en nu verder op zoek naar een job maar dat is moeilijker dan gedacht, ik mag namelijk geen lichamelijk zwaar werk doen met mijn rugafwijkingen. 22ste mag ik onder de scanner en dan ben ik benieuwd of er iets aan gedaan kan worden
doe ik nog even 2 maandjes doorbijten en dan wordt het hopelijk beter ik ga verder snuffelen tussen de vacatures
@zuurtje dikke knuffel meid! @hier Mn dochter knapt op maar mn kleine man heeft het te pakken het arme schaap klinkt echt als een zeehond, zelfs als hij ademt dus even goed in de gaten houden, hoestdrank pcm en luuf en veel liefde en aandacht en hopen dat het snel weer wegtrekt.
Dat ik wordt gevraagd of ik wil werken maandag van 7.30-11.30 en dat ik tot ver over 12 moet werken volgens de regels moeten ze mij dan bellen of ik langer kan werken. Nog nooit hebben ze dat gedaan dus waarom nu wel?? :x Nu moet ik in het weekend de oppas bellen of mijn dochter kan blijven eten en slapen.... /baal !!!!!!
Goedemorgen Wat is het hier toch rustig dames? Zuurtje hoe is gaat het met je? Spikkel hoe is het met je dochter? Mamachantal las dat je naar de intocht was geweest wat een commotie he ... bah, wel een leuke dag gehad? Kids hebben hier een schoen gezet en ja! er zat bij beide een cars autootje in vanmorgen ze zijn wel zoooooo druk van die sint hype pffff maar ja hoort erbij haha
@Dani met dochter gaat het al wat beter gelukkig die hoest nog wel maar slaapt in ieder geval weer lekker snachts, nu begint alleen de jongse flink te hoesten.. De sint hype maakt haar hie ook drukker vol spanning tig tekeningen voor sinterklaas whahaha. Naar buiten spieken of ze een piet ziet..
Spikkel: Knuf voor jullie , hoe is het nu ? Tompoes: Toch fijn dat ze nu wel bellen! Ik zou er niet te veel van zeggen nu in deze tijd , werk is werk zo moet je het zien. Ja vervelend geen oppas kan je man niet op passen ? Of weken jullie beide? Succes met zoeken of hopen dat ze daar kunnen blijven . Straks naar mijn ouders mijn vader viert zijn verjaardag . Gister telefoon werd niks gezegd , was mijn zusje . Terug gebeld , bleek de jongste gebeld te hebben die was er mee aan het spelen . Zegt zusje tegen hem zeg maar halo deed het ook smelt. Hij had het voor de telefoon nog niet gedaan , zo wel een keer . Weer nieuw woordje waar we bij waren ook nog smelt.
@Marnat liefffff hier ook wel eens dat de telefoon gaat en 1 van onze neefjes of nichtje aan de telefoon hangt haha.. Ja hier gaat het wel redelijk hoor, ff doorknokken nog een paar dagen Maar komt goed
Marnat: ach, hoe lief! Nu ze het eens doorhebben ga je vaker hele gesprekken voeren Spikkel: beterschap voor je mannetje! Zuurtje: ai, da's minder En de jobs zijn maar karig momenteel, zeker nu met Ford die komende maand dicht gaat... Sterkte! Tompoes: vervelend dat ze je uren zo kort op voorhand bespreken. In het weekend is het altijd moeilijk om opvang te regelen. Hier zat het vrijdag allemaal tegen. Op het werk beschuldigd worden van vanalles dat niet waar is, collega deftig op zijn plaats gezet! Dan manlief verslag gekregen van het laatst bezoek aan de prof: patiënt is niet in staat zijn huidig werk, lichter of aangepast werd te verrichten. Komt ook even rauw op je dak... Wij hadden dat idee wel maar als je prof het zwart of wit zet... Morgen naar de controlearts voor invaliditeit. Fingers crossed dat we zoveel mogelijk percentages krijgen want het gaat hem echt niet. Verder is meisje enorm vervelend. Krijsen omdat ze haar zin niet krijgt, broer slaan, hele tijd op mama roepen, ... Wat zijn jongens toch veel gemakkelijker! Dit beloofd alvast voor de puberteit...
Hahahaha hier zijn ze er ook zo mee bezig. Zoonlief zou liefst elke dag schoen zetten En de mooiste tekeningen maakt hij de laatste week, zo prachtig! Wag zullen ze blij geweest zijn met hun auto'tje!
