Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuf

daar zijn we voor zodat je je hart kan luchten

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Weet ik :)

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Spikkel, dikke knuffel, meid en je weet waar je je hart kan luchten he:)

Liefs Pluisje

Ps: zullen we het topic gaan omdopen naar het "tramadolhoekje"??:D:D:D

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    lol nou zou wel kunnen he whahaha

5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Pff okay. Mijn lijf is echt he-le-maal van slag. Zou het toch stres zijn?? Lang verhaal kort... ik was aan de pil, en tot een uurtje geleden zou ik vanavond ook gewoon weer verder gaan. Maar ik ben dus niet ongesteld geworden in mijn stopweek. Amper bloedverlies. Test gedaan. Negatief. Assistent van de huisarts gebeld, verhaal gedaan en die raadde aan om te stoppen. Man gebeld. Overlegd. Okay, we stoppen. Nu wachten wat mijn lijf gaat doen. En nu is mijn ongi toch nog doorgebroken... ik loop zo'n beetje leeg nu :( eeeew ook nog.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: Sta maar goed op je strepen, laat je niet doen. Je bent een straffe dame, heb enorm veel bewondering voor je!

zuurtje: Ik heb alleen middelbaar diploma, ASO dan nog dus ja daar kan je ook niet veel mee... ;) Heb nu het geluk van bijna 11 jaar ervaring te hebben, maar ja, ze vragen in de privé overal voor talenkennis en die is niet goed bij mij...
    Uit ervaring weet ik wel dat nu in de eindejaarsperiode veel interims worden uitgeschreven. Ik ben zo begonnen na mijn opleiding op de vdab. In een drankenhandel bier-/fruitsapkorven maken voor de feestdagen. Geen leuke job, maar ja, was 19 en stond op de wachtlijst voor stempelgeld. Verdiende daar € 250 per week (is ondertussen wel al 11 jaar geleden), dus ja, was mooi meegenomen ;) Na nieuwjaar liep mijn contract wel af. Nu, ik moest toen met niemand rekening houden dus dan kan je alle uren wel aannemen. Met kinderen is dat natuurlijk anders.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha :D

Marieke: Vervelend van je ongi... Zou niet weten wat ik in jouw plaats zou doen. Als je graag nog een kindje wil, kan het geen kwaad natuurlijk om te stoppen.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    Goedemorgen :)

Sorry ben ziekjes
    lees nog wel mee :)

9. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Omg ik ken morgen al me borsten doen. Maar ik ga gewoon niet lenen. Lenen kost geld. Dus ik spaar netjes en rustig door! :)

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mamachantal Beterschap!

@Mommy flink door sparen dan..

@nijn dank je wel lief om te horen..

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @Mama Chantal beterschap ( neem een tramadol;) )

@mommy12, idd nog maar ff doorsparen... al zou ik mijn geld toch liever aan wat anders uitgeven, maar dat is mijn bescheiden mening;) Maar ja, het is jouw lichaam he. Wel slim, dat je er geen lening voor neemt;)

Hier komt zometeen een vriendje spelen, leuk:D. Het is op school een heel verlegen jongetje, dus ik ben benieuwd;)
    Liefs Pluisje

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh dat kan thuis wel heel anders zijn ;) Hier een hele wilde jongen op bezoek gehad, zo rustig bij ons! Zei al tegen manlief, die mag vaker komen :) En dan hoorde ik een andere mama dat dat jongetje daar niet mag gaan spelen omdat hij veel te wild is.
    Alleszins, veel plezier! :) Heb je ook even wat andere dingen aan je hoofd, even afgeleid.

WWJK: Mijn soep is niet lekker :( Gisteren witloofsoep gemaakt, maar had geen room meer. Dus erg bitter, ondertussen melk en peper erbij gedaan maar vind ze nog niet lekker.

13. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Spikkel

Pluisje

Ik ben niet iemand die snel iets wil hebben en dan lenen zonder na te denken. Heb je borstvergroting gehad ken je gaan terugbetalen. Ik heb daar serieus geen zin in

Ik spaar flink door. Is nog beste wat je ken doen. Ik ben al blij als alle rekeningen zijn betaald

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    mommy: Lenen moet je idd niet doen. Hier enkel geleend voor het huis (wat logisch is) en de wagen, hetgeen ook niet mijn zin was. Auto gaan we normaal gezien begin volgend jaar volledig kunnen terugbetalen waardoor er meer geld vrijkomt elke maand en we meer gaan kunnen sparen. Altijd fijn om iets achter de hand te hebben. Zeker met de tv die binnen afzienbare tijd vervangen dient te worden ;)

Vanmiddag snel naar Zeeman geweest en heb 1 badstoffen hoeslaken gevonden. Dan nog maar eens ergens anders kijken voor een tweede. Maar dochterlief kan dan in het weekend naar het grote bed. Spannend!! :)
    Vraagje: wassen jullie nieuwe lakens altijd voor jullie ze gebruiken? Volgens mijn mama moet je dat doen (maar daar moet ik ook de lakens van strijken, doe ik niet... :) :) ) maar ik heb het laatst met een nieuw hoeslaken van ons niet gedaan.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hallo

ff ego maar t was niet goed in t zkh.
    foto gemaakt en ons vermoeden is bevestigd. bot staat helemaal rond
    gevolg dat hij last van zn gewrichten krijgt :x ben zo boos! hoevaak hebben we om een foto gevraagd
    en in t gips leek het scheef in gegipst te zijn terug geweest maar nee joh mevrouw... dat was niet zo
    nu zei de dokter kan maar zo dat t daardoor komt.
    of de oefeningen van de fysio ze weten t niet

nu door naar de orthopeet over 2 en halve week en die gaat kijken of er nog wat aan gedaan moet worden of dat het met dat hij groeit mee groeit en recht groeit en in t ergste geval een operatie en weer gips!! pff zit er ff doorheen. :(

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh Dani, dat wil ik geloven dat je er even doorheen zit. Nog maar eens een teken dat moederinstinct het vaak bij het rechte eind heeft... Als het recht kan groeien gaat hij waarschijnlijk nog vaak pijn hebben. En een operatie, dat zie je natuurlijk ook liever niet gebeuren. Knuffel meid...
    Is je hoofdpijn ondertussen al minder? Of net weer op z'n hevigst met deze stress?

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nijntje

Ja maar dat is anders. Voor huis moet het of je nou wilt of niet. Bij ons komt maaandag upc monteur en die zijn best duur. Dan nog afwachten hoeveel de factuur word. Mijn vriend had gebeld. Als hij binnen uur internet heeft gemaakt kost hij 60 als na uur ben je over de 100 kwijt

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani oef dat is een tegenvaller!!Dikke knuffel voor jou!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nou meiden komt er nu ook nog eens wat leuks te staan hier .
    Al dat verdriet ben ik wel zat hoor.
    Zo dat moest ik even kwijt.

Dani : meen je knuf voor je jongen .

Hier leuke dag bij mijn ouders gehad kaartje goed gelukt , nog dingen mee gekregen om uit te proberen .
    Lekker gegeten stamppot mous mmmmmm.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zo.. het is heel iets gezakt.. nu maar afwachten wat de orhopeed zegt..

Hoofdpijn is met vlagen.. nu erg pijn op de borst, net zo n band die iemand steeds aantrekt. erg vervelend.
    anders morgen maar eens met mn klachten naar de huisarts alhoewel ik denk dat t stress is.. :(

Spikkel dank je jij kan volgens mij ook wel een dikke knuffel gebruiken..

Nijntje84 ja we zijn echt bang dat hij last van zn gewrichten e.d. gaat krijgen, nee een operatie zitten we echt niet op te wachten is onze laaste optie.. ml zegt tja als t moet.. is ook wel zo hij gaat jan naar school! bah :(
    jammer dat je soep niet gelukt is

Marnat dank je. oh leuk dingen uitproberen!

ik zag iets voorbij komen over nieuw dekbed en hoeslaken eerst wassen ? ik doe t nooit eigenlijk had voor Jar bij de kruitvat leuke gehaald waren in de aanbieding voor 9 euro ofzo een blauwe met witte sterren er net op gedaan super gaaf haha
    en een met amerikaanse vlaggen.

morgen lekker een dagje niks! ml is ook vrij :)
    fijne avond!

Deel Deze Pagina