Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jaa we hebben ons hondje opgehaald!

Pip is het geworden :)

wel even wennen hoor het is net een baby haha ;)

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een schoontje dani

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier een hele mooie en goede echo gehad

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieffie!!!!!!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag pip! Oh, hij is helemaal om op te vreten! :)

zuurtje: Super meid! Zo blij voor jullie!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dotje he~!

fijn Zuurtje gefeliciteerd!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zuurtje: Fijn dat alles goed is geniet er van.
    Dani: Wat een snoepie die pip , en wanneer komt woezel? hihi

Even bij mijn ouders geweest mijn moeder is nu nog erger doof door ze ziek is pff wat zwaar .
    En ze heeft last van de benen ze zijn er nog niet goed ziek die twee.
    Mijn vader benauwt en last van de heupen , maandag moeten ze naar de dokter .

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha zuurtje waar we haar opgehaald hebben zat nog 1 reutje ze zei al zal ik die dan maar woezel noemen :D

vanacht is goed gegaan tot 5:50 ;) haha toen was het janken en piepen dus laten plassen en poepen maar daarna zo actief en niet meer in de bench willen dus we zaten om 6:00 beneden :)

fijne dag!

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: moest ze 's nachts janken, helpt een radio. Tip van onze fokker en werkte prima bij de onze de eerste week.
    Hoe reageren de jongens op haar? Enthousiast waarschijnlijk :)

Marnat: hopelijk valt het mee met je ouders

Grrr, net een rat in de tuin gezien. Papa heeft er vorige week al een bij hen gezien maar aan de andere kant van de tuin. Nu zit er dus een bij ons... Hond was van de week al aan't grommen aan het raam en stond in de klimop, hetgeen ze nog nooit in 8 jaar gedaan heeft. Dus kan dat het toen ook al een rat was. Papa gaat morgen eens rondhoren wat we kunnen doen, want vergif leggen met de hond en kinderen is geen optie. Wie tips heeft, ik hoor het graag!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

afgelopen nacht een ramp de hele nacht janken en piepen

ga voor vanacht een wekker halen die tikt en een fleecedekentje in de bench doen
    vandaag de bench wat vaker dicht
    eens kijken of dit helpt

ja kids zijn enthousiast oudste weet niet heel goed er nog mee om te gaan.

xx

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen hoe is het met jullie?

Hier gaat het beter, na een aantal slapeloze nachten met Pip is lijken we nu een beetje een ritme gevonden te hebben.

als ze snachts jankt ga ik eruit en laat ik haar even buiten, dan de bench weer in en verder slapen, verder horen we haar weinig. ze jankt niet meer zo als voorheen

maar jee wat een eigenwijs ding zeg! hahaha ze klimt op de bank en overal op ze gaat tijdens wandelen op de kont zitten van bekijk het maar en ze luistert voor geen meter echt een puppy, donderdag naar de dierenarts voor nakijken en entingen en dan donderdag avond starten we met puppycursus is wel nodig ;)

vanmiddag met oudste voor controle naar kinderarts.

zuurtje hoe is het met jou? voel je je goed?

fijne dag allemaal!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Moet het even kwijt pff tranen vliegen over mijn wangen.
    De doos met kinderspul van mij aan het na kijken en wat papieren in de kranten doos met pijn in mijn hart pff wat moet ik er mee is het idee dat ik dan heb , maar pijn doet het wel om het weg te doen.
    Verder gaat het goed hoor , dit zijn zware momenten .

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

dikke knuffel voor jou Marnat!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: heerlijk he, puppies :) Hoe valt de zindelijkheid mee? Wel goed dat hij 's nachts jankt voor uit te mogen.
    Hoe was het bij de kinderarts? Alles ok?

Marnat: sterkte meid...

Hier half dagje gewerkt, veel huishouden gedaan, vanavond ook nog.
    Stopt helaas nooit he...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja het meeste gebeurt wel buiten doen haar om t uur of na t slapen even na buiten, maar ook nog wel eens wat in de kamer

Ja bij de kinderarts was alles gelukkig prima! over een half jaar weerkomen.

heb nu een oppaskindje was er vrijdag ook en die is verschrikkelijk bang, maar laat t beestje niet de hele dag in de bench vind ik ook zielig en pip doet niks, maar ze gilt het uit als pip in de buurt komt ;)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier komen soms ook dat kindjes zo'n schrik hebben van onze hond, maar ja, ze is 8 jaar dus het drukke puppygedrag is er gelukkig niet meer bij :) En het zijn die kinderen die haar elke keer gaan opzoeken als ze haar niet vinden :) Zou idd niet toegeven, ze moeten wennen. Eventueel als pip rustig ergens ligt, proberen stilletjes te aaien ofzo? (maar ja, ik ben hondenliefhebber, dus niet echt objectief :D )

Hier aan't kijken om van energieleverancier over te stappen. Maar manlief interesseert het niet, zegt er niks van af te weten. ;) Ik ken er echt niks van, dus weet nu niet wat ik moet doen. Zou de stap wel durven zetten, begint hij weer te zeuren over opzegtermijnen ed... Pffff, mannen!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje schatten.

Daar gaan we de overgang gaat weer stapje verder zit op 33 dagen ik zou nu ongi moeten zijn , maar gaat langer duren , zou ongi nu echt weg blijven ?
    Zo ja hang ik de vlag uit .

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: dan zou ik ook hopen dat het wegbleef. Maar hebben het jammer genoeg niet om te kiezen he...

Wwjk: zoonlief heeft een wiebeltand! Vind het zo spannend voor hem. Hij durft niet meer te eten :) Heb hem nu een doosje in zijn boekentas gedaan voor moest hij in school uitvallen.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spannend nijn! slim om wat mee te geven hiervoor!

Marnat he jasses hoop ook voor je dat het wegblijft en je je beter voelt!

hier een hele eigenwijze pup die nog veel meot leren ;) ben dr nu al moe van hahaha

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tand is er al uit! :) Ze poetsen hun tanden altijd tijdens het douchen, en hij begon vol goede moed zoals anders. Had even geen aandacht aan zijn tandje gegeven en ineens was het zover :D en blij dat hij is!! :)

Dani: wacht maar tot ze gaan puberen, die pups :) Het is soms heel vermoeiend, maar het betert wel. Ze moet haar plaatsje nog vinden en uiteraard moet ze haar grenzen verkennen... Sterkte ermee ;)

Deel Deze Pagina