzij vriendlief. Eerst die rotwekker van hem, en vervolgens laat hij half in zijn slaap een dikke scheet. Stinken in die kamer... werd er gewoon onpasselijk van. :x Kwartier later en zelfs de kamerdeur open rook ik het nog. Ben er maar uit gegaan want kon toch niet meer slapen in die stinklucht. Zo, klaagmodus uit.
Hier nog net geen gladdigheid aan de ene kant jammer want ook wij willen ijsvrij en schaatsen maar aan de andere kant al die ongelukken ... we wonen net op de grens van kou naar warm (overijssel) ml en ik morgen allebei samen vrij kids tot 15 u op school zeiden al kunnen we mooi samen iets leuks gaan doen .. maar wat? kunnen allebei niet echt iets verzinnen hahaha Fijne avond!
Hier geen sneeuw alleen maar heeeeeeel veel regen.. Ben erg moe, vanmorgen om 5 uur m'n wekker van 6 tot half 12 gewerkt. Nu even op de bank straks even was wegwerken
Hier begon het ook rond 15 u te regenen. net als je bij school staat lekker hoor is ook niet meer droog geweest en een flinke wind!' Nu lekker met een kopje thee op de bank voelde me even helemaal niet lekker na het eten Ineens werd ik me toch naar. hoofdpijn duizelig vreselijk gapen en erg moe spieren doen ineens zeer en benauwd bah!! dacht echt van mn stokkie te gaan morgen moet ik naar de huisarts voor mn (tennis)arm ga dit zeker even aankaarten misschien reactie nog van de prednison? was hele dag niks aan de hand. vind het best eng wat er dan zo met je lichaam gebeurt.. ml heeft de kids in bed gelegd en moest nu weg. hij zei al houd de telefoon maar naast je wil het niet moet je me bellen, zo lief! hopelijk gaat het nu weg en blijft het weg.. fijne avond!
yess per 1 febr anders werken, meer rust voor de kids leidinggevende zei wel dat er eventueel in juli/aug ontslagronde komt (wist ik al), ben als laatste erbij gekomen maar andere collega zou er als 1ste uitmoeten ivm afspiegelen. Weten al dat het slecht gaat en in dec tijdens fuctioneringsgesprek zeiden ze ook als je zelf weg wilt werken ze mee met ontslag. NOu ga echt niet zelf weg. Wacht het wel af. als er 2 uitmoeten dan ben ik ook aan de beurt
@Dani; oeii dat klinkt niet lekker zeg zou best kunnen dat dat van de prednison komt.. succes morgen bij de dokter! @P1982: super dat je dat hebt kunnen regelen! Wel spannend de zomer dus.. @Hier; baal van m'n werk, daar in oktober komen werken, voor dat ik uberhaupt aangenomen werd had ik aangegeven niet op de maandag en dinsdag te kunnen (andere verplichtingen op maandag en dinsdag geen oppas) was allemaal geen probleem, later toen ik mijn contract tekende werd gezegd dat ik een van de 'vaste' krachten was en die hoefden maar 1 á 2 keer in de maand op zaterdag.. Nu werd ik sinds oudjaar elke zaterdag ingeroosterd (zit nu op 4 zaterdagen en moet er nog 2) dus wat van gezegd en was ineens een heel probleem want dan was ik niet flexibel genoeg en als ik niet elke zaterdag wilde werken moest ik maar op die maandag of dinsdag ook komen.. Slaat toch nergens op! ze waren er mee akkoord gegaan nog voor ik aangenomen was en nu ineens kan het niet meer! En mijn schoonmoeder moet haar appjes beter lezen, ze had gezegd dat ze elke vrijdag op kon passen dan was ze toch vrij. Had haar dinsdag ge-appt dat ik de 15e smorgens moest werken en de 22e de hele dag, reageerde ze "die vrijdag kan ik pas vanaf 12 uur" dus ik ging er van uit dat het om die 22e ging, ik helemaal moeilijk gedaan om voor de 22e iemand anders te regelen.. appt ze net dat ze verkeerd gelezen had en dat ze dus die 15e smorgens niet kan, en de 22e wel.. zucht..
ja nu moesten ze op maandag naar de vso dus om 7 uur er zijn nu wat meer rust. ja sfeer is al niet leuk op de afdeling en denk dat ze een smerig spelletje gaan spelen. wachten wel af . Ga niet zelf ontslag nemen ook al willen ze dan meewerken dat ik ww uitkering krijg inkomen wordt dan wel minder en we zijn bezig met huis bouwen/verhuizen ppff wordt je toch moe van dat ze afspraken niet nakomen
Mommy: vermoeiend he... Heb je een oplossing gevonden voor de opvang ondertussen? Dani: hoe gaat het meid? P1982: ook een hele situatie op je werk precies... Zelf ontslag zou ik ook niet geven. Maar even spannend afwachten dan.
