Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @Mommy, ik heb er helemaal geen moeite mee , als jij voor Feyenoord bent hoor.:D Zal me worst wezen...;)
    Ik ken de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax maar al te goed ( vriend is echt groot fan) en ik plaag maar wat hoor.
    Ik zou ook in een deuk liggen als vriendlief in een ajaxpakje zou lopen haha. Tijdens de wedstrijd zit hij wel vaker in zijn shirt, maar niet naar buiten in pakje, zou niet meer bijkomen;)
    Ik geloof in iedereen in zijn waarde laten...
    Schoenen bij h&m?? Misschien voor erbij..
    Ik heb het niet breed, maar schoenen moeten wel goed zijn. Ik haal ze meestal bij een speciaalzaak in ons dorp en dan vaak in de uitverkoop :)
    Fijne avond Pluisje

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Trusten dames :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuf

Hier vanavond stappen muziek avond in Leeuwarden .
    Verder gaat het goed hier , zware werk week , viel tegen na de vakantie .

Voetbal: Tja wat zal ik zeggen dat Kan mijn club op moment totaal niet Groningen stel zoutzakken , dan ben ik nog netjes.
    Boeit me totaal niet .

Ow ja en ik kan alles weer beter lezen , heb nu voor de pc toch ook de leesbril op gezet.
    Jullie kunnen geen rare dingen meer schrijven over mij , ik lees alles :D:D

4. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Pluisje

Ja iedereen moet met elkaar kunnen omgaan. Haha ja het is toch echt agressief Feyenoord fans en ajaxieden. Ik ben geboren in Rotterdam dus dan is logisch dat die stad veel voor me betekent. Daar is alles gebeurd. Kindje geboren mijn grote liefde ontmoet haha. Ik mag bijvoorbeeld heel erg mensen uit den Haag. Iedereen moet met elkaar goed opschieten als je maar normaal doet

Ja ik heb gekeken bij die winkel maar ik blijf voorlopig airmax kopen. Ben tevreden mee. Mijn vriend heeft zelfde als me zoontje airmax haha.

5. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik ga met de kleine stad in

Fijne dag nog dames

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Haha die laatste zin vond ik leuk xd

7. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Veel plezier vanavond, Marnat.... ik blijf nu heel netjes omdat je alles weer mee kan lezen he:D;)

Hier gisteren een hele zware dag gehad...
    Krijg mails van mijn ex, vol met verwijten naar mij. Hij verteld mij, dat mijn dochter mij niet wil zien, omdat ik haar buiten heb gegooid:$. Nee, ik heb geprobeerd om rust en duidelijkheid voor haar te scheppen. Hij wil daar absoluut niet in geloven. Weigert dan ook met mijn gesprek te gaan. Het heeft volgens hem, geen zin omdat wij toch nooit op 1 lijn komen... Nou, wie wil er dan niet meewerken? Als hij toe zou stemmen in een gesprek, zou dat alleen mogen met dochter erbij ( ben ik het al niet mee eens) en ik mag hem geen enkel verwijt maken, anders loopt hij weg...
    Ik word echt tureluurs van die vent, bah!
    Ik wil hem ook, volgens hem , mijn mening opdringen... Ik wil dat hij ook eens naar mijn kant van het verhaal luistert, ipv onze dochter op haar blauwe ogen vertrouwen, ze denkt als een puber, maar dat lijkt hij maar niet te snappen. Het doet me veel pijn, om te horen dat ze mij niet wil spreken, al heb ik dat natuurlijk niet van haar zelf gehoord. Maar om in elke mail te lezen hoe slecht ik ben en hoe graag ze nu daar is, voelt echt afschuwelijk.
    Mijn vriend zegt, dat hij dat alleen maar doet om mij te kwetsen, nou dat lukt dan goed...:(:(

OOOh snel gaan kijken wat mijn schatje weer aan het uitvreten is:$;)
    Fijne dag Pluisje

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: knuf , Nee je bent niet slech , je word slecht gemaakt door beide , als ik het zo lees .
    Je vriend heeft gelijk .
    Lol je hoeft niet netjes te blijven , als ik het niet wil lezen lees ik niet.
    Als je over Groningen wat wil zeggen doe maar want daar is niks goeds over te melden .

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @pluisje Jeetje dikke knuf meid, wat een rotvent die ex.. Ik denk dat je vriend gelijk heeft en hij je probeert te kwetsen.. Het als machtsmiddel gebruikt om je nog even te jennen...

Kop op en hou je zelf voor dat jij weet wat er gebeurd is en je ex niet!

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

Haha, ik zou niet weten wat ik voor slechts over jou zou moeten zeggen hoor;):D
    Groningen daarintegen... nee ik zou het ook niet weten.

