Ok.. heel erg dit..onze dochter van 7 had op school een korfballes gehad. Nu is korfbal heel groot hier en hadden ze een paar weken later schoolkorfbal toernooi van alle scholen in de omgeving. Dus mijn dochter zeuren dat ze mee wilde doen. Hebben ze dus gewoon het toernooi gewonnen 😂 En dinsdag gaat ze meetrainen want ze vindt het geweldig! En ik ben super emotioneel aangezien mijn dochter met een afwijking is geboren en de vraag maar was of ze ooit normaal kon lopen. Is gelukkig goed gekomen, maar toen ik haar op het moment van affluiten zag springen liepen me de tranen over mijn wangen.. ons hypermobiele sprietje.. En het gave was nog dat een ander teamlid/klasgenootje is geboren met maar een paar vingers en teentjes en daar deden ze in het begin een beetje plagerig over, maar die was echt bloedfanatiek 😆 Ben zo trots, moest het delen!
Dani: Hoop dat het al wat beter is met je zoon en jullie aan het genieten zijn . Dankje idd hopen dat er niks zit , maar de dokter wil hem niet voor niets er eerder heen hebben denk ik. We gaan het rustig afwachten . Moontje: Topper is je dochter mag je zeker trots zijn .
hoe is het met iedereen hier 2 meiden vandaag thuis gehouden voelen zich niet fit en druk weekend voor de boeg pff nu bezig wassen draaien en huis opruimen en dingen verkopen en dingen worden opgehaald
Ja we hebben ontzettend genoten vorig weekend! we hadden het ook echt getroffen met het weer en een hele mooie omgeving lekker eten heerlijk weer lekker opgeladen De jongste was al weer redelijk opgeknapt mn moeder wou hem maandag naar school doen zeg mooi niet ziek maar ff lekker uit, maar goed ook woensdag is hij pas weer naar school gegaan zo zwak nog en snotterig. Hoe is het verder met iedereen? hier net boodschappen gedaan nu ff koffie dan nog poetsen en ze alweer uit school halen ochtend is zo voorbij
Even van hieruit een update: Ik ben sinds deze avond weer thuis na 5 dagen ziekenhuis (de internetverbinding daar was niet al te best) Maandag om 14.45u is ons prinsesje Yindie geboren. Ze ligt in de couveuse maar doet het super. De nacht van maandag op dinsdag heeft ze c pap gehad omdat ze het wat moeilijk had. Ze ademt volledig zelfstandig en heeft geen hulp meer nodig Ze drinkt ook al melk uit een flesje, vanavond voor het eerst 12ml. heeft ze helemaal zelf gedronken Sinds gisterenavond ligt ze wel onder de blauwe lamp tot morgen en dan is het bekijken wat het resultaat van het bloedonderzoek van vanavond laat zien of het nog langer nodig is Ik heb al lekker veel met haar geknuffeld en papa heeft vandaag 2x een ander pampertje mogen aandoen nog ongeveer een 5 tal weekjes maximum en dan komt ze thuis, ik kijk er nu al naar uit woensdag 2e chemo gehad en tot nu toe voel ik me goed, enkel donderdagmorgen was ik een beetje slapjes maar tegen de middag was dat ook weer weg. En moe maar dat zal zo nog wel eventjes blijven( hb te laag en door de chemo)
Och zuurtje toch, Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje en wat doet ze het goed! En wat ben je sterk, hopelijk slaan de chemo s gauw aan en heb je er zo min mogelijk last van!! hoop dat je ondanks alles wel kan genieten van jullie meisje! xxx
genieten kan ik zeker en de chemo heeft al een beetje zijn werk gedaan want de klieren zijn niet meer zo gezwollen, kan mijn hoofd weer draaien en heb er geen pijn meer aan zoals het 2 weken terug nog was ook de benauwdheid en kortademigheid is weg
Zuurtje: gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hier alles zijn gangetje. Gisteren weer een tand afgebeten Vandaag maar tandplan gaan afsluiten, kunnen we volgend jaar met de kronen beginnen
zuurtje fefeliciteerd nijntje mooi balen van je tand oudste gisteren weer gehandbald en met 17-7 gewonnen, maar wat een commentaar van tegenpartij pff nu verjaardag oudste vieren, bezoek komt om 1430 uur
Fijn zuurtje dat je kan genieten en de zwelling al afneemt! Ai zuurtje balen zeg dat gaat geld kosten Wij moeten ook nodig weer een afspraak maken voor controle blegh!! P1982 fijne verjaardag. .. ben zelf niet helemaal fit. moe hoofdpijn en hoesten hoop niet dat ik ziek word kids zijn druk en erg luidruchtig allemaal maar vroeg naar bed!