@nijn; voor de 15e nog niet zucht ze is nu ook ziek dus heb half uur voor m'n werk nog kunnen bellen naar schoonvader (schoonouders zijn uit elkaar) ze dacht dat het wel ging en half uur voor ze zou komen zag ze het toch niet zitten grrr
Hoi! Ik ben bij de huisarts geweest moet bloed prikken ze verdenkt evt de altvleesklier of schildklier? verder rust met arm houden en toch wat bewegen maar niet overbelasten. vanmorgen met jongste naar zkh geweest zn been wijkt nog steeds af maar lijkt beter geworden achillespees is wat kort dus oefeningen en kinderfysio. Hoe is het met jou Nijn? Mommy wat vervelend zeg! werk er is altijd wat. Je hebt het zeker niet vast laten leggen? is het nu gelukt met vervanging regelen? succes! Nu maar eens verzinnen wat we gaan eten vanavond blegh! fijne avond!!
@dani; gelukkig kijken ze het voor je na, je hebt het er maar druk mee al die doktersbezoekjes.. Nee staat niet op papier maar dat is de normale gang van zaken voor het 'vaste' personeel (de mensen met uren) ga er volgende week nog eens over in gesprek met diegene die de roosters maakt.. bij het Kdv hebben ze op maandag wel plek maar ik vind het niet netjes dat ik nu in een hoek gedreven word
Oei Dani, ik hoop nog altijd dat het maar bijwerkingen zijn van je medicijnen! Hier alles ok. Gisteren druk geweest met boven op te ruimen. Wilde poetsen maar heb alles wat de kinderen te klein is op foto gezet en in dozen gedaan. Foto's wil ik dit weekend nog online zetten. Wat ik kwijt kan geraken is mooi extra in de pot! Manlief heeft maandag gebeld naar het zh dat hij de schroeven toch uit zijn rug wil laten verwijderen. Gisteren datum gekregen: 2/2. Dan maar duimen dat die operatie effectief verlichting in zijn pijn gaat geven... Staat hem weer een revalidatie van 6m voor de boeg, maar ja, 't is niet anders. Maandag op mijn werk maar bespreken om terug 4/5 te gaan werken, gaat niet in goede aarde vallen dat voel ik nu al. Hangt een heel gespannen sfeertje...
WWJK: Daarstraks met de was wegleggen ineens erge steken achter mijn linker borst. Gewoon uit het niets, deed geen felle inspanning of beweging ofzo. Begin dan altijd te denken dat ik iets aan mijn hart heb. Pijn was achter mijn volledige linkerborst te voelen. Ademen ging enkel oppervlakkig, zo pijn! Uiteindelijk even geforceerd om te kunnen doorademen en toen ging het wat beter. Voel de pijn nu al de hele avond, zei het wel veel minder als daarstraks. Zit nu voornamelijk boven de borst nu. Maar ben niet op mijn gemak Heb al eens gegoogled op longembolie (tja, waar denkt een mens allemaal aan ) maar dan schijn je pijn tussen de schouderbladen te hebben. Ben ook niet kortademig, vooral in paniek nog altijd. Durf ook niks van medicatie te nemen... Pfff, hoop maar dat het morgen beter is anders ga ik toch even langs de ha.
Klopt bij longembolie heb je het vaak er benauwd bij en op 1 plek pijn en dat zit niet vast aan de ademhaling en pijn tussen je schouderbladen dit heb ik nu ook en ik hoest er nog eens flink bij dus als t vandaag niet beter gaat bel ik morgen ook weer de huisarts vind het doodeng! zo eerst bloed prikken maar houd het in de gaten hoor. kunnen wel heel goed je longen zijn!!