Zo even wat terug lezen hoor .. hou het wel bij dit deel Hier morgen poets haat dat echt! Nijn90 mooie boot!! Wel fijn extra inkomsten met de kleintjes Ik zou echt bij de kinderarts blijven Door drammen op onderzoek o.i.d Pluis..ooooh gezellig bij jou dus succes donderdag! Haken lukt mij niet helaas zo jammer! Mijn 84 oeh Beterschap voor hem! Mommy ik zou toch beter opletten of andere anti conceptie middel gaan gebruiken. Jaim: erg sneu vandaag. Ze wilde niet naar de winkels, maar had geen keus. Ze wilde ook niks passen. uiteindelijk 1 jurk voor haar gekocht en een huispak (die onesie )
Net alberto stegemab gekeken. Vreselijk wat zulke jonge meiden moeten doen . Dalijk deurwaarders kijken en dan pitten. Zoontje slaapt heerlijk
Knuf mitsy😚 Weet niet of ik het al eens gevraagd heb, krijg je al iets van Hulp ervoor? Therapie o.i.d?
Knuffel mitsy. Kan je waarschijnlijk niet echt helpen maar pb staat voor je open. Ff snel bijgelezen reageer later weer uitgebreid. Mitsy vroeg geloof ikvan de boten. We hebben een charter bedrijf. Wr verhuren dus boten voorvalanties en dagjes weg. Dit is onze derde grote boot en twee sloepen voor de dagjes. Net weer twee puntjes. Ga ik douchen. Dacht probeer die andere (zitten twee badkamers aan boord), loopt het water niet het putje in maar de andere kant op. Blijft daar 5cm staan als je klaar bent Net met dochter uit eten geweest. Geniet daar zo van! Altijd lief (ondanks dat ze deze keer al moe was omdat we laat waren door de flesjes) en sjansen met de bediening. We kennen de eigenaar goed van dat restaurant. Toen we weggingen gaf ze alle personeel een handje haha. Bijdehand moppie.
@mitsy knuffel! Gistrer bij mijn ouders en zusje gegeten want mijn zusje was jarig, mijn vader zag er wel wat beter uit maar wel nog steeds moe van de chemo.
Klets kousen Hier gister lekker gewokt , manlief volgende week jarig vandaar. En we vinden dat we vaker moeten gaan, een ander geeft het aan kids uit en wij hier aan uit . Zo werken en knuf meiden .
Marnat fijn dat jullie genoten hebben werkse Mitsy dikke knuf.. beetje geslapen? Dank je nijn 84ach laatste keer he cb ben er wel klaar mee moet ook nog naar naastgelegen dorp zijn samen gegaan hier doen ze t niet meer.. altijd hier geweest en laatste keer moet ik gaan zoeken.. Nijn1990 hahah schattig je dochter die idereen handje geeft! Succes bij de kinderarts en laat je niet afschepen! Mommy12 erg he van die meisjes.. bah Hier vandaag de kamers omgooien of althans een begin maken met de zolder dit word cars / planes kamer de basis is wit met blauw en grijze assesoires dus daar ga ik niks aan doen paar leuke kussens halenofzo voor "bedbank" idee en de boel opruimen sopje enz.. ml is werken dus ik kan niet te veel sjouwen met mn pols.. ach t gaat elke dag iets beter maar vanaf morgen heb ik elke dag 2 of 3 oppaskids erbij dus krachten sparen fijne dag!
Dani toch een hele klus verhuizing in je huis. Marnat. Lekker wokken! En alvast gefeliciteerd ( je kan maar op tijd zijn ) Hier vannacht wel lekker geslapen. 7 uur fles gegeven en torn gasn eten. 1 uur werden ze wakker voor de laatste fles en toen 7 uur weer. Koen even wegen thuis. Heb weer opgehoogd en sindsdien is weer goed. Alleen wel al paar dagen diarree. Dietiste belt vandaag of morgen. Even overleggen voor voeding voor hongerige baby's.
Nijn1990 ja je bent er drukker mee dan je denkt haha Fijn een goeie nacht Succes hoop dat de dieettiste je kan helpen! Hier straks denk ik ff naar woonboulevard bij leen bakker ff ideeen op doen voor Jar zn kamer vaak leuke spullen CB ging prima ze twijfelde alleen een klein beetjeaan de ogentest Jar moet in dec weer naar ortopist dus heb gezegd dat ik dan wel vraag of ze ook even bij de jongste wil kijken zo niet dan met half jaar terug nog een keer de ogen test doen prikje enige wat ie zei was auw en toen lachte hij alweer haha stoere bink!
Dankje nijn90 Knuf voor de kids ondanks ze wat ziek zijn nog steeds , kun je het bol werken ? En er een ritme in krijgen? Dani: Hopen dat het mee valt met jar. Hier ongi tijd maar nee dus niks te bekennen misselijk en ongeveer 5 dagen geleden buikpijn . Meer niet geen aankomende onig of wat ook. Lijf is weer te koop wie wil .
Marnat: Oei, is het weer van dat met je lijf... Zo vervelend he. En als jullie graag een hapje gaan eten, zeker doen! Mijn ouders profiteren ook volop van het leven. Als het kan, waarom niet? Nijntje: Jammer van de diarree, wel fijn dat ze wat rustiger zijn. En dat de nacht goed was, zijn de batterijtjes weer even wat opgeladen. Lieve meid hebben jullie toch Dani: Ik mag in februari voor de laatste keer gaan. Meisje is nu wel wat bijgekomen maar nog niet hetgeen ze zou moeten wegen. Tja, kan er ook niet meer van maken. Veel plezier met het herinrichten van de kamers! Hier zit zoonlief in de fase: alle tekeningen die ik kleur moeten opgehangen in mijn kamer... Zaterdag heeft manlief dan een vw kever gestrijkpareld, die hangt er nu ook. mommy: Wat schattige foto's! Hier weten we waarschijnlijk wat zoonlief scheelt. Ik zit al een paar dagen met aftjes in mijn mond, denk weer een mondontsteking. Het wordt ook erger de laatste 2 dagen, dus vanavond spoelen met ontsmettingsmiddel. Zoonlief gaf vannacht keelpijn aan, maar vanmorgen toen ik belde hoe het ging had hij een stukje kinderchocolade gegeten en dat deed hem pijn in zijn mondje. Dus vrees hetzelfde als mij... Hij heeft gisteren ook van mijn glas gedronken. Bij de apotheek middeltje gaan halen dat geen kwaad kan als hij het inslikt. Weekmenu maar weer aangepast zodat hij ook kan mee-eten vanavond. Moet zeggen dat ik ook wel echt pijn heb nu... Maar ik heb gelukkig geen koorts, zoonlief vanmorgen 38,1 en tegen 10u30 38,9. Dus maar pcm gegeven zodat hij ook wat minder pijn heeft.