Dochters: Meis dikke knuffel schrijf ook lekker van je af dat mag in dit topic als je dat wil. Hier gaat het goed hoesten word minder slapen ging al veel beter . Maandag weer sporten .
Dank je wel mommysince13 en Marnat. Marnat, ook al verkouden? Ik ook, en ik kom er maar niet van af. Veel slijm ophoesten en ook neusverkouden.
Dochters. Sterkte Bezig met traktatie kdv voor jongste 32 stuks. Woensdag avond nog poffertjes bakken en dan klaar
pff wat een was, nu was 8 erin en nog 2 te gaan en straks voor 2e x de droger aan heerlijk hus opgeruimd, kunnen we er weer even tegen aan
Dochters: sterkte meid... Er schittert vanavond 1 sterretje nog mooier dan anders aan de hemel. P1982: geef je de poffertjes koud aan de kindjes of warmen ze ze in school op? Is wel tof als traktatie en niet altijd cake. Hier ook was 6 klaarstaan. Dan nog 1 en lakens van de kinderen. Dan zijn we weer bij tot het volgende weekend Hier middagje ikea, poeh wat een drukte! Weer vanalles bij. Brengen we van die platte kastindelingen mee, wilddn we onder het bed leggen met speelgoed dat de kinderkamers opgeruimd zijn, past het niet onder het bed
doe de poffertjes op een lange sateprikker en dan ong 7 stuks er aan worden koud gegeten en dan wat over is op een schaal en kunnen ze lekker smullen nou dat red ik niet vanavond alles wassen dus morgenavond ook maar 1 en hopelijk eind van de week weer
P1982 is weer wat anders poffertjes maar koud brrr dan hoef ik ze niet hoor Dochters heel veel sterkte! Balen Nijn dat ze niet passen nu dus weer terug? fijn Marnat dat het beter gaat! Mommiesince13 wat herkenbaar!! wel heel vervelend! ik en meerdere hebben het idee dat mn moeder ook een burn out heeft ze is echt zich zelf niet meer.. en heeft er veel symptomen van ze neemt heeel veel (hooi) en zorg op haar vork) vanmiddag op de eerste hulp geweest ze kon haar arm niet meer optillen pijn op de borst enz mn vader helemaal in paniek dr hart, longembol ie enz zeg nee hyperfentilatie, paniek aanval of burn out.. nou ja uiteindelijk denken ze beginnende gordelroos??? of een zenuw die beklemd zat en verder kijken ze niet.. als ik zeg dat ze volgens mij een burn out heeft word het weggewuift nee joh.. ik zat er een aantal jaren zelf ook tegen aan dus ik weet wat het is.. maar hoe krijg ik dit haar aan het verstand? Hier vandaag 2 wassen gedaan, morgen maar opvouwen e.d. heb er nu geen zin meer in feestje was leuk gister! alleen ik word er te oud voor hahaha na 6 wijntjes en tegen 00:30 was ik op! hahaha gauw naar huis mn ouders aflossen 1:45 in bed jongste 6:00 wakker was misselijk ... heb het de hele dag al koud op tijd mn bedje in! fijne avond!
Dochters: Nee niet alleen verkouden , manlief en ik allebei koorts en hadden goed de griep te pakken. We hadden bijna ieder 40 graden koorts. Maar mijn hoesten wou niet over en ik werd er gek van ben ik bij de dokter geweest kuurtje gehaald +codeine en die werken goed. Heb geen hoest buien meer vandaag enkel . Alleen beetje last van de ribben en nu last van de nek door het slapen.
Hahaha Dani, ik onlangs na 1,5 glas cava helemaal aangeschoten We zijn geen 20 meer he Nee brengen ze niet terug. HEb het onderaan in de kleerkast gelegd.
hahaha nee geen 20 meer Oh dat is ook een mooie oplossing ga de kids naar school brengen en dan? geen idee eigenlijk ml ligt in bed dus ik kan niet veel in t huishouden doen alleen op di oppaskids dus geen vetpot op moment, heb al flyers gemaakt en rondgebracht ga maar een stuk wandelen denk ik.. fijne dag!
