@mamachantal ahh arme cay, Geef hem maar een knuffel! Fijn dat je moeder bijspringt, en ja het is verschrikkelijk duur, @Marnat ahhh wat lief dat de oudste bij je in slaap viel Leuke uitjes in het voorruitzicht! @pluisje hopelijk kan je vandaag met je dochter praten! @Mitsy knuffel meid! hier gaat het wel, de poezels zijn lekker vervelend af entoe maar 1 van allen komt om de haverklap knuffelen.. heerlijk!
Spikkel: Voelde ook wel fijn hoor en de uitjes hebben we zin in . voor dat geld is het altijd waard . Lukt het bij jouw een beetje om het met de feestdagen toch leuk te krijgen voor de kids ?
we hebben een lief pakket gekregen dus pakjes avond hebben de kids een paar kadootjes en wat lekkers echt super lief! verder zijn we lekker aan het kleuren ik kan een zwarte piet tekenen en dat vind ze helemaal fantastisch. ben erg dankbaar dat ze wat krijgen met sinterklaas
Spikkel he bedankt Nee is niet lang geleden. Alles ging door hem heen en hij had al paar keer gezegd dat ie het zou doen. Hij hield het wel geheim voor anderen. Ik en me moedeer dachten hij zal dat niet doen. Hij is door politie in de bos gevonden. Hij had gewoon geen zin meer om te leven. Hij heeft nu zijn rust gevonden stond in een brief Wat ik kwijt wil Zo even boodschappen doen
Spikkel: Wat lief dat je vraagt , met ons is het wel goed. Afwachten hoelang manlief weer thuis komt te zitten . En of de ww aangevraagd moet worden. Moeten stap terug weer , maar zijn het gewent . We stappen ook weer over op week menu maken . Bevalt het jouw nog altijd week menu maken?
Daarheeft ze het geduld niet voor. Kleuren en knutselen is lopen met alles en overal wat terug vinden. Puzzel heeft ze. Blokken ook en mega bloks. Knuffel in bed hoeveel wil je er ze heeft een die echt haar tut is. Drink heeft ze ook al trommel is nog niet nodig Voorlees is ze ook niet geduldig voor. Dus een druk kindje die uitdaging nodig lijkt te hebben haha
Idd en mp is er ook zetten we ook weer spullen op . Weten in deze periode niet anders , en komen we wel weer door . Als je weet hoe je het moet doen dan kan je veel hoor. . Als je nog tips nodig bent of hebt hoor ik het wel .
super sand? Barbie of een pop een leuke dvd? een speelhondje? mijn dochter heeft er al jaren 1 paardjes, of van die diertjes, zoef zoef misschien? Leuke pyama Prinsessenjurk
zeker, we hebben ook weer een nieuw iets ondekt,. lekker goedkoop en ook erg lekker gewoon paprika en ui bij elkaar mikken en wat zout en peper erbij, zoo lekker, goedkoop en makkelijk Daarbij soms een lekker fris komkommertje heerlijk!
Spikkel: Klinkt lekker , heb geloof ik geen paprika meer . Dit doe je vast al , als er over is in vriezen . Een dag geen vlees eten , en jus in vriezen .
Wat ook lekker is spikkel je hebt in de winkel vast wel in de vriezer grote loepias (kip ham) kosten nog geen 80 cent voor eeen paar. die in de oven gooien en dan rijst er bij koken en klaar. Doen wij ook wel eens erg lekker
gelijk opgeslagen marnat!! tanx!! @dino ja we hebben nu een doos mini loempias 2 per keer hebben we tig x vlees
Beterschap mamachantal Hier van marktplaats een leuke zitzak van Cars gekocht jongste is er super blij mee Een prikblok dan spikkel? hier een traktatie aan t verzinnen voor Jar zn verjaardag.. aan de ene kant denk ik ach gewoon een zakje chips andere kant wil ik ook wel wat (redelijk) gezond vraagt school nl om maar ze krijgen 9vd10 x wat ongezonds haha iemand van jullie nog tips?