Wij laten al het geld wat we zomaar van de belasting krijgen met brief dat het definitief zou zijn nog een jaar op ee spaarrekening staan gewoon voor de zekerheid. Zijn daar idd niet zo handig. Hebben het in het verleden ook meegemaakt toen gebeld en hebben daar toen ml zn salaris fictief omhoog laten zetten krijgen we dat gezeur niet meer iig.
ja ik had het ook hoger gezet express al, maar helaas hebben hun het dus ff nog hoger gezet terwijl hij het bij lange na niet haalt..
Ja leuker kunnen ze het niet maken he... is idd erg lastig als ze je maar niet willen begrijpen.. Waarschijnlijk krijg je het volgend jaar weer terug, maar daar heb je nu niks aan he. Ik ken het helaas. Doordat ik in 2013 werkeloos ben geworden, kreeg ik van mijn werk een kleine vergoeding mee ( in november en het was echt niet veel... om een beetje de eerste maanden ww op te vullen) Daardoor moet ik nu bijna 2000,- terug betalen aan zorgtoeslag, kindgebonden budget en kindrropvangtoeslag..fijn zeg!! Dat is meer dan ik gekregen heb:x En ik kan het nu eigenlijk ook niet missen, zeker voor deze dure maanden. Ik heb ook geen idee, hoe ik het allemaal rond ga krijgen...bah! Mijn sm zal wel weer een week komen, extra kosten. Ik wilde graag iets voor mijn ouders doen, tweede kerstdag en natuurlijk ook iets voor mijn zoontje en dochter kopen.. poeh gaat lastig worden. Dat KL$% geld ook altijd... In elk geval beterschap voor je kids... @MamaChantal, super hoe je meisje het doet op school, ondanks haar slechte conditie. Dat is toch een opsteker he. Nog iets van die kinderarts gehoord? Fijn dat Cay door heeft geslapen hopelijk zet deze trend door voor jou... @dani, ja kinderen zijn het ene moment doodziek en het andere weer aan het rondrennen he. Beterschap voor hem... @Mommy, het lijkt me dat je daar niet meer voor hoeft te bellen, als je het netjes teruggestuurd hebt. Als het goed is, krijg je daar nog een bevestiging van.. @wwjk, dochter is gisteren niet meer geweest, ook heeft ze niks laten horen, dat vind ik erg... Ze zou appen, als ze wist wat ze woensdag ging doen, maar dat doet ze dus niet... Ik wil haar ook niet gaan pushen, maar dit is zo moeilijk... Genoeg geklaagd, nu maar ff mijn frustratie omzetten in werk...en hier maar weer eens was vouwen enzo... Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
Even snel knuf voor de geen die hem kan gebruiken. Hier zo visite kids komen met mijn zusje . De jongste was al erg vroeg waker hoor zo meer .
Knuffel terug en geniet van je dagje Pluisje @HooyoShimbir, ik neem aan dat het voor mij was? In elk geval thnx het is lastig en vooral erg verdrietig, dat ze ook niks van zich laat horen... Ik stuurde haar gisteren een appje, maar daar reageert ze heel kort op. Ben ik maar niet verder gegaan, ik wil haar niet pushen he.. @de rest, ik hoop dat de kindjes wat opgeknapt zijn en iedereen een fijne dag gewenst en een knuffel, wie het nodig heeft... Pluisje
@Nijntje vertel? @Marnat veel plezier! @pluisje knuffel voor jou!! @rest uhhh @hier kleine man al gedouchd over een half uurtje boodschapjes doen en daarna dochter op halen.. Verder weinig, veel last van mn ongi... Bleghh
Arme jij, ik kan je een novasure behandeling aanbevelen Ik ben amper ongesteld geweest. echt een verademing na alle ellende van afgelopen jaren...
Ooh pluis goed dat ik dat lees Kan ik me alvast voorbereiden op volgend jaar Heb namelijk ook ontslag vergoeding gekregen.
ik heb vanmiddag overleg met de ha want dit is geen doen zodit is al maand 4 ofzo dat ik geen fut meer heb en er flink last van heb
Hoi! Pluisje wat fijn dat het bij jou helpt, lastig he je wil toch wat van je dochter horen maar haar niet pushen!.. knuf! Spikkel knuf! lastig zeg dat je er zo n last van hebt! Nijn jij ook hele dikke knuffel! Marnat geniet van je dagje wwjk: vanmorgen cadeautjes gekocht met mn moeder voor de jongens voor de sint en hun verjaardagen.. had ik vanmorgen mooi de tijd voor wel aardig geslaagd! joepie! haha Vanmorgen met Jar naar de HA geweest, moe niet fit en elke avond verhoging-koortsig ruikt uit zn mond, Hij heeft een flinke luchtweginfectie en t lijkt een beginnende keelonsteking, dmv virus weinig aan te doen dus Pfeiffer aangekaart.. ze dacht van niet, klieren waren nog niet dusdanig opgezet, en de verschijnselen zijn te mild.. ach en mocht het zo zijn krijg je toch rust voorgeschreven.. we wachten het af. morgen zwemles maar af zeggen.. fijne dag!
Was idd voor jou ik snap dat je niet wil pushen. Hopelijk mist ze jullie thuis straks net zo erg als jij haar en komt het allemaal goed. Sterkte.
Was erg gezellig , mijn zusje was /is erg moe. Jongste was om 2 uur al wakker en wou niet meer slapen . Is ze om half 4 maar broodje gaan smeren en vandaar ook vroeg mij gebeld . Zag dat ze er door heen zat , en bood aan de kids hier te houden en zij even kon slapen thuis, maar wou ze niet. Nu is ze nog naar haar manlief om ergens na te kijken of zo iets . Vind het wel sneu , meer kan ik ook niet , kan ook wel huilen , ze heeft het even zwaar . Nichtje wou wel blijven of in elk geval hier zijn. Ze wou toch wel met mama mee . We hebben slinger voor opa gemaakt die is jarig dinsdag . Was wel weer erg leuk , voor al na tijd opruimen , maar al weer netjes hier . Ik zou nog laden in delen maar heb geen puf , samen met manlief het weekend maar doen.
even een snelle zwaai sorry voor mijn afwezigheid maar het gaat niet zo goed met me zowel psychisch, fysiek al financieel zit het even tegen eind januari wordt het financiële even beter want dan krijgen we geld terug van de belastingen, dan kan er eindelijk een nieuwe laptop komen( deze valt steeds uit en mist 12 knopjes ondertussen) en nieuw ondergoed en broeken voor mezelf want ik loop nu met stukke kleding rond. sorry maar ik zit er even doorheen