Dani: Ja met die verzekering gaat het wel meevallen, maar je krijgt pas na 3 jaar volledig uitbetaald. Dus even plan uitzoeken met mijn tandarts. Deze tand nu is nog niet ontzenuwd. Voorlopig nog geen pijn, gelukkig! Ben wel erg voorzichtig met wat ik eet nu. Hier hangt het ook in de lucht. Begin vorige week niet fit, nu gaat het weer beter. Zelfs het hoesten is over gegaan. Gelukkig! Dit weekend flink wat kunnen bijslapen. Gisteren al om 22u in slaap gevallen boven mijn boek in bed Oh, was heerlijk, onder het fleece dekentje en daar nog het dekbed over... :-O Maar heb heerlijk geslapen! En drukke kids, heel herkenbaar p1982: Fijn feestje gehad?
Oh heerlijk dat je er af bent en bij hebt kunnen slapen. hier gister ook op tijd er in en vanmorgen uitgeslapen wel koud dus had een lekkere fleece pyjamabroek aan vanavond weer op tijd en tot die tijd lekker onder een dekentje een romantische film kijken ml is werken. hoop ook gauw dat ik van t hoesten af ben want zodra ik ga liggen .... hopelijk blijft de pijn uit want zenuwpijn... brr kan dr overmee praten haha
Goedemiddag!! Ik heb ff hulp nodig met styling advies wie wil! haha we hebben onze kamer gedaan vorig jaar zomer en sindsdien probeer ik het al gezellig te maken het lukt een beetje maar ben niet helemaal tevreden vloer = houten planken meubels = hout bijn zelfde kleur als de vloer bank = grijs muur = grijs overige meubels = wit dus hout grijs wit zijn de hoofdkleuren op mn verlanglijstje staat meubels schilderen ml vind t prima zo haha ik wil de meubels dan wit met hout dus witte tafelpoten en mooi houten blad zodat het ook weer met de vloer matcht. ook staat er een nog een mooie witte grutterskast en een fatuil op ons lijstje nu ben ik gaan stylen met witte en donker en licht grijze assesoires maar ook met blauw groenige kleuren denk aan kussentjes en vaasjes. maar nu vind ik de (oud) roze kleur ook zo leuk.. dus die ben ik er aan het door mengen maar het word een rommeltje zo.. wat doen jullie om het gezellig te maken?? wat zouden jullie doen. grijs wit hout en 1 kleur of kan het gemengd wel bij elkaar? de kleuren passen mijn inziens wel bij elkaar het zijn warme kleuren.
Goh dani, moeilijk... Met het roze erbij vind ik het er iets romantischer uitzien. Maar ben wel een fan van roze Vandaag langer moeten werken. Kom ik om 17.45 thuis aan, loopt onze hond los op straat! :-o Dacht eerst dat mijn zus bij haar liep maar waren een mama en kindjes van school die ze aan't aflikken was Blijkbaar stond de poort open en moesten de kinderen de hond binnenlaten. Maar ze stond aan de deur en daarom had meisje haar toch uitgelaten... En manlief heeft niks gemerkt. Blijkbaar is ze om en bij het uur weg geweest!! :-o Maar aangezien ze vrolijk naar huis wandelde is het hier zo slecht nog niet Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar ze overal gezeten heeft
haha ojee nijn fijn dat ze terug is! Ja zo zit ik dus ook haha lastig!! misschien moet het blauw groene weg en moet ik gewoon alleen roze toevoegen weet niet of dat lukt met een mannenhuishouden
verjaardag was wel leuk maar erg druk, dus oudste vond het op een gegeven moment genoeg gisteravond veel politie, ambulance en brandweer in de straat later ook trauma heli is een jongen van 15 jaar overleden kids zijn er van in de war en zusje van jongen zat bij onze kids op school dus nood protocol is in werking gezet en ook om te praten zo zielig nu beetje in huis bezig op ruimen en spullen pakken voor rommelmarkt wat een zooi niet normaal verder fotos maken van spullen die niet meegaan en hopelijk daar snel van af
Dani: ik ben voor de vrouwelijke touch in het mannenhuishouden P1982: poeh, heftig allemaal! Een ongeval?