Oh ja, gisteren toch nog een klein lichtpuntje. Ik heb een sollicitatiegesprek gehad:D Was best vreemd, ik had gesolliciteerd op een andere functie, maar daar had ik volgens het bedrijf te weinig ervaring voor. Maar ze vonden mijn cv wel interessant:) Om misschien iets in het productiegedeelte van hun bedrijf te gaan doen. Hij vertelde dat hij niet meteen een baan voor me had, maar wel op zoek was naar mensen, die hij snel in kon passen in hun snel groeiend bedrijf. Ik was echt stikzenuwachtig, ik heb maar weinig ervaring in sollicitatie gesprekken:). Volgens mij ging het wel redelijk, ze hebben me in elk geval gevraagd of ik eens een dagje mee wil gaan draaien daar. Zal wel na de feestdagen worden, maar er is toch een beetje perspectief. Het is een klein bedrijfje, wel groeiend. Het werk lijkt me superleuk, priegelwerk, dat vind ik heerlijk om te doen. Wel heel secuur en fijn, maar ik denk dat ik dat nog wel kan . Ja Marnat, ook met bril tegenwoordig:D

Zo, mijn hart weer ff gelucht:)

@Mommy, winkel ze:)
    De rest een fijne dag Pluisje

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: Duim voor je meis, en wat de bril betreft ik ben blij dat ik hem nu draag .
    Ja worden ouder en dan gaat er wel ens wat achter uit he , in dit geval het lezen .
    Er aan toe geven is lastig , had het al eerder moeten doen.

We zullen zien wat voetbal weer brengt .
    Ga mijn koffie op drinken en dan maar eens aan kleden .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mommy: sportschoenen zijn goed om erbij te hebben maar als dagelijkse schoen zou ik toch voor een degelijke leren schoen gaan. Ze hebben maar 1 paar voeten en moeten er hun leven lang mee doen... Sportschoenen geven echt niet voldoende steun...

Pluisje: wat een rotvent, die ex van je! Kan je dit niet eens aan je advocaat voorleggen. Eventueel met hem en zijn advocaat erbij een gesprek met ex? Dan zal hij wel niet meer zo'n toon aanslaan.

Hier is manlief weer niet te genieten. Net weer maar eens gezegd dat hij het niet op mij en zeker niet op de kinderen moet afreageren als hij pijn heeft. Nu is het weer beeld zonder klank ;) Ach, ik versier ondertussen wel het huis voor sinterklaas met zoonlief. Laat hem maar wat mokken.

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Knuff voor jou,meis... lijkt me ook allemaal niet gemakkelijk voor jullie. Al iets bekend over de aanvraag, die jullie gedaan hebben? En kan er dan echt niks aan zijn pijn gedaan worden? Het lijkt me voor jou ook zo moeilijk. Je man heeft pijn en reageert het af op jou en de kinderen, fout maar logisch he. Veel plezier met het versieren van het huis... nogmaals een dikke knuffel
    Je advies, om met de advocaten om de tafel te gaan zitten, klinkt op zich wel goed, ware het niet, dat het natuurlijk weer extra veel geld gaat kosten ( +/- €220, - per uur) wat ik nu echt niet heb. Sowieso heeft hij duidelijk aangegeven dat hij absoluut niet wil praten, omdat het geen zin heeft volgens hem. grrrr, het beste met zijn kind voor, duh...
    Ik ga van de week eens bellen met het CJG hier in het dorp, misschien kunnen zij me een goed advies geven... ik ga er zo echt kapot aan..:(

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hij mag van de prof weer eens een maand tramadol icm pcm nemen. Of als hij veel last heeft van zijn nek erbij, mag hij ook een kuurtje ibuprofen nemen (uiteraard niet in combinatie met de tramadol en pcm) maar daar is hij te koppig voor. Tja... ;)
    En de kinderen moeten ook hele tijd stil zijn want hij wil de tv kunnen horen ;) Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat hij ongesteld was :D Straks als de kindjes in de bed liggen, ga ik fijn op mijn hobbykamer zitten ;)

Wat kost dat geld zeg, een advocaat! Zo jammer dat het zo allemaal moet lopen :(

15. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ooo heerlijk met de kleine alleen thuis. Vriendjelief is in Rotterdam centrum met onze buurman gaan poolen. Ik ken even uitrusten. Kleine kijkt SpongeBob. Heb zijn cadua voor sinterklaas moeilijk kunnen verstoppen want hij vind echt alles!

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nijntje mannen reageren veel op kinderen af hier ook 1. Ik heb veel geduld vriend niet

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nijntje airmax gaan hier makkelijk 1 jaar mee

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier vandaag sinterklaas intocht! wat hebben de kids genoten! Prachtig om te zien! Is toch weer een flinke opkikker..

Dit vind ik zo'n leuke foto, kleine man vond het toch allemaal een beetje spannend, maar door middel van Kiekeboe won uiteindelijk de piet zijn vertrouwen! Prachtig!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Lief spikkel!

Mommy.. sorry maar je verpest zijn voeten
    en een jaar in 1 maat? .. dat is hier in 6 jr nog niet voorgekomen ;)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: ah wat lief! Het zijn uit die kleine momenten dat je energie kan putten he... Hier ook zo genoten van tekenen enzo voor de sint.

MamaChantal: hier heeft zoonlief het 1x gepresteerd om 1 jaar met dezelfde schoenmaat te doen :) maar daarna 2 maten op een jaar tijd. Moet zeggen dat ze hier allebei niet zo een heel snel groeiende voeten heeft.

Ik heb een goed gesprek met manlief gehad. Gezegd dat hij sommige dingen gewoon moet negeren en wat meer geduld moet opbrengen. Hij begreep het... Morgenvoormiddag gaan we met z'n 4 op zijn voorstel zwemmen.

Deel Deze Pagina