doe je een banaan ongeschild. Met een bananen snoepje er aan plakken met snoepjes die op ogen lijken ?
Dani .. druiven op een stokje..als laatste een aardbei erop met oogjes (van chocola ) en je hebt een tips
Beschuit met aardbeien . Hoe komt jan splinter door de winter? nou zo : We deden boodschappen en er lag voor ons maar zo twee euro .
Ik zit nu een uur te wachten op me bestelde tonijnsalade. Ik krijg honger en vriendjelief ook en de kleine ook
Dat is altijd leuk Marnat! Mamachantal fijn dat hij zn flesjes drinkt. Ja ik zag ook al een afbeelding van Cars Bliksem mc Qeen en dan in achter de mond een koffiefilter en daar ontbijt koek in ook wel grappig zei al fruit zegt Jar ja vorige keer trakteerde daar ook iemand op en toen zei iedereen lust ik niet.. ze krijgen toch ook fruit mee naar school? idee van stokje met fruit en al die prikkers in een kool ofzo egel er van maken is ook ergt leuk maar dat moet ik dan wel smorgens nog maken of niet? anders is het niet lekker meer?.. oh en ik zoek nog tips voor een verjaardagsfeestje vorig jaar (was 1e keer)gewoon lekker thuis cadeautjes verstopt daarna cake versierd met slagroom en hageltjes en daarna een houten vogelhuisje gemaakt bouwpakketjes besteld bij Lobbes en die gekleurd en in elkaar gezet en nog een speurtocht gedaan buiten omdat ze best druk waren ach jongens he haha had al gekeken bij ballorig maar dat is vanaf 10 euro per kind. met eigen 2 erbij heb ik er 8! daag! jemig wat een geld
Hier dit jaar naar plaswijck park geweest en jaar ervoor binnen speeltuin. Volgend jaar balorig of thuis Misschien is er in de buurt wat leuks? In Rotterdam heb je bv een dierenwinkel die kinderfeestjes geeft. en hier heb je een lego winkel die het ook doet. En jaim gaat binnenkort naar een kinderfeestje en daar komt dan iemand met reptielen.
mamachantal leuk, ik woon in een dorp hahaha met andere woorden weinig te beleven vriendin van mij haar vader werkt bij brandweer zij is daar met kids geweesdt macdonalds had ik ook gezien idd of thuis een thema feestje cars of koksfeestje of is dat te kinderachtig voor kids van 5 en 6? schort en muts versieren met textiel stiften en wat bakken? Nijntje leuk die dolfijntjes! ik heb em opgeslagen haha alhoewel die puigins ook er leuk zijn
Dani: is er bij jouw geen dierenboerderij die open is , waar je gratis heen kunt ? Of: Kinderspelletjes voor binnen | Kinderspelletjes Spelletjes voor binnen - Kinderfeestje Thuis
Dani: wij mogen op school enkel met cake of wafel trakteren. Of fruit natuurlijk, maar ze profiteren van cakejes allemaal Qua feestje niet echt een idee... Ik zit in de zomer dus gewoon fijn buitenspelen. Din0: en klei? Is hier bij allebei een topper en ze kunnen zich er lang mee bezig houden. En zoonlief is ook een druk type Mitsy: hey meid! Fijn om weer iets van je te horen! Knuf x MamaChantal: balen meid van Cay... Goed dat hij nog wil blijven drinken. Fijn dat je moeder insprong, kon je blijven liggen vannacht. Al iets van uitslag van Jaim binnen? Marnat: jammer dat manlief weer thuis zit... Hier was vandaag een leuke dag. Wilde naar de speeltuin maar was zo mistig en lichte regen. Dus die optie viel weg. Was blijkbaar nog een sintshow in de buurt. Gebeld vanmorgen en waren nog tickets. Wel niet zo goedkoop, zeker niet omdat meisje ook volle pot moest betalen maar ze hebben zich geamuseerd. En die gelukkige gezichtjes is de inkom dan wel waard. Na de show konden ze nog speelgoed testen. Geweertjes van Nerf, waren wel cool, met van die rubberen 'kogels' maar zag er niet echt als een geweer uit. Zoonlief door het dolle want die had hij al eens op tv gezien. Meisje had zich bij de toet toet autobaan gezet Dan kwam de sint nog op zoonlief zijn schouder tikken voor een handje te geven: fiere zoon! Meisje zag dora lopen, krijsen! Was zo'n groot kostuum, ze vond het maar niks