Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Zo hehe. Me zoontje gedoucht en mezelf. Keuken en vaat en badkamer schoongemaakt en opgeruimd. De was beetje uitgezocht. De bedden van ons en zoontje opgemaakt schhloon beddengoed net me tandegepoetst pil geslikt en nu lig ik EINDELIJK!!!

2. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    WWeet iemand dit. Als mijn zoontje snachts slaspt.krijgt hij verstopylte.neus en dan word die wakker. Is dit normaal echt elke.nacht!

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mischien even vragen in het daarvoor bestemde deel? Baby's en peuters bijvoorbeeld

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nee is niet normaal kan van alles zijn
    verkoudheid, maar ook allergie
    hoe lang heeft ie het al snurkt ie ook als hij slaapt?
    Slaapt hij slecht? enz zo ja, dan is het verstandig ff je ha te raadplegen
    welterusten!

Tante Trien ja hier was t ook heerlijk!!

Nijn84 wat een kleurrijke gezellige muur zul jij hebben ;)
    zoonlief hangt hier alles op de kamer deur haha
    Sneu voor je zoontje en voor jou auw beterschap!

kamers zijn bijna om de commode moet nog verhuizen en de letters van de muren en de la s onder het bed de rest is klaar ;)
    Kids zijn blij!

:( Marnat nee he niet weer knuf voor jou!

morgen 1e oppaskindje weer 6:45 dus ik duik mn bed in!

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    He meiden,
    Chantal, hoe is t nu met Caylen? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Trek je het nog een beetje allemaal? Dikke knuff!

Nijn90, werk jij zelf ook in het bedrijf? Hebben jullie het overgenomen van ouders of zijn jullie zelf gestart?

Dani, jeetje dat is vroeg! Phoe dan moet je ook al alles klaar hebben enzo? Hoeveel oppas kindjes heb je?

Mommy12, misschien idd even bij het consultatie bureau vragen? Gelukkig nu niet de pil vergeten! Misschien op je nachtkastje leggen ofzo, of naast de tandenborstel?

Bedankt allemaal voor alle knuffels. Werd gister helemaal overstuur door iets op tv. Het kan soms door iets heel kleins getriggerd worden. Gister was het bv bij geer en goor, heel grappig maar er was ook een stukje dat een oudere heer zijn vrouw uitstrooit op Ibiza, heel emotioneel, en hij heette ook nog Siem...
    Gelukkig heeft manlief nu vakantie, we hebben net samen nog even een traantje gelaten, gelukkig kunnen we er goed over praten. We hebben het er allebei gewoon nog zo moeilijk mee, ik weet niet of en hoe ik het ooit een plaatsje kan geven.

Maar ik heb ook goed nieuws, m'n vader heeft alle uitslagen vandaag gekregen en volgens de artsen in dat ziekenhuis, is hij kankervrij!!!!! Fantastisch natuurlijk, helemaal geweldig! Maar waarom heeft hij (en wij) zich zo'n zorgen moeten maken! (Hij had schriftelijk vanuit een academisch ziekenhuis gehoord dat de kanker terug was, was met een bevolkingsonderzoek) zijn arts heeft ook gesproken met een arts van het andere ziekenhuis, en heeft gelukkig zijn beklag gedaan.
    Is toch te gek voor woorden. Maar het belangrijkste, uit de ct scan, bloedonderzoeken en de leverecho blijkt dat de kanker nog weg is. Fijn he! Over drie maanden weer bloedonderzoek.

Nou ik ga naar bed, nog even lezen, hopelijk vind ik een beetje rust in mijn hoofd.

Trouwens Chantal, ja lief dat je het vroeg, ik heb idd therapie, regelmatig controles bij de ha, hij doet de meds. Ik start trouwens binnenkort met een assertiviteits training! Ik ben nu al zenuwachtig pfff......

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Mitsy, herkenbaar hoor ;) gisteravond zat ik stukje van het vergeten kind te kijken op RTL 4.
    Werd er een nr gezongen met telkens .... 'Denk dan aan mij"
    ik heb huilend de hond uit gelaten haha :)

Wauw goed nieuws van je vader!!!

7. minon

minon Niet meer actief

Mitsy: wauw wat een goed nieuws!! Geweldig.
    We zijn zelf het bedrijf gestart twee en een half jaar geleden. Werk er ook inderdaad alleen vrijwillig :p haha. Nee maar ik werk twee en een halve dag bij een ander bedrijf en doe verder de administratie en linnenpakketten wassen en strijken. Voor de tweeling ook achoonmaken maar dat gaat niet meer. Alle rest doet mn man.

Ging het weer zn 1,5 dag helemaal prima met Koen. 3 uur was het weer feest. Heb em beneden in de kinderwagenbak gelegd. Ben er beetje klaar mee. Niels ook steeds wakker ervan. Maar hoor em alsnog dus kan nog niet slapen. Zo bizar dat hij gewoon wel normaal kan zijn een paar dagen. Versterkt meer en meer mijn gevoel dat het niks lichamelijks is.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen!

Nijn wat vervelend en die kleintjes kunnen ook nog niet vertellen wat er is.. sterkte ermee

Mitsy Yes! wat goed nieuws! Dikke knuffel voor jou ik kan er niet over mee praten maar het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk..
    zo fijn dat je er wel met je man goed over kan praten.

hoe bedoel je alles klaar hebben? Ik zit dan aangekleed beneden en voor de rest ruim ik de avond er voor speelgoed op en stofzuig ik even. doe ik eind elke dag dan is het simpel om smorgen opgeruimd te beginnen.
    ik heb 3 oppaskids komen niet elke dag alle 3 vandaag en morgen wel.. die er nu is die komt dus flexibel dus geen vaste tijden en of dagen
    de andere 2 die komen: een 7:30-17:00/17:30 andere 8:00 - 17:45

Mamachantal jij ook knuf..

