@Mommy meid als jij het wil doen moet je het doen, zolang je het maar voor jezelf doet en niet voor een ander.. Mijn in stelling is je bent mooi zoals je bent, maar als jij het niet zo ervaart moet je dat veranderen.. @Marnat Lekker rustig aan doen @hier bij de ha geweest, neusspray gekregen voor nu was ze schoon, Koorts in de gaten houden, Bij koorts niet naar school zonder koorts wel naar school, kwa besmettelijkheid hoefde ik geen rekening te houden want het heerst.
Spikkel ik heb jou reacties altijd positief ervaren. Moooi gezegd Ja mijn moeder vind het niet leuk. Maar doe het toch
Fijn dat je dochter schoon is. Hopelijk knapt ze nu snel op... @Mommy, ik sluit me volledig aan bij wat Spikkel zegt. Het is jouw lijf en jij beslist daarover. Al kan ik me jouw moeders zorgen wel voorstellen. Ik zou er ook moeite mee hebben, als mijn dochter, die al mooi is van zichzelf, in haar gezonde lichaam liet snijden. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Hoe gaat het met je zoontje? Slaapt hij nu beter en huilt hij minder? Ik hoop het voor je Liefs Pluisje
Pluisje19 Ja ik moest ook lang over nadenken . iedereen moet zelf doen wat ie mooi vind Gaat iets beter maar hij slaapt nog niet helemaal door
Ai sensaa hopelijk valt de schade mee! Mommy net wat pluisje zegt als je t zelf wil.. sorry kan er niks aan doen maar vind je wat op barbie van tv lijken Spikkel fijn dat je dochter schoon was ja t heerst inderdaad! Pluisje hier vandaag de woonkamer gedaan.. had er geen zin in maar ja soms moet het he haha @ de rest hoi hoi! Jar is opgeknapt, en naar school geweest had vanmorgen 37.7 nog niet helemaal fit en wit bekkie en beetje hangerig.. morgen gaan ze een kabouterpad lopen ... wat t precies is weet ik niet maar hij heeft er zin in hahaha oppaskids ook niet helemaal fit vanmorgen kwam een half 7 en moeder en kind allebei lawaai en hard praten tja toen was t hele huis wakker :x ... hopelijk doet ze morgen wat rustiger ach dan komt ze gelukkig ook later ik ga eten maken, ml wil andijvie (blegh )
Hier vandaag niet oppassen nichtje had koorts gister en mis nu ook , gaat ook niet naar school . Neefje gaat wel naar school , mijn zusje blijft thuis . Als ze wat beter is komen ze samen met mijn zusje vrijdag even langs .
Ik hoop dat je dochter dan nu tot inzicht komt. Het is idd heel erg voor jou en zou er ook verdrietig van worden. Maar als dit voor haar de enige manier is om ervan te leren? En als je ex co-ouderschap meer ziet zitten is dat ook al wel positief lijkt me. Maar dat verandert op dit moment natuurlijk nog niks aan de situatie. En toch denk ik dat dit allemaal gaat goedkomen. Je doet het goed hoor, haar tijd en ruimte gunnen. Je bent een topper! Marnat: Jammer dat je niet moet oppassen. Maar als ze niet fit zijn, zijn ze nog het liefst bij de mama he. Ze zullen graag een volgende keer naar tante Marnat en oom Marnatman komen! Spikkel: Hoe is het met de kindjes? mommy: Heb precies gemist wat je wil laten doen, maar ik ben van het principe: jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik kan er de pijn niet voor overhebben en wil niet onnodig in een gezond lichaam laten snijden. Maar als jij je daar beter bij voelt, moet je dat doen. En vooral voor jezelf doen, niet voor iemand anders. Dani: Oh leuk, zo vroeg al zo'n kabaal in huis (not). Als ze zo vroeg komen mag je toch verwachten dat de ouders zich wat rustig houden. Ze weten toch dat je ook een gezin hebt. Kabouterwandeling hebben wij gisteren ook gedaan Was niet de bedoeling, wilden gewoon even het bos doen en dan naar de speeltuin. Maar waren de weg kwijt, dus dan maar de pijltjes van de kabouterwandeling gevolgd. Was 2,7km, dus meisje was stikop toen we in de auto kwamen. Ze had 's morgens mogen uitslapen maar geen middagdut gedaan. Heb ze niet langer dan 5 min gedragen, dus ze heeft heel flink gestapt. Wij hadden onderweg soms een kabouter met wat uitleg en een opdrachtje. Was leuk! Dierentuin is altijd leuk om te doen. Fijn dat het dan uiteindelijk toch mocht van school. senna: Ai, dat is niet leuk. Hopelijk is er niet teveel aan de auto dan hoeft het misschien nog niet onmiddellijk hersteld? Rest: Sorry, ben het vergeten Met het verlengde weekend hier niet veel online geweest. En op mobiel is het zo moeilijk om bij te lezen. Maandag bij de kine geweest. Het verdicht: eerste nekwervel zit volledig vast, de volgende 2 ook maar niet zo erg als de eerste. Morgen mag ik weer terug. Als het goed gaat, mag ik vanaf volgende week beginnen met oefeningen om de spieren te versterken. heb op m'n werk ondertussen mijn voetenbankje gekregen, is wennen! Morgen komt de arbeidsgeneesheer langs om de werkplekken te controleren. Dus ook wel leuk om dan te weten wat er nog veranderd kan worden om mijn nek minder te belasten. Volgens de kine echt een computernek...
