@pluisje dikke knuffel en als je het er ff uit wil gooien mag je altijd pben meid!! @Nijntje arggggh dat zijn echt rot dingen @rest tanx voor de info, tis nogal ingewikkeld @hier kids lekker op bed! Morgen sinterklaasintocht dus daar ga ik zeker heen..
ik wil vandaag dat mijn man kookt:x:x:x:x kook al weken terwijl het me geheel niet lukt door de zwangerschap en de L.. werk niet mee , wel genieten van de zwangerschap maar hooo maar je vrouw verwennen als je toch thuis bent de luilak , hou van hem hoor maar is een luilak
Knuff Nijn, is altijd vervelend, als je er iets kapot gaat. Maar je mag blij zijn dat je die eindejaarsuitkering nog krijgt Knuff @ Mommy, mooi jasje idd. Vast veel beter dan een feyenoordjasje Ik als, rasechte ajacied kan dat alleen maar lelijk vinden he
Ja weet het om dat een ex collega die weer terug kwam. Die heeft nooit een contract gezien bij zijn werkgever toen. Die heeft ook geen centen gekregen ja jammer dan zij het bedrijf en hij had geen poot om te staan. Wel mondelinge toezeggen etc
Pluisje Geboren en getogen in Rotterdam. Mijn kind is in grootste ziekenhuis Erasmus MC geboren. Mijn vriend heeft allemaal tatoos van Rotterdam. En ons hele huis hangt er vol van. Mijn kind is een echte Rotterdammer. Hij heeft genoeg kleding van Feyenoord maar die jasje zal ik ook kopen hihi Pluisje. Iedereen moet natuurlijk voor eigen clubbie zijn . ik hoef ook niks van Ajax hebben maar zal nooit als een gek gedragen als ik iemand in Ajax pak zie. Iedereen moet zelf weten
Mijn man is ook voor feyenoord Cay moet nog een feyenoord pakkie krijgen haha misschien voor kerst ofzo Ik hou niet zo van al die voetbal zooi en hij hoeft zeker het niet in huis op te hangen of tatoeëren
Lief he die Feyenoord pakken voor kleintjes. Meestal zijn ze wel rond 60 maar daar heb ik me geld wel voor over
Ja zo'n joggingpakje is wel fijn. Is mn man ook weer blij Alhoewel...als ze zo duur zijn.. koop ik liever een speeltje of echte kleding voor hem
Ja mijn vriend heeft ook tientallen Feyenoord pakjes Ja tuurlijk maar meestal zijn Feyenoord kleding gewoon duur net als Nike is merk en wij kopen altijd airmax voor de kleine omdat ze goed zijn en mooi ook meestal rond 60. Merk is gewoon duur daarom moet ik toegeven dat ik aleen dure Nike pet heb en rest van me kleding goedkoop haal bij h&m ofzo. Ik heb vorig jaar mijn uggs voor 200 gekocht doe ik deze jaar echt niet meer! Draag ze deze jaar door ze zijn niet kapot wat wel zo is ze zijnvwel goed!
Zl loopt ook niet in Nike Vind dat voor kinderen niet bepaald een goed merk. Kleding van name it/vingino broekjes /hema/h&m/tumble & dry/v&d Schoentjes moeten gewoon goed zijn. Zullen waarschijnlijk shoesme o.i.d. zijn. iig leren schoenen, goed opgemeten bij een goede schoenenwinkel. En als mijn man in een feyenoord pak zou lopen.. zou ik hem vierkant uitlachen en vragen of hij nog 16 is
Mijn zoontje heeft wel is gehad Nike maar nu kopen we niet meer Ja idd bij winkels zoals h&m etc zie super leuke dingetjes. Elk jaar heeft de kleine nieuwe airmax maar als die ouder word ga ik gewoon bij h&m halen en HEMA
Haha ik bedoel dermee H&m zullen vast net zo goeie schoenen hebben als airmax alleen kopen wij nu meer merk.
Ja iedereen zo zijn smaak. Vind het mooi staan zo Feyenoord pak. Genoeg mannen van 40 in Zuidplein gezien die dat aanhadden
Geen idee nooit gekocht in h&m. Wij betalen liever duurder voor schoenen en jassen voor de kleine. Aktiesport of footlocker weetje gelijk zeker dat ze goed zijn