@Alle zieken; beterschap allemaal hopelijk zijn jullie er snel van af! @Dani: je voelt je ook zo machteloos he, dat je ziet dat het met iemand niet goed gaat en dat ze gewoon niet naar hun lichaam en familie luisteren. Dat van die hyperventilatie herken ik ook inderdaad, een jaar geleden had manlief dat ook, hadden we een rondje gelopen en kon ik gelijk door naar de HAP met hem, bleek hyperventilatie, hij is daarna 2 weken thuis gebleven en heeft bètablokkers moeten slikken. sm heeft datzelfde gehad in augustus, omdat schoonouders niet meer samen zijn belt ze altijd naar ons wanneer er iets is, dus was het half 11 dat ze belde of ml haar naar de HAP wilde brengen, bleek ook hyperventilatie te zijn. Ik vraag me echt af wat er nog meer moet gebeuren voor ze snapt dat ze echt te ver gaat.. maar wie weet gebeurt dat nooit. @Nijn; he balen zeg, hebben wij ook eens gehad, gelukkig moesten we een week later nog bij schoonzus op visite en die woont 5 minuten van een Ikea vandaan (wij moeten naar Rotterdam of Breda, allebei een dikke 3 kwartier rijden) Gelukkig heb je het nog op kunnen lossen
Nou het is weer maandag hoor! Kreeg vamorgen een uitbrander van een moeder op school! Kinderen staan in de rij om naar binnen te gaan.. Laat mijn jongste dochter die weer mee naar huis gaat en nog rustig bezig was met haar boterham..laat ze een klein stukje brood vallen en wil het oppakken en opeten..dus deze mama zegt nee niet opeten! Dat is nu voor de vogeltjes... Nou..de wind van voren...van een vrouw die zicht overal mee bemoeid!! Of ik dat niet ff zou opruimen?! En dan vervolgens wel zelf je peuken op de grond flikkeren he! Stomme **** Laatst kwam ze ook al ongeveer schreeuwend naar me toe lopen ' bist u zwanger?!?!?' nou dankjewel.. Nu weet heel het schoolplein het... Of kom ik er achter dat de juf zoveel jaar in dienst is, wist niemand..dus zeg dat in de groepsapp en koop zelf een bloemetje.. Had zij wel ff het idee dat iedereen geld bij haar moest inleveren zo dat ze wat kon kopen voor de juf een week later.. Uit netheid toen mee gedaan..maar echt hoor ..wat een mensen kom je tegen zeg op zo een schoolplein..
Jee Roslyn hier word je niet vrolijk van! Heb je niks terug gezegd? pff Mommiesince13 ja heel machteloos gister nog eens proberen aan te kaarten bij dr kreeg wind van voren moest er nu eens over ophouden het is niet zo.. nou ja dan denk ik bekijk het maar hoor.. zo lastig!
Dat klinkt niet fijn. Beterschap voor jou en je man. Ik kan vandaag gelukkig voor het eerst eindelijk zeggen dat het over lijkt te gaan.
Dochters: Fijn dat het beter gaat , ook hier gaat het goed . Ik heb de laatste tablet gehad en het lijkt goed te gaan , met beetje hoesten . Hier boodschappen gedaan en ongeveer 15 kilometer gefietst , soms kon ik niet mee komen , maar wel gelukt uit eindelijk.
Pff al een tijdje lekte (drupte) de afvoer van de wasbak in de keuken, net gedwijlt gooi ik de emmer leeg loopt het water letterlijk het keukenkastje uit! Flikkert het hele systeem in mekaar grrrr
T staat er nu zo bij, heb eea weg kunnen gooien wat ging schimmelen. Het stinkt hier nu naar riool.. Manlief is nu naar de bouwmarkt om vervanging te halen van datgene wat kapot is.. Zucht M'n vaatwasser kan nu ook niet aan want die zat aangesloten op het sifon, en de afwas kan ik verder ook niet doen.. De macaroni net kunnen afgieten boven de wc -.-
Urgh! kom weer even over de vriend van zus zeuren hoor.. Zet net op Fb dat ik na 3 dagen huis en katten vlooivrij maken eindelijk de zolder dacht op te ruimen en dat nu die wasbak-afvoer naar de knoppe is.. Reageert hij; "ben blij dat ik van die klere beesten af ben, geen poep meer, geen stink kattenbak, geen voerbakjes en geen verstopte stofzuiger meer.. Moeten jullie misschien ook doen" Ben echt even pissig dit doet hij nou elke keer als ik iets over de katten op fb zet, eigenlijk als ik eens iets op fb zet dan heeft hij er wel commentaar op.. grrrrr Heb gereageerd dat hij zijn b.. eens moest houden met dat gezeik over MIJN katten.. Prima dat hij een hekel aan katten heeft, ik niet! dus NEE ik doe MIJN katten NIET weg.. Grrrr zit echt gewoon wederom weer te koken door die PIEPPP!! Reageert hij nu: hahahaha wist niet dat je boos werd.. (met zo'n slappe lach emoticon er achter) Pfff serieus die gast is 41!!