Oei nijn84 dat is niet zo mooi nieuws Marnat jammer van t oppassen, hopelijk zijn ze gauw opgeknapt! wwjk: afvoer onder t huis van de keuken is kapot.. brr stonk hier al zo.. ml zei ach dat is vast niks en ik ruik niks.. dus ik vanmorgen nou is het klaar! kijken jij straks ligt er een dooie rat! dus de avoer. hij is nu water aan t scheppen en straks moet ie onder de vloer, mn vader komt helpen.. lekkerrrr klusje
Oke even kijken wt ik onthouden heb hoor,. mn hoofd is echt een vergiet momenteel, @Marnat agh beterschap voor je nichtje! @Dani aiii das minder zeg.. @nijntje hopelijk helpt het.. @rest sorry dames, @hier dochter naar school al heeft ze gister tot 22.00 liggen hoesten, tis een half dagje dus ff kijken hoe het gaat. ze leek vanochtend al wat minder te hoesten,,
Dani: Vervelend meid! Hopelijk is het snel opgelost, dat zijn niet de klusjes waar een mens op zit te wachten... Spikkel: Ah, zal ze leuk vinden, terug naar school. Hoesten kan lang duren voor het weg is, en al helemaal in bed. Ik had gisteren voor het eerst in jaren (denk al niet meer sinds we samen wonen) moeite om in slaap te komen door koude voeten! Na een half uur rillen heb ik mijn sokken terug aan gedaan. Nu is het wel zo dat de hond meestal aan mijn voeten lag, dus mijn persoonlijke verwarming in bed Maar sinds manlief zijn nieuwe schuimmatras heeft, ligt ze naast ons bed. In het weekend de flanellen lakens boven halen!
Nijntje, dank je voor je lieve woorden... het is en blijft gewoon moeilijk. Ik mis haar heel erg en volgende week is ze jarig.... Maar ik hoop dat de kine jou snel gaat helpen. Dat er wervels vastzitten , is heel aannemelijk, als je zoveel pijn hebt. Dat voetenbankje ga je snel aan wennen hoor. Het is gewoon beter voor je hele lijf, als je netjes in een hoek van 90 graden zit. Ik heb altijd, door mijn kleine postuur, moeite gehad met de voeten aan de vloer komen... Door meer gebruik te maken van een voetenbankje, bungelen mijn voeten niet meer zo. Dan moeten namelijk alle spieren extra werken om jezelf recht te proberen houden... Sterkte en succes @spikkel, fijn dat je dochter weer naar school is. Idd ff aankijken hoe het de halve dag gaat he. Hoesten is vervelend en kan nogal lang aanhouden..beterschap @Dani, brrr afvoergeur iiieekkss!!! Hoop dat het snel opgelost kan worden. Ik moet er niet aan denken om onder de vloer te moeten gaan succes. Net was een vriendin hier, die ook een opstandige puberdochter heeft. Was wel ff gezellig Zo nu moet ik zoontje ophalen van school, bah door de regen... Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
Thanks meidn dat jullie niet gelijk oordelen. Ik ga door met sparen en daarna kan de operatie doorgaan!
Dankje meiden Duim voor je nijn 84 dat je gauw van de pijn af bent . Met je mannetje gaat het goed ook slapen? Pluis: Komt vast goed met dochter duim hard voor je . Hier telefoon vanmorgen of ik koffie drinkers kon gebruiken . Mijn ouders zijn even geweest nu weer weg. Zie ze zondag weer , vader viert dan zijn verjaardag . Zo lekker sporten en daarna stuk lopen.
Manlief wordt telkens wakker als hij zich draait (zegt hij) maar hij snurkt en knarsetand vaak lekker door als ik eens wakker lig. Maar hij ligt vrij comfortabel in ons bed door de nieuwe matras en elektrische lattenbodem. Lief dat je het vraagt pluisje: Dank je Voetenbankje is echt wel leuk! Heb ook niet meer de neiging om hele tijd mijn been onder mij in te leggen. En ook niet met mijn benen over elkaar. Voel mijn nek nu wel wat maar ja, het is niet zo erg als vorige week.