Precies!!! We gaan gewoon positief denken. Het komt wel goed met je kleine meid. Ik ga der vanuit dat inderdaad alles goedkomt .
Als we weten wat ze heeft is dat al een hele stap Dan kan daar weer wat op aangepast worden. Het zou nog gluten allergie kunnen zijn maar past niet echt bij haar beeld.
haai meiden ik lees nog steeds mee maar reageren doe ik even niet zoveel ik zag dat er naar me gevraagd werd. heel erg lief het gaat op en af hier zijn we nu bezig met de rommel aan te pakken opgeruimd in huis is opgeruimd in mijn hoofd tegen eind volgend jaar wil ik hier alle kamers aangepakt hebben met opruimen, kinderen nieuwe meubels (geld staat daarvoor aan de kant) en ander behang alsook heel veel kasten om overal bij te zetten zaterdag onder de scanner en maandag heb ik een afspraak bij mijn fa voor de lange ongi 'n de tussentijdse bloedingen steeds
Zuurtje succes met de onderzoeken en het opruimen. Mamachantal nee! ik duim en hoop voor je dat het geen stofwisselingsziekte is.. pff heftig. Idd positief blijven, de uitslag is er nog niet Sterkte de komende tijd! knuf!
o ja ik heb dus besloten dat ik weer onthaalmoeder ga worden en dan maar maximum 2 kindjes, die kan ik dan gemakkelijk meenemen in de kinderwagen als ik mijn kids naar school breng en ik ben thuis tijdens de vakanties nu eerst alles op orde en dan ga ik ervoor als het in orde is maar iemand naar hier laten komen die dan kan nagaan of er aan de inrichting iets moet veranderd worden naar brandveiligheid toe en veiligheid
mamachantal eindelijk heb je die brief dus binnen, nu maar hopen dat het glutenintolerantie is en geen stofwisselingsziekte
Leuk zuurtje!! Ik heb nu 3 kindjes en de 4e op komst maar heb nu een bakfiets dat is ideaal! je kunt ook nog duo wagen en evt 1 laten lopen ben je inschreven bij gastouderbureau of zelfstandig?
Dani ik ga dat via de dienst onthaalgezinnen weer doen een bakfiets heb ik ook, vorig jaar met het geld gekocht wat we van de belastingen terugkregen ik heb de babboe big, zelfde als jou geloof ik, toch?
Ben er ook niet veel meer maar MamaChantal dat is toch niet waar heh. Ik hoop zo dat het dit niet is. Eerst jullie mooie Vienna al. Zo oneerlijk. Ben er gewoon naar van. Ik hoop heel hard met jullie mee dat het gluten is. Al moet ik zeggen dat je daar heel ziek en moe van kan zijn. (Leerling van ons heeft dat) Kan die uitslag er echt niet sneller zijn? Echt een dikke knuffel voor jou en pb staat altijd voor je open! Nijn klinkt als een rotdag met die prof en invaliditeit. Knjffel ook voor jullie. Marnat schattig weer een woordje erbij. Ook knuf voor jou. Pluis hoe is het met jou en je dochter? Zuurtje grote verbouwplannen. Geeft altijd zn troep maar als het resultaat maar mooi is. Rest vergeten weer. Knuffel voor wie hem gebruiken kan.
Mamachantal: Ook ik duim en denk aan jullie knuf voor jullie. Nijn90: Knuf terug en ook aan de kids , slapen al weer beter? Mijn vader is jarig vandaag na mijn werk even bellen .
Gefeliciteerd marnat! Ik weet dat er gelukkig verschillende vormen zijn van energie stofw ziektes. Maar dat worden veel zh bezoekjes om dat vast te stellen. We zien wel.. blijven positief Ik ken een kindje die dat heeft en "ken" in grote lijnen het proces. Laat het maar gewoon gluten allergie zijn.. dat is veel beter mn lieve moppie..
Nee mamachantal daar moet je toch niet aandenken om nog een kindje kwijt te raken Dikke knuf hoop dat er snel wat duidelijkeheid is! Zuurtje ja ik heb ook de babboe big super fijn. heb jij een electrische? ik niet maar ach school en de winkels zijn hier vlakbij en t is goed voor de lijn he marnat gefeliciteerd met je vader. brrr was net koffie aan het drinken en slikte iets door wat geen koffie was volgens mij bah! melk flesje is net open en t kopje was schoon volgens mij.. naja hoop dat als t iets geks was t er wel via de andere kant weer uitkomt fijne dag!
Oooh MamaChantal, ik hoop ook echt heel erg dat het de glutenintolerantie is!! Ik wil niet eens aan dat andere denken, bah, hoeveel moet een mens toch verdragen.... Goed dat je positief probeert te blijven, je kan natuurlijk niet anders... hele dikke knuffel en sterkte @Nijntje1984, wat een gedoe met je man. Lastig , als ze je niet echt serieus nemen he.... die verschrikkelijke bureaucratie toch... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en een parkeerkaart.. @Nijntje1990, ik hoop dat het de goede kant op gaat met de jongens en dat ze een beetje meer op hun gemak zijn. Knuffel.. @Zuurtje, onthaalmoeder, wat leuk. Maar ook druk he, tijdens een verbouwing Veel succes ermee ( ook met de verbouwing, wordt vast heel mooi) En succes bij de scanner en fa. Ik weet hoe lastig het is, als je zo'n vreselijke ongi hebt... sterkte @Marnat, gefeliciteerd met je vader... en knuff @Dani, brrr, als er iets in je koffie zit, iiieekkss!! Hopelijk niks waar je ziek van wordt... Ik moest je berichtje over de 4e op komst ff nog een keer lezen, dacht al, heb ik iets gemist?? Maar het is nog vroeg. Ik moet zo gaan, heb om 9:30u een gesprek met de mentor van mijn dochter... ben nerveus. Ik weet dat ze slechte punten heeft, maar ben wel benieuwd naar haar verhaal. Het lijkt erop dat ze morgen naar huis komt!!! Voor 1 dag dan he, ze is morgen jarig en ik heb al wat tranen gelaten over de gedachte, dat ze voor het eerst niet bij mij zou zijn met haar verjaardag.. Ze wordt 14. Ik ga haar vanmiddag ff een klein cadeautje kopen. Mijn moeder vertelde me trouwens gisteren, dat ze ons een kerstcadeautje gaat geven ( mijn zus en mij) Ze weet dat ik het nu heel moeilijk heb, met al die hoge rekeningen enzo, dus ik ben heel erg blij met een extraatje Zal daar dan ook wel aan op gaan, maar dan is die zorg in elk geval weg...pfff Iedereen een fijne dag Pluisje
Oh wat vreselijk om zoiets te horen MamaChantal. Idd positief blijven, het kan ook iets 'onschuldigs' zijn zoals een gluten allergie. Sterkte de komende tijd.
Haha pluisje een 4e gastkindje inderdaad, Oh wat fijn voor je dat je dochter morgen met haar verjaardag bij jou is! hoe was het gesprek? SUper lief van je moeder, fijne dag vandaag en morgen!
Oh mama chantal hoop op een 'ziekte'die goed te behandelen is. Gaan ze je eerder bellen als ze al de uitslag hebben?? Heeft ze misschen een mexicanse griep prik gehad? Las bij nu.nl dat er kinderen zijn met een slaapziekte door de M prik/ 'Twintig kinderen kregen slaapziekte na griepvaccin in 2009' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Als jullie het weten is inderdaad stap verder. Ik wil het ook horen over 3 maanden. Ik denk en hoop dat het iets kleins is en komt wel goed met je kleine meid. Jullie moeten sterk en positief blijven