Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moontje: Poeh, ook geen leuke situatie op je werk...

Marnat: Fijn dat jullie opgeknapt zijn.

Dani: Hier ook de strijd met de kilo's aangegaan. 10 kg wil ik er af krijgen. Heb ik een week goed opgelet, gaat de weegschaal nog omhoog ;) Heb al 2 avonden niks meer gesnoept na mijn avondeten, een hele prestatie! :) En alleen water nog gedronken. Eet 's avonds alleen uit pure goesting, niet goed natuurlijk. Zaterdag nog eens op de weegschaal gestaan en toch iets eraf. Gisteren op de step gestaan, maar poeh, mijn arme beentjes :) Nu maar hopen dat mijn inspanningen komende zaterdag wat afdoen op de weegschaal.
    Succes ermee! :)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen!

vandaag weer begonnen met de strijd tegen de kilos! poeh schrok ervan weer 3 kg bij op weegschaal!:$ :)

vanmorgen ontbeten met oats en een kleine banaan erdoor
    nu een kopje groene thee.. straks misschien nog even snel wandelen maar t is glad!

zo eerst het huis maar poetsen!
    Jij ook succes nijn met de kilo`s!
    jee wat een verhaal op je werk zeg. succes!

Marnat hoe is het met jullie?

fijne dag!
    xxx

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Ik hoest mijn longen nog uit mijn lijf , verder gaat het goed.
    Ik heb net de dokter toch maar gebeld en mag om 11 uur even langs komen .

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoe was het bij de dokter Marnat?

Hoesten doe ik hier ook verschrikkelijk! mn middenrif doet er zeer van :(
    Beterschap!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoe was het bij de dokter : Ik ben bij de dokter geweest en heb codeïne gekregen en antibiotica .
    Paar hoest buien tot nu toe gehad .

Naar een paar hoest buien doet het op mijn rug zeer .
    Ik hoop nu dat we zonder hoesten goed slapen , manlief word ook gek van mij.
    Ik kom nooit bij de dokter alleen dan bij de assistent voor cholesterol en bloeddruk.
    zij het ook tegen haar ja klopt zij ze , ik was er nu goed zat van dat ik moest nu wel.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat codeïne werkt goed! hopelijk heb je een hoestvrije nacht en kunnen jullie beiden lekker slapen knap je ook al van op.

Hier ook pijn op rug van t hoesten doe het nog met pcm.
    hopelijk werkt de ab kuur snel en voel je je beter!
    Knuf!!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje lieverd ik hoop het ook het word vervolgd .
    Ow meiden word ziek zou ik zeggen leuk is anders maar om af te vallen erg goed middel.
    Ben bijna 3 kilo kwijt , en zo als in mijn banner te zien moet ik nog twee er af . ik weeg nu 67,6 kilo.

Dani: jij slaapt er wel om?

8. p1982

p1982 Niet meer actief

dat ik baal dat ze misschien de trainingsdag van oudste van handbal gaan verplaatsen van dinsdag naar donderdag

en donderdag kan ze niet trainen. Zo jammer dit en gaat al in per 1 februari grrr

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat nog wel ;)
    vannacht 1x wakker geworden van het hoesten had het flink benauwd! maar het lijkt iets beter te worden gelukkig.

Heb jij beter geslapen door de codeïne?
    Dan moet ik ook ziek worden :p hier moeten er nog zo`n 7 a 8 af!
    ben weer begonnen meer sporten geen koek snoep en wijn en frisdrank meer.
    hopelijk willen de kilo`s er een beetje af!
    heb wel nu t gevoel dat ik trek heb maag knort beetje
    maar heb al fruit op ;) dus wachten tot 12:15 als jongens uit school zijn dan lunch.
    flesje water maar leeg maken.

Jongste is vandaag jarig trakteert op school morgen zn feestje :)

fijne dag!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Gefeliciteerd hoop dat ie een leuke verjaardag krijgt .
    Ik heb op een paar hoest buien na goed geslapen vanmorgen een keer wakker had moeite om weer te slapen .
    Had trouwens de kussen dubbel zodat ie wat hoger was en toen ging slapen goed.

Kilo s nog 8 dan mag je nog even , water helpt idd ook goed anders een cracker .
    Je lichaam gaat er ook aan wennen anders eten.
    af en toe frisdrank in weekend kan wel hoor , en een dag veel eten wat je lekker vind kan ook wel eens helpen .
    weekends nemen we wel eens wat lekkers moet kunnen helemaal niets lekkers meer is niet nodig .
    fijn dat je ook beter hebt geslapen.

