Voetjes groeien soms wel een paar maten per jaar. Toch zeker de eerste jaren. Heb je ze wel eens laten opmeten in een schoenenwinkel? Of koop je nikes altijd heel ruim? Dan is het begrijpelijk dat je zoon er lang mee doet.
Verpesten in de zin van: ze bieden onvoeldoende steun aan die kindervoetjes. Hier heeft zoonlief ook een paar adidas maar heeft die alleen aan voor sport op school of als we naar de speeltuin ofzo gaan. Mablief heeft hier slechte voeten el steunzolen ondanks altijd goede schoenen. Zonder goede schoenen als kind kon dit nog erger geweest zijn.
Nike geeft geen goede steun aan de voeten. En het is heel belangrijk dat een schoen goed passend is. Oftewel als een kind een brede voet heeft heb je een breed model schoen nodig. En smalle voet heeft uiteraard een smalle breedtemaat nodig. En dan heb je nog lage wreef&hoge wreef. Je hoort vaak zat dat Door slecht schoeisel ze later steunzolen nodig hebben. Een goede schoenenwinkel (speciaal zaak) kan de voeten goed opmeten. Ook breedte maat En wat draagt hij in de zomer dan?
Mamachantal: Hoe gaat het bij jullie ? knuf voor de kids . Nijn84: Heeft manlief weer pijn houd ook iet op he . Snap zijn gemok , maar ben met je eens dat ie het niet op jullie mag afreageren . Is het mis een idee dat ie van zich af kan schrijven zijn gevoel en pijn? Leuk samen als gezin zwemen , dat lukt hem wel ? veel plezier samen . Jouw nek nu weer wat beter of nog niet ? Hier gezellig gehad , maar artiesten vielen tegen , we waren voor twaalf uur weer thuis . Koste via vakantie veiling gelukkig maar een euro . De was draait zo Ouberhousen kerst markt bestellen de bus reis , en mp dingen er op zetten . En vanmiddag naar mijn zusje die moet optreden met het koor .
Goeiemorgen dames, @MamaChantal, ja, hoe gaat het bij jullie? Gaat het een beetje met Jaim?? Ik hoop het... Wat schoenen en voeten betreft, hier groeit zoontje ook iets sneller. Dochter in het begin, tot ze ongeveer 6 was ook ongeveer een maat per jaar. Rond haar 8e deed ze wel eens langer met schoenen qua maat, maar trapte ze, ze wel af met voetballen. Dus was ik toch genoodzaakt om vaker schoenen voor haar te kopen... ik moest haar op een gegeven moment echt zeggen, dat er bepaalde schoenen waren om mee te voetballen. De anderen waren voor net Maar madam voetbalde elke dag op school, dus was wel lastig Hier heeft zoontje 2 paar goede schoenen en een paar sportschoenen. Het liefst loopt hij de hele dag op de Adidas, maar dat mag niet van mij, we wisselen af.. Toch zeggen ze, dat sportschoenen tegenwoordig niet meer zo slecht zijn. @Marnat, jammer dat de artiesten tegenvielen. Was het verder wel leuk? Oberhausen, leuk!!! Ben er nog nooit op de kerstmarkt geweest, maar het schijnt leuk te zijn. Wel in Centro, dat is altijd wel gezellig Heel veel plezier daar Als alles goed gaat, ga ik over 2 weken met mijn vriendin naar Monschau, kerstmarkt. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik weet nog niet of het financieel haalbaar is @Spikkel, leuke foto, heerlijk dat ze zo genoten hebben Doet je toch weer goed he.. Zojuist mijn dochter weer ff gezien... ze kwam iets ophalen en ging naar vriendinnen. Ik heb haar gebracht. Ze maakte op mij niet de indruk dat ze erg boos was.. gelukkig. Ze zegt in elk geval, dat ze woensdag komt en blijft slapen.. ik hoop het. Ik kreeg net weer een berichtje, dat mijn ex weer gereageerd heeft op mijn laatste mail... ik durf het bijna niet te lezen, weet dat het mijn dag weer verpest Nou ja, we zien wel... iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
Pluis: Fijn dat je dochter er even was en ze blijft slapen binnen kort. Zal wel lukken , we zijn er met de vakantie al geweest in centro idd, ik geloof dat spikkel vertelde dat het met kerst ook leuk was. Leer en zo zijn we al vaker geweest met kerst , daarom nu eens wat anders . Ow leuk je gaat ook weg ga daar van genieten heb je nodig en verdient .
@Marnat ik ben niet in oberhausen geweest hoor Veel plezier alvast! @pluisje hopelijk maakt ze het waar woensdag!
Nee maar jij vertelde wel dat het leuk moest zijn dacht ik . Mijn hersens worden ook oud ik kan niet les onthouden hihi.
Miepje77 ja ik koop hele ruime maat voor hem zodat het een jaar meegaat Nijtje en mamachantal oow zo bedoelen jullie. Nee ik koop grote maat voor zoontje en hij loopt en rent goed op. Nooit last gehad In zomer draag hij sandalen
Aha vandaar. dan verpest je ze nog meer Maargoed ieder zo zn keus. zelf loop je toch ook niet op te grote schoenen?
Hallo, ben ik weer. Net de mail van mijn ex gelezen en ik zie een hele andere toon daarin... hij schrijft dat hij inziet dat het zo niet beter wordt voor onze dochter. En dat hij door haar gemanupileerd werd... ( ik ook volgens hem, maar ja..) Hij wil nu wel praten en dat stemt mij licht positief Misschien komt het toch nog goed nu... niet te vroeg juichen, maar ik zie een opening liefs Pluisje
We gaan niet naar ouberhousen we lazen dat dat erg druk is . We gaan op een vrije woensdag de 10 de van mij naar Bremen , net geboekt , manlief hoeft alleen vrij te nemen , hij heeft paar vrije dagen al opgebouwd dus kan vrij nemen .
Pluis: klinkt idd positief nu het gesprek ook goed zal mooi zijn. Waarschijnlijk probeert ze jullie alle bij uit.
Zal vast ook leuk zijn, over het algemeen zijn de Duitse kerstmarkten allemaal gezellig en je moet er toch altijd zelf iets van maken en met het juiste gezelschap is dat al snel he Liefs pluisje
@pluisje dat is goed nieuws! Hopelijk gaat het vanaf nu wat beter en kunnen jullie kwa je dochter op 1 lijn komen te liggen.. Ik ben gewoon een beetje blij voor je :d @hier straks naar het pietenfestival met vrienden.. is hier in de stad, weer van die blije koppies:d
Thnx, dat is heel lief van je, ik word er zelf ook een beetje blij van. Jij heel veel plezier met de blije koppies Knuffel Pluisje
Pluis: Manlief en ik vermaken ons prima in Duitsland of waar dan ook . We voelen ons ook beter zins we veel ondernemen. Spikkel veel plezier met de kids .