@nijn oef datr klinkt als een rotdag vrijdag! Succes morgen! @hier blegh ben kapot de hele dag moe geweest, een rotdag gehad. Nu al vanaf 19.00 op bed in de hoop dat ikwat bij kon tanken maar slapen wil niet lukken...
Vraagje Dames.. Ik ben dus gastouder en zit met een box in mn kamer die ik zooo zat ben neemt zoveel ruimte in beslag Staat al zo vol we wonen niet zo heel ruim vind ik zelf Oppaskindje komt de ene week woensdag ander week di en woe. Ze word in febr 1 maar ze is heel snel. zit al kruipt enz wil ook niet echt meer in de box zitten. alleen als ik naar de wc of boven de was aan wil zetten zet ik haar in de box.. kan ik het maken om de box weg te doen tegenover ouders? wat denken jullie? in augustus komt er weer een baby.. maar dat duurt nog zo lang haha box weg ja of nee?? dank!
Spikkel: Was het ook hoor, en dan waren er nog wat dingen bijgekomen die ik hier niet durf schrijven ivm meelezers. Ben er nog boos om! Hopelijk heb je toch wat kunnen bijslapen. Met in bed te liggen rust je ook al wel, dus op zich is dat ook al goed. Dani: Als ik voortga op mijn onthaalmoeder kan je hem weg doen. Van het moment dat ze kruipen gaat hij er daar meestal uit. Ze heeft een mat liggen, een relax, of ze zitten wat in de eetstoel. En eigenlijk werkt dat prima! Zelfs nu heeft ze 2 baby's, eentje van maart en eentje van juli. Die van maart ligt/zit ook niet meer veel in de box, veel op het speelkleed. Want ze kreeg het niet onder de knie met een box en een babybedje, te weinig ruimte. Maar zo lukt het ook. Soms liggen ze wel met 2 in de box als ze wakker zijn, met de voetje naar elkaar. Vandaag naar de controle arts geweest voor invaliditeit. Wat een klucht! Moet je alle verslagen en foto's meenemen, hebben ze niet bekeken. Manlief heeft wat rek en strekoefeningen moeten doen, heeft zijn litteken niet moeten laten zien. Wat vragen moeten beantwoorden en dat was het. Hebben nu in de eerste plaats een gehandicapten parkeerkaart aangevraagd. Dat zullen we per post verder vernemen hoe alles gaat verlopen... En invaliditeit wordt met de arts van het ziekenfonds besproken omdat ze op dit moment niet kunnen zeggen of het blijvend is of niet. Dus zitten nu met meer vragen als voor we gingen
........... wauw!! Na 4 weken krijg ik ein-de-lijk het lab formulier opgestuurd!!!! En de verwijzing krijg ik nadat de uitslagen van lab binnen zijn. Die wilt ze eerst afwachten .... poeh! Duurt ff.. maar het word opgestuurd! Ook urine moet ze inleveren Verder gaat het aardig hier,met mij ff niet super maar komt ook wel weer goed. Kids gaat goed, dat is t belangrijkste
hehe eindelijk mamachantal oeh rustig an doen en denk aan je zelf he! en de box gaat weg ga k nu doen haha thanks! Nijn oeh wat een gedoe die aanvragen, nee ik zet er denk ik een camping bedje neer op de dagen dat ze dan komt, kan ik dr daarin leggen als ik ff mn handen vrij moet
MamaChantal: Wat een opluchting, eindelijk je formulier! Denk dat je een vreugdesprongetje gemaakt hebt Jammer dat het met jou niet zo goed gaat... Knuffel, we denken aan jullie! Dani: Campingbedje kan je dan idd ook even neerzetten. Dat vouw je nadien op en het is weg he.
Net kinderarts gesproken Ze gaat alvast de verwijzing in gang zetten. Ze denkt/verdenkt dat er iets is met de energie in haar spieren. Een energie stof wisselings ziekte Mijn moppie.. dan zal ze alleen maar meer achteruit gaan..in een rolstoel komen.. en uiteindelijk niet oud worden. Dat kan toch niet? Wereldje stort weer een beetje in. Zucht Ze word nog wel geprikt op gluten allergie, omdat dat vaker voorkomt dan dat andere
MamaChantal: Oh nee, dat hoop ik niet voor haar en jullie! Het wachten op de uitslagen gaat zo slopend zijn...