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je Marnat.
    We hebben het zaterdag voor de visite al gevierd. vandaag komen opa en oma nog even :)

fijn dat je beter geslapen hebt! hopelijk gaat het nu de goede kant op!
    ik probeer wel gewoon 3 maaltijden te eten smorgens varieer ik met volkoren brood en een glas karnemelk of thee, brinta of crackers,
    lunch wissel ik ook af de ene dag brood de andere dag een rauwkost salade of magere kwark met fruit
    en avond eten wat de pot schaft maar 1x opscheppen en geen saus erbij.

vnavond mag de jongste kiezen wat hij wil eten doen we altijd op verjaardagen
    hij koos patatjes nu hebben we wel een airfryer dus de ovenfriet is al minder vet en veel sla/rauwkost erbij dan kan dat wel een keer ;)
    en veel water
    ja in t weekend mag ik van mezelf een keer zondigen met wat lekkers ;) ach komt wel goed

vriendin van me doet het Dukan dieet is al 28 kilo kwijt! maar vind dat wel een heel pittig dieet pff

Nijn hoe gaat het bij jou met afvallen?

nou ik ga nog even wat opruimen
    xx

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ow patat eten wij ook gewoon hoor toevallig staat het in ons week menu nu.
    Zo lang je idd goed af wissel en je zelf lekkers toe laat komt het vast goed.
    Te snel is ook niet goed ik heb gewoon mazzel of pech dat ik ziek werd het is hoe je het bekijkt .

Hier ook beetje doen in huis toen we ziek waren is er weinig gedaan.

13. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    mijn moeder heeft vorige week een zware operatie ondergaan. eigenlijk zou ze 1 dag op het ic liggen en dan nog 9 dagen op de normale afdeling. helaas ligt ze nu al een week op de ic aan de beademing vanwege een longontsteking :( pff hoop zo dat het goed komt

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ejra: knuffel meid... Ik hoop heel hard mee dat alles goed komt... Sterkte alvast want zoiets laat je niet onberoerd.

Dani: vorige week eindelijk -500g. Deze week al 100g eraf, dus -600g. Probeer elke dag een kwartier te bewegen: crosstrainer of hometrainer of step. Nog 9,4kg te gaan!! :)
    Gisteren wel weer met honger gaan slapen, dat is als je niets meer eet na je avondeten. Maar weet als ik begin dat het omzeep is.
    Friet eet ik ook 1x per week. Mijn lunch doe ik nu 1 boterham ipv 2 en een grote kom soep erbij.
    Gefeliciteerd met de jongste!!

Marnat: goed dat het slapen al beter ging. Daar knapt een mens ook al weer meer van op.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Erja sterkte!!

Knap Nijn nee idd savonds niet beginnen met snoepen of iets nemen want dan doe je het gauw elke avond ;)

Marnat klopt! patatjes zijn ook te lekker om te laten staan ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Erja : knuffel mes en heel veel sterkte .

Nijn en dani kom op meiden het lukt jullie wel de kilo s er af te krijgen.
    Geloof me de laatste kilo s zijn moeilijker manlief en ik zijn al tijdje bezig het laatste er af te krijgen.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: ik snackte ook elke avond, maar een handje chips werd een kommetje en nog een kommetje. En dat wordt op den duur teveel he...

Marnat: ja weet het... Maar vorig jaar is 6 kg gelukt, maar daar zijn er dus 10 terug bijgekomen :( Dus alle hens aan dek, ik wil het ook echt

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Als je wel graag wat wil eten , neem bv: komkommer , zilveruitjes of cracker met kipfilet of fruit .

Ik neem bv als ik zin heb wel drie koekjes .
    Erg lang geleden hier , maar de bovenste dingen nemen we ook wel .
    Moet nog fruit nemen vandaag dat neem ik zo meteen .

Mis kun je hier iets mee: Calorieen tellen met de grootste calorielijst.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden,

ik leef nog hoor maar ben druk met de was en opruimen
    doe dat x 3 kids, een aantal huisdieren, een man die fulltime werkt, 2x per week kiné en een studie en dan blijft er niet veel tijd over
    forum staat heel de dag open maar verder dan even spieken geraak ik helaas niet

las dat jullie aan het afvallen zijn
    ik ook, sinds 24 augustus ben ik op 200g na 14 kg afgevallen en ben nog bezig

hopelijk heb ik vlug weer wat meer tijd om te komen meekletsen

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zuurtje: Pas op je zelf en wat goed al zo veel kwijt ook jij kunt het meis kom op. Hoe veel wil jij er nog af ?

Deel Deze Pagina