De jongste vanacht huilen zere arm 39.1 fijn die dktp prikken ;) gelukkig voelt hij zich nu al wel beter
    moet eigenlijk 13:30 naar fysio denk dat ik maar afbel hij kan beter even slapen
    even met ml overleggen
    bah dr komen vanavond weer 3 nachtdiensten aan
    gelukkig aankomende nacht is ie vroeg weer ;)

fijne dag!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mitsy wat een goed nieuws!

Hier kon ik niet in slaap komen gister, sliep laat, maarja de wekker ging weer op tijd! Als sam op school is boodschappen doen.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy: gefeliciteerd met het goede nieuws . knuf

Dani: Hoe is het met je s moeder die werd ook ziek toch ? of heb ik het nou mis?

Niks te melden vandaag behalve nog niet ongi.

11. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ach zoontjelief is verkouden!. Hij gaat dalijk naar oma omdat ik weg moet.ik heb neuspray gebruikt en beetje verkoudheid zalf. Nu moet het wel koslaten hopelijk

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Goedemorgen :)

Dani fysiotherapie met oppas Kids? Dat is toch onhandig? :) fijn dat het al wat beter gaat

Marnat pff lekker onzeker dus weer
    mommy Beterschap voor hem

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat ja klopt, schoonmoeder heeft de ziekte van Waldstrom soort lymfleklierkanker :(
    ze had 1 chemo gehad is ze verschrikkelijk ziek van geweest in zkh opgenomen geweest bloedtransfusies gehad
    nu gaat het redelijk ipv alleen maar afvallen is ze weer 2 kg bij gekomen en ze heeft weer een beetje energie..

Mamachantal haha nee is ook niet handig t is maar half uur maar ik plan t meestal als mn man thuis is ;) dan kan hij oppassen en ik gaan of andersom
    De kinderfysio is alleen op de dinsdag en dan heb ik altijd oppaskids.. dus lastig

Mommy beterschap

14. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Thanks dames

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Arme jongen... Beterschap!
    Het is inderdaad een kleurrijke muur aan't worden :) Moet zeggen dat ik mezelf wel streng vind: geen duimspijkers in de muur terwijl mijn kamer vroeger een poster was :p Was nu aan't denken om misschien een magnetische band te verven op zijn kamer. Denk er ook aan om een stukje in de keuken zo te verven. Ben er nog niet over uit.

mitsy: Wat een goed nieuws van je vader! Die bevolkingsonderzoeken moet mijn mama geen rekening meer mee houden heeft haar gyn gezegd. Gewoon de onderzoeken bij haar ha en bij de gyn.
    Fijn dat je man nu ook wat verlof heeft. Het weer zit nog aardig mee, dus gewoon fijn gaan wandelen overdag, frisse neus halen. Hoe is het met de tandjes van je meisje?

elsie: Hoe gaat het met jou? Wat innerlijke rust gevonden?

Hier is zoonlief nog goed aan de koorts. Eten gaan moeizaam, maar het is ook erg pijnlijk. Mag het elke maaltijd ook weer ondervinden :( We zijn nu erg voorzichtig met ons meisje dat zij het niet krijgt. Drinken doet zoonlief gelukkig wel, vanmorgen een groot glas Fristi. Alles wat hij binnen heeft is mooi meegenomen. Ik blijf wel de hele tijd de smaak van het ontsmettingsmiddel proeven, jak! Zoonlief vandaag ook vitaminen gegeven, hopelijk herstelt hij zo sneller.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Beterschap nijn84 voor jou en je zoontje
    het is wel besmettelijk he?
    oh dat is wel een heel leuk idee zo n magneetband met verf :) succes!

ik haal t er een keer in de zoveel tijd af onder het mom van dan is er plek voor iets nieuws de keukenkast hangt vol met werkjes ach ik vind het gezellig en belangrijk dat ze ook zien dat ik trots op ze ben :)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is heel besmettelijk. Ik heb het van vorige week al een beetje, maar zondag is het erger geworden en toen heeft hij uit mijn glas gedronken. En met een zoon die zijn zus zo graag knuffelt en kust is het een hele straf om alleen kushandjes te geven. 'Mama, ik mag ze wel op haar haartjes een kusje geven he? En op haar buikje?'

Wij hebben een open woonkamer/keuken. Maar in de keuken niet echt veel plaats om dingen op het hangen. Daarom dacht ik aan het stukje mdf rond de koelkast te verven met magneetverf. Maar is vrij laag, dus hond kan er dan aan. En schoolbordverf was nog een idee maar dan ben ik bang dat ze mijn kasten ook voltekenen, alle ja, meisje nog, zoon weet dat het niet mag ;)
    Wij hebben in de woonkamer aan de rolluikkappen van die kleine oogjes in het hout gedraaid. Daar lint door en daar hangen we de verjaardagskaarten, kerstkaarten, en nu ook de tekeningen. Die heb ik in het weekend weer eens afgenomen, waren nog van met mijn verjaardag in mei ;) De moederdaggedichtjes hangen wel nog op. Maar krijg zoonlief zijn tekeningen niet gehangen momenteel, zoveel kleurt hij!

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk: IK WIL VERHUIZEN!! Echt heel erg graag!

19. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Dat ik zo ontzettend moe ben. Bah! Bloed laten prikken, daar kwam niks geks uit. Ben echt al maanden niet vooruit te branden.

20. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ik wil ook verhuizen!!!
    Maar helaas staat dr bijna nooit wat goeds op woningnet bij ons in het dorp:(

Deel Deze Pagina