Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Heb gewoon maar n app gestuurd dat ik geen zin heb om hen happy family te zien spelen met mijn zoon. Hij laat dr maar thuis.
    Dit zuigt zo. Ben dr meteen weer van in de stress. Pijn en druk op mn borst en zo.. zo boos... als hij zich vanavond te pletter rijdt ist voor mij ook prima.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel Sue, helaas is mijn tante een paar dagen geleden overleden :(:(:(

Jij ook succes morgen. hoe rot ook: probeer het van de goede kant te bekijken, doordat hij haar meeneemt, leer je haar kennen. Je zegt dat ze best aardig is en dat is al een grote plus. Iets wat je niet zou weten als hij haar op de achtergrond houdt. Het is ook prettig om te weten of je kindje met iemand omgaat waarvan je weet dat ze aardig is, toch?

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

@ mambei.. gecondoleerd.. :( ik vind het echt heel sneu..

Ik ken dr dus al.. heb ff een topic geopend want zit dr ff doorheen. Daar staat t wat uitgebreider.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mamabri: Lieverd wat lees ik nu , gecondoleerd veel sterkte.
    Erg snel gegaan allemaal , ik hoop wel dat je zelf weet wat je doet .
    Ik snap goed dat je er door heen zit , maar wel sterk blijft voor je gezin en niet in zakt zo van het hoeft niet zo .
    Duidelijker wil ik niet zijn maar denk dat je me wel begrijpt.
    De aller dikste knuffel die ik heb is voor jouw .
    Verder slik ik even tien keer pff.

Hier gaat het verder goed met ons.

Alleen mijn schoonvader word geopereerd aan zijn schouder hij krijgt een kunt schouder , [ schouder versleten]
    Mag / kan ook niet meer auto rijden , wij doen op moment de boodschappen voor hun. Hij moet volgende week naar het ziekenhuis .
    Schoonmoeder moet heen voor borst onder zoek volgende week .

Met mijn ouders gaat het goed , alleen vader loopt moeilijk alleen we zeggen er niets van helpt niks.

5. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Onze zoon met ass en genafwijking gaat morgen voor het eerst slapen in een woonvoorziening voor twee nachten.....
    Ik vind het zo moeilijk dat ik de hele tijd moet huilen.....Maar het ging niet meer elke dag strijd en overprikkeling....Ik weet dat het goed is maar toch.....

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Lief van je, komt wel goed ;) Ademhalen en doorgaan....Leuk is anders dat wel.

Een kunstschouder? Nooit bij stil gestaan dat dat ook nog kan :) Ik ken een kunstknie/heup, maar schouder nog nooit gehoord. Lastig dat je dan alle boodschappen moet halen en dat je schoonmoeder voor borstonderzoek moet is ook spannend...

En jij hebt blijkbaar ook zo'n eigenwijze vader als ik had, klinkt het :p

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

sterkte ermee. Het is ook gewoon niet leuk. Het liefst wil je dat het allemaal "gewoon" kon, maar soms gaat het anders.

Hoe moeilijk ook: iemand liefhebben is soms ook iemand los kunnen laten als dat nodig is .....

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

ondanks alles van de afgelopen weken ben ik nu weer een beetje blijer...Wij krijgen een hele leuke, lieve en speelse erfenis....Een Superlieve golden retriever die bij ons mag komen wonen :) Hij is nog niet zo oud en was het kindje van mijn tante. De kinderen weten nog van niks, maar zijn wel gek met hem. :):):) Morgen halen we hem op, ik hoop dat hij het fijn vind bij ons.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

dames!

Wat een rust hier?!

hoe is het met iedereen>
    hier heeft de jongste waterpokken
    hij is 6 dus mocht ook wel eens... ;)
    wel sneu hij heeft er veel last van
    bad net weg maar toch de douche bak vol laten lopen en zemelen/havermout vlokken erin hij vond het heerlijk en is even jeuk vrij... heb wel met panty kousje over de afvoer water weg laten lopen maar nu hopen dat der afvoer niet verstopt .... haha had het beter in washandje kunnen doen maar goed....

fijne carnaval voor degene die het vieren..
    fijn weekend!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek heropend.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Beheer Bedankt!

Tijdje niet geweest en ik vroeg me af hoe het met jullie dames is??
    Hier gaat het goed! Kleintjes worden groot he ;)

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier gaat het ook wel goed hoor, wel druk met onze dochter van 7 die het momenteel wat moeilijk lijkt te hebben. verder gaat alles goed :)

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat spikkel. Moeilijk op school? of niet helemaal lekker in haar vel?

Onze oudste van 8 die kwam thuis dat hij gepest werd en hij is zo verlegen dus nu opgegeven voor een kanjer training. hij heeft nu een aantal individuele lessen gehad maar wat is hij daar van opgeknapt zeg, zo fijn om te zien,

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    thuis en op school dus het is even lastig met wat er nu precies aan de hand is.. samen met school zijn we aan het kijken wat de beste manier van benaderen is, rekenen is ze slecht in althans de sommen die ze nu heeft, en zodra ze moet rekenen begint ze zodra ze s'ochtends uit dr bed is te roepen huilen en schreeuwen dat ze niet naar school wil. Daarnaast heeft ze wat gedragsproblemen die we proberen op te lossen maar dat is even zoeken naar hoe..

wat fijn dat jullie zoon zo opgeknapt is zeg!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja heel fijn
    Hij was ook slecht in rekenen snapte het gewoon niet en werd zo gefrustreerd dat juf bij ons kwam om thuis aan de slag te gaan met eierdozen met blokjes en tientallen e.d. dan maak je de sommen en getallen inzichtelijker. en leuker
    dus bijv: 38-13 dan zet je 4 volle eierdozen klaar uit 1 haal je 2 blokjes dus dan heb je 38. hier haal je dan 1 doos = 10 en 3 losse blokjes af. hoeveel heb je dan?
    Dit heeft hem erg geholpen hij is er nog niet en moet nog flink nadenken en vind het lastig maar snapt het nu wel beter.
    Misschien ook iets voor jullie? lastig hoor ik hoop dat jullie gauw een oplossing vinden!!

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mm ik ga daar ook eens mee aan de gang kijken of het dan wat duidelijker word, al snapt ze de grotere sommen wel zeg maar..

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja de makkelijkere sommen zoals 28-8 maar zodra je dan 28-9 word is het veel lastiger. komt vast goed!

18. Manque

Manque Niet meer actief

Hoi Charliebradbury,

Hoe is het gegaan met het logeren? Zet je het voort? Wij weten dat dit voor ons ook de toekomst gaat zijn. Onze zoon heeft ook ASS en een chromosoomafwijking. Hij is nu 4,5 en wordt al lastiger te hanteren, is ook snel overprikkeld en wordt dan extreem druk en emotioneel. Hoe oud is jouw zoon?

19. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Hoi,

Onze zoon is nu 8 jaar, wij zijn er ook vrij vroeg achter gekomen dat onze zoon ass heeft.
    Het logeren gaat heel goed hij vind daar zijn rust en is dan minder overprikkelt.
    Ook wij hebben meer rust in ons gezin op de dagen dat hij daar logeert.
    Een win win situatie.
    Wel vond ik het in het begin erg moeilijk en voelde ik me erg schuldig, gelukkig is dat nu niet meer zo vaak zo.

Groetjes will

20. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Dat ik nog steeds niet slaap. Ik kan er niet tegen dat vriend naast me ligt. Erger me werkelijk aan alles.

Deel